Jump to content

Ауди а6 4ф масло за двигателя?


syscom

Recommended Posts

  • Отговори 89
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

По принцип го дават навсякъде 8,200 литра но както казва колегата и 8 да му сипеш не е проблем едва ли при смяната излиза 8,200 . За маслото го дават Castrol 5W30 Long Life и аз съм с такова но много от колегите във форума казват , че има и по добри от него като Bardahl със някаква добавка беше или Read Line Evo серия но това е само насочваща информация. Някъде в една от темите бе изписана много информация за тях. Потърси с търсачката.

Редактирано от Tipp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аз бях налял 7.5л. И за 12000 км не ми беше пипнало маслото.Ходих до Германия и се върнах като маслото вече е на 15500 км и ми липсваше 0.5л.Въпроса ми е защото е старо маслото вече или защото съм я караш без почивка 3500 км ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За модела е по страшно като започне да се повишава нивото от колкото да спада :-D. А иначе колкото е по старо е по рядко и тънко маслото.

Sent from my D5803 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с градско извън градско не трябва да е кой знае какъв фактор според мен (колегите който са по навътре в нещата да кажат) Аз това лято направих 16 000 км до във и обратно Англия - България - Англия и не ми е мръднало нивото на маслото което държа на максимома. Но всяка кола е различна . Според мен 0.5 литра на смяна е съвсем нормално но ако искаш може да пробваш с 5W40 ако си без DPF филтър може тогава да не го пипне и толкова , а има и още един фактор който е маслото .! Може от самото масло да е . Много пъти се случва маслото да е 5W30 но различни марки в единия случай го гори при другият не. Казах ти потърси във форума. Или колегите който разбират повече да дадът малко повече достоверна информация кое как е.

Редактирано от Tipp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8 литра и една добавка 300-500мл и всичко е точно.

Иначе за харча на масло на извънградско и трите ми последни коли го имаха, като и трите с един и същ проблем (в различни степени) - пропускане на масло през семеринга на коляновия вал (при clk-то беше и отпред при ролката и отзад при кутията, при двете аудита само отзад при кутията). Случва се когато маслото е тънко и колата държи обороти дълго време (тоест на дълъг път). Попринцип хаби адски малко и рядко може да се забележи. На мерцедеса обаче като му сложих 0х40 и София-Букурещ си изяде литър :) и на обратно пак толкова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз предимно я карам само извънградско и за 12000 не беше мръднало.Още по интересното е че маслото на щеката беше на средата и компа пищи че е ниско нивото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kainy, ти каква добавка слагаш и защо я слагаш ?

Редактирано от djaleksei
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз смених обтегачите но я сложи и определено сутрин пали и работи много по меко двигателя. Но я дават не само за това , а и за почистване на каналите и други дивотии :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...