vilik Публикувано 15 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2015 Здравейте, от известно време ме тормози следното явление. При спиране от 130 до 80км/ч се усещат вибрации във волана и педала на спирачката (дори цялата предница) при по-леко натискане на педала са по-слаби и съответно при силно се засилват. Насочил съм се към спирачната система, тъй като окачването го проверих и с лост и на стенд го гледахме при годишния преглед, изглежда наред. Първоначално предполагах, че е кормилен накрайник. Преди няколко дена ми се разлепи феродото на едната накладка и тъкмо си казах това е. Смених накладките /предни/ едната се беше разлепила и феродото беше паднало, а другата си седеше с резлепено феродо в спирачния апарат... и тъкмо си казах това ще да е - нови накладки и сега положението е същото, че дори по-лошо - откъм вибраци. Отзад са сменени накладки и дискове.. отпред останаха само дисковете реално, но не съм съвсем сигурен, все си мисля, че ще дам едно ХХХ лв, че са от големите и положението ще е същото, привидно дисковете са читави Колата е от профила. Всеки коментар за остановяване на точния проблем ще ми е от ползва. Поздрави и благодаря предварително за съветите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 15 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2015 Смени и дисковете. Най- честата причина за описаните от теб вибрации е в следствие на криви дискове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fx rookie Публикувано 15 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2015 И аз усещах вибрации при спиране, както и по-осезателно при движение със скорости над 130. С новите гуми ми се струва, че изчезнаха. Защо не пробваш с баланс и евентуално да размениш предните и задните? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 15 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2015 Добре е да се започне от по-простите неща,както спомена колегата-гумите.Но и според мен спирачните дискове са за смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 15 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2015 А когато не са балансирани гумите няма ли да има вибрации и при движение без спиране при определени километри!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 15 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2015 Да,при определена скорост може да има тресене от небалансирани гуми.Но тук явно случая е друг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 15 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2015 При мен се получи подобно нещо и съм бесен от яд. Уж всичко си беше добре, ама след 5-6месеца висене на място ми се изкривиха гумите и ръждясаха дисковете. После първите няколко километра страшно стържене. Стърженето изчезна лъснаха дисковете, ама от кривите гуми ли или от ръждата сега ми тресе на спирачки. Смених гумите, баланс ОК и пак тресе на спирачка.Генералното решение според мен е нови дискове, и накладки. Ама пусто всеки месец да давам по 800-1000лв за колата ми идва много... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 15 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2015 въпрос на качество на дискове/накладки. Моята има минимум четири престоя по седем месеца, никакви проблеми досега с тресене/спиране. Дисковете са цимерман, накладките паджиг, търкалят се вече 8 години, колата живее навън. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 15 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2015 Може би причината е, че бяха изтънели и лесно се кривят и предполагам ръждата е била неравномерно заради накладките.А с карането когато стърже съм ги опекъл и изкривил заради кривите гуми. Но е факт тресе отзад на спирачка и с чисто нови Мишленки. Мисля, когато се опарича... му организирам поредното мъчение на душегуба едно подковаване, маркучи, рециклиране на апарати и нови накладки с дискове....Поне мечтите са безплатни! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 16 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2015 (Редактирано) Най-сигурния метод за определяне или дефектуване на спирачен диск, това е измерване на отклонението му при въртене. Всеки един себеуважаващ се стругар било то и гаражен такъв, може да измери отклонението на дисковете при въртене и без да са демонтирани от колата. Ето едно видео на такова измерване. Редактирано 16 Ноември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 16 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2015 Какво има да се мери?!?! Та то трябва да съм глух ,сляп и без никакъв усет за да не разбера, че са дисковете изметнали. Педала рита, задницата подскача, спира на пресекулки. Всичкото това само на спирачка при нолмален ход спи без значение от скоростта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 21 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2015 След смяна на предни дискове вибрациите изчезнаха.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 21 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2015 Перфектно. Какви сложи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване