Plamax Публикувано 23 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2015 Има ли някой с повече информация или опит по темата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 23 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2015 Информация да искаш........https://www.google.com/search?q=A5+facelift+upgrade+2012-2015&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a&gws_rd=ssl Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plamax Публикувано 23 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2015 Този линк много ми помогна Препоръка за електрик, който може да се справи с кодовете за новите фарове? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hades3 Публикувано 14 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2016 И какво в краина сметка може А5 (2007) примерно да се сменят фаровете с тези от 2012+ такали ?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plamax Публикувано 15 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 Калниците са същите, освен едрогабаритните трябва и някоя друга пластмаска, като водачите на новата броня и държачите за фара, но не са скъпи, поръчах ги от Порше Варна, от моргите неможах да намеря. Сега остана по-трудната част, да обучим новия фар. Ще публикувам снимки след upgrada. Before and After тези дни трябва да съм готов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plamax Публикувано 15 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 (Редактирано) Както споделих и по горе, има няколко допълнителни детайла. Две гумирани чингилинги които са монтирани на радиатора и функцията им е да акумулират въздуха към него. Разликата със старите е минимална, но ако не се сменят новата броня опира в тях. Цената им е по 20лв на парче. Има и един въздуховод който стои на гредата над радиатора (вляво ако сте срещу колата) който води въздух към въздушния филтър и от там към двигателя (70лв). Водачите на бронята и държачите за фаровете ги споделих по-горе (четири детайла са 200лв)Това е всичко без едрогабаритните - капак, оборудвана броня и най видимата и ефектна част разбира се фаровете. Цената на проекта зависи най-много от това как и от къде ще се снабдите с последните 3 детайла. При мен е малко по-скъпо защото сменям и стопа и слагам S5 рязан волан, но това вече е въпрос на личен избор П.С. Кората под двигателя е същата Редактирано 15 Февруари 2016 от Plamax Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 17 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2016 (Редактирано) Днес видях колата,предполагам че става въпрос за същата-2.0Т без преден номер.Уникална е! Редактирано 17 Февруари 2016 от joro09 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plamax Публикувано 17 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2016 Да, все още няма преден номер защото немога да намеря подложката която да пасне на ребрата на S5 решетката. По любопитното е, как предположихте че е тя?Предполагам по стоповете, все още не съм ги сменил, но и това ще стане тези дни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 18 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2016 Писах ти на лично.Когато завършиш и задницата е покажи преди-сега!Убеден съм че на всички ще се хареса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hades3 Публикувано 23 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2016 Колега и в краина сметка какво ти струваше това (като пари) . Интересно ми е защото обмислям покупка на s5 (2009) и ако една смяна на фаровете е около 2-3000лв си заслужава (изглежда по 'ново' макарче преди феиса ми е по красиво) Също искам да ти попитам може ли да се сменят стоповете(2009) с тези след 2012 и ако да ще ми трябва ли 'лаит' модул или само копувам и слагам кадето се вика ...Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
1948 Публикувано 24 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2016 Колега, какво стана със снимките преди/след?Хайде, в очакване сме! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 24 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2016 Колега и в краина сметка какво ти струваше това (като пари) . Интересно ми е защото обмислям покупка на s5 (2009) и ако една смяна на фаровете е около 2-3000лв си заслужава (изглежда по 'ново' макарче преди феиса ми е по красиво) Също искам да ти попитам може ли да се сменят стоповете(2009) с тези след 2012 и ако да ще ми трябва ли 'лаит' модул или само копувам и слагам кадето се вика ...Поздрави Смяната на фаровете е около 2000,ама от там не смяташ капак ,калници ,броня ,решетки на бронята (голямата и двете малки заедно с халогените са 2100 от порше за s4).Стопове около 600-800 и задна броня около 800.Та предвиди си едно 6000-8000 за фейслифта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plamax Публикувано 26 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2016 ГОТОВ СЪМ Както съм описал и по-горе, точната цена зависи най вече от това за колко ще се снабдите с фара, капака, бронята и евентуално стоповете. Ако държите всичко да е фейслифт трябва да смените и волана (новия е с кръгъл еърбег) и скоростния лост, грубо всичко около 7000лв. Аз избрах S5 рязан и лоста S5, което оскъпява още малко. За монтирането на този тип лост S-tronic или S5 може би трябва да отворя нова тема, че и там нещата не са никак лесни. Бутона е на 12ч, а стария е на 9ч. Предполагам се сещате какво означава това В описаната цена влиза труда и боядисването на капака и бронята, новите кори и други дреболии. След завършването на проекта успях да продам старите части за 2000лв, което намалява разходите значително. Това също зависи от Вас, ако имате търпение да ги продавате едно по едно, може да вземете до 3000лв. Аз продадох всичко накуп на една морга.Що се отнася до стоповете има два варианта:1. Имате нужда от кодиращо устройство (линк по-долу) за да тръгнат.2. Въвеждане кодовете ръчно (по евтино е). Аз поръчах кодиращия донгъл, но от Kufatec объркаха поръчката и ми изпратиха само адапторните кабелаци. Абе направиха ми услуга и върнаха парите та така ми се наложи да го направя по по-трудния, но и евтин начин. След малко ровене в нета се снабдих с кодовете и след около 30мин въвеждане... VOILLA... Всичко светна като фабрично Когато стигнете до там звънкайте за помощС фара също ще имате главоболия, но ако електрика Ви е добър, ще се справи за няколко часа и 200лв Важно: калници и задна броня не се сменят!На всички ентусиасти, които обмислят начинанието, помнете: трябва наистина да обичате своето Ауди, за да му подарите такава фейслифт процедура. Моята съпруга също иска "tunning upgrade" (нови цици), но колата е на първо място ))Нужна е също много упоритост и търпение за да се захванете с подобен проект... Задачата не е лека, но с радост бих помогнал с информация на всеки смелчагаУСПЕХhttps://www.kufatec.de/shop/de/Audi/A5-8T/Kabelsatz-Codier-Dongle-LED-Heckleuchten-Audi-A5/-S5-Facelift Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 26 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2016 (Редактирано) Честито за усилията.Като гледам колата е на колегата Norton от форума 2т предняк - купия някакъв човек от него с цел продажба миналата година, явно и до Варна е стигнала , а вече и с S5 FL визия.Хубаво изглежда, честито и със здраве да си я караш. Едит: А за циците...никога не е късно Редактирано 26 Февруари 2016 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 26 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2016 (Редактирано) Най-красивата 5-ца Редактирано 26 Февруари 2016 от joro09 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plamax Публикувано 26 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2016 Ей Жоре, човек неможе да се скрие от теб Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 26 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2016 Е то няма как да не забележиш такъв автомобил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plamax Публикувано 27 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2016 Цвета е същия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 28 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2016 Джантите ти ли ги купува? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 28 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2016 Не е, с тези ротори я продаде Norton, единствено виждам надпис на тях, който преди нямаше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 28 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2016 (Редактирано) Добре, а предния номер къде стои? Има някакъв луфт на снимката на десния стоп отдолу (частта в калника), като че ли не е на място, леко стърчи извън калника?Засичал съм я и аз, радва окото ! Редактирано 28 Февруари 2016 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 28 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2016 (Редактирано) Предния номер в момемнта е захванат най-долу на бронята,мисля че с опашки. Редактирано 28 Февруари 2016 от joro09 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plamax Публикувано 28 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2016 (Редактирано) Браво NIKO, набито око имаш. Няма луфт. Истината е, че и задната броня на фейслифта се различава с едно няколко милиметрово ръбче (продължение на ръба на стопа) и трябва да се вгледаш детайлно за да намериш разликата. Не съм и предполагал дори. Установихме го едва след монтажа на стопа. Но за да смениш и задната броня заради него, трябва определено да си манияк. Редактирано 28 Февруари 2016 от Plamax Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 8 Март 2016 Доклад Share Публикувано 8 Март 2016 Явно цвета предизвиква собствениците към фейслифтване ;). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 30 Април 2016 Доклад Share Публикувано 30 Април 2016 На 2/27/2016 at 0:03, Plamax написа: Браво NIKO, набито око имаш. Няма луфт. Истината е, че и задната броня на фейслифта се различава с едно няколко милиметрово ръбче (продължение на ръба на стопа) и трябва да се вгледаш детайлно за да намериш разликата. Не съм и предполагал дори. Установихме го едва след монтажа на стопа. Но за да смениш и задната броня заради него, трябва определено да си манияк. Имаш ли идея какво е положението с фейслифт броня и пре-фейс стопове? Ще пастне ли или би дошла малко по-навътре и по-нагоре следвайки линията на фейслифт стоповете? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване