Jump to content

A5 facelift upgrade 2012-2015


Plamax

Recommended Posts

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Калниците са същите, освен едрогабаритните трябва и някоя друга пластмаска, като водачите на новата броня и държачите за фара, но не са скъпи, поръчах ги от Порше Варна, от моргите неможах да намеря. Сега остана по-трудната част, да обучим новия фар. Ще публикувам снимки след upgrada. Before and After ;) тези дни трябва да съм готов

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както споделих и по горе, има няколко допълнителни детайла. Две гумирани чингилинги ;) които са монтирани на радиатора и функцията им е да акумулират въздуха към него. Разликата със старите е минимална, но ако не се сменят новата броня опира в тях. Цената им е по 20лв на парче. Има и един въздуховод който стои на гредата над радиатора (вляво ако сте срещу колата) който води въздух към въздушния филтър и от там към двигателя (70лв). Водачите на бронята и държачите за фаровете ги споделих по-горе (четири детайла са 200лв)

Това е всичко без едрогабаритните - капак, оборудвана броня и най видимата и ефектна част разбира се фаровете. Цената на проекта зависи най-много от това как и от къде ще се снабдите с последните 3 детайла. При мен е малко по-скъпо защото сменям и стопа и слагам S5 рязан волан, но това вече е въпрос на личен избор ;)

П.С. Кората под двигателя е същата

Редактирано от Plamax
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес видях колата,предполагам че става въпрос за същата-2.0Т без преден номер.Уникална е!

Редактирано от joro09
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, все още няма преден номер защото немога да намеря подложката която да пасне на ребрата на S5 решетката. По любопитното е, как предположихте че е тя?

Предполагам по стоповете, все още не съм ги сменил, но и това ще стане тези дни ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и в краина сметка какво ти струваше това (като пари) . Интересно ми е защото обмислям покупка на s5 (2009) и ако една смяна на фаровете е около 2-3000лв си заслужава (изглежда по 'ново' макарче преди феиса ми е по красиво) Също искам да ти попитам може ли да се сменят стоповете(2009) с тези след 2012 и ако да ще ми трябва ли 'лаит' модул или само копувам и слагам кадето се вика ...Поздрави :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и в краина сметка какво ти струваше това (като пари) . Интересно ми е защото обмислям покупка на s5 (2009) и ако една смяна на фаровете е около 2-3000лв си заслужава (изглежда по 'ново' макарче преди феиса ми е по красиво) Също искам да ти попитам може ли да се сменят стоповете(2009) с тези след 2012 и ако да ще ми трябва ли 'лаит' модул или само копувам и слагам кадето се вика ...Поздрави :zustimm:

Смяната на фаровете е около 2000,ама от там не смяташ капак ,калници ,броня ,решетки на бронята (голямата и двете малки заедно с халогените са 2100 от порше за s4).Стопове около 600-800 и задна броня около 800.Та предвиди си едно 6000-8000 за фейслифта

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ГОТОВ СЪМ ;)

Както съм описал и по-горе, точната цена зависи най вече от това за колко ще се снабдите с фара, капака, бронята и евентуално стоповете. Ако държите всичко да е фейслифт трябва да смените и волана (новия е с кръгъл еърбег) и скоростния лост, грубо всичко около 7000лв. Аз избрах S5 рязан и лоста S5, което оскъпява още малко. За монтирането на този тип лост S-tronic или S5 може би трябва да отворя нова тема, че и там нещата не са никак лесни. Бутона е на 12ч, а стария е на 9ч. Предполагам се сещате какво означава това ;) В описаната цена влиза труда и боядисването на капака и бронята, новите кори и други дреболии. След завършването на проекта успях да продам старите части за 2000лв, което намалява разходите значително. Това също зависи от Вас, ако имате търпение да ги продавате едно по едно, може да вземете до 3000лв. Аз продадох всичко накуп на една морга.

Що се отнася до стоповете има два варианта:

1. Имате нужда от кодиращо устройство (линк по-долу) за да тръгнат.

2. Въвеждане кодовете ръчно (по евтино е). Аз поръчах кодиращия донгъл, но от Kufatec объркаха поръчката и ми изпратиха само адапторните кабелаци. Абе направиха ми услуга и върнаха парите ;) та така ми се наложи да го направя по по-трудния, но и евтин начин. След малко ровене в нета се снабдих с кодовете и след около 30мин въвеждане... VOILLA... Всичко светна като фабрично ;)

Когато стигнете до там звънкайте за помощ

С фара също ще имате главоболия, но ако електрика Ви е добър, ще се справи за няколко часа и 200лв ;)

Важно: калници и задна броня не се сменят!

На всички ентусиасти, които обмислят начинанието, помнете: трябва наистина да обичате своето Ауди, за да му подарите такава фейслифт процедура. Моята съпруга също иска "tunning upgrade" (нови цици), но колата е на първо място ;)))

Нужна е също много упоритост и търпение за да се захванете с подобен проект... Задачата не е лека, но с радост бих помогнал с информация на всеки смелчага

УСПЕХ

https://www.kufatec.de/shop/de/Audi/A5-8T/Kabelsatz-Codier-Dongle-LED-Heckleuchten-Audi-A5/-S5-Facelift

post-98308-0-09713500-1456513628_thumb.j

post-98308-0-38216300-1456513650_thumb.j

post-98308-0-45521800-1456513695_thumb.j

post-98308-0-19310100-1456513710_thumb.j

post-98308-0-27486800-1456513723_thumb.j

post-98308-0-83115600-1456513744_thumb.j

post-98308-0-12226800-1456513793_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито за усилията.

Като гледам колата е на колегата Norton от форума 2т предняк - купия някакъв човек от него с цел продажба миналата година, явно и до Варна е стигнала :), а вече и с S5 FL визия.

Хубаво изглежда, честито и със здраве да си я караш.

 

Едит: А за циците...никога не е късно ;)

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, а предния номер къде стои? Има някакъв луфт на снимката на десния стоп отдолу (частта в калника), като че ли не е на място, леко стърчи извън калника?

Засичал съм я и аз, радва окото :zustimm: !

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предния номер в момемнта е захванат най-долу на бронята,мисля че  с опашки.

Редактирано от joro09
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво NIKO, набито око имаш. Няма луфт. Истината е, че и задната броня на фейслифта се различава с едно няколко милиметрово ръбче (продължение на ръба на стопа) и трябва да се вгледаш детайлно за да намериш разликата. Не съм и предполагал дори. Установихме го едва след монтажа на стопа. Но за да смениш и задната броня заради него, трябва определено да си манияк.

Редактирано от Plamax
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
На 2/27/2016 at 0:03, Plamax написа:

Браво NIKO, набито око имаш. Няма луфт. Истината е, че и задната броня на фейслифта се различава с едно няколко милиметрово ръбче (продължение на ръба на стопа) и трябва да се вгледаш детайлно за да намериш разликата. Не съм и предполагал дори. Установихме го едва след монтажа на стопа. Но за да смениш и задната броня заради него, трябва определено да си манияк.

Имаш ли идея какво е положението с фейслифт броня и пре-фейс стопове?

Ще пастне ли или би дошла малко по-навътре и по-нагоре следвайки линията на фейслифт стоповете?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...