Jump to content

Газова уредба за 5-так с мех. инжекция?!?


Recommended Posts

Попринцип скопена,скопена колко да е ... 
ДА на бензин върви доста по-добре и е по-пъргава,но пък на газ преспокойно мога да потдържам 140-150км на магистрала,при изпреварване се дърпа и не е толкова мудна че да не мога да изпреваря...

Впрочем,днес направих нещо което си спомних от преди и да ви кажа разликата е ОГРОМНА!
Когато слагаха ГИ човека сложи гърло от шишенце от някакъв сок който отвора беше по-голям,когато гръмна колата съсипа това гърло и аз сложих това от снимките,днес сутринта намерих същото като предишно и сложих него и за мое учудване,колата сега по-добре се дърпа,изчезна и глъхненето при тръгване и съм много доволен сега за работа на отсечка на която до сега съм правил макс скорост 170км сега направих 190км ... в баира като влязох колата падна на 160км и задържа тази скорост до края на изнанагорнището което е 3км ... преди спадаше до 120-130км ... 
Много съм доволен,ако може само да оправя проблема с паленето ще съм на върха на щастието,пробвах днес няколко пъти да запали не иска,но пък когато съм я угасил на газ и цъкна на бензин запалва веднага и си я прехвърлям на газ без проблем!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо на газ искаш да я палиш? Нормално е обикновено на бенз, след това да прехвърли на газ. Особено като се има впредвид, че си с механичен инжекцион.

Редактирано от okops
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото докато колата минава от бензон на газ има време от около3-4 мин в който тя чисти от бензина и меша двете горива,тогава има сецане,мецане,подскачане,тресене и т.н и все трябва да я държа на обороти и да чакам да изчисти!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия проблеми не са от мешането на горивата, не се заблуждавай. Чак 4 минути, бах му чистенето! Проблема ти е другаде. И забрави паленето на газ. Дюзите ти да не са умрели и да пикаят?

Редактирано от koko60
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами незнам,нямам проблеми с вървежа на бензин както казах преди,за чистенето ако форсирам колата постоянно за 1 мин макс исчиства,но тая кола с права генерация и едно крайно гърне + комбинация от 5 цилиндъра,се получава доста шумна и за това се съобразявам с подаването на газ и чисти повече времв!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Малко да обновя,все пак да споделя какво се случва...след няколко дена проби,мъки,ръчкане и т.н. по тъпия изпарител(и никакъв успех,освен че спря да глъхне при потегляне) той се предаде,мембраната която е от към антифриза се скъса и направи въздушна възглавница,от там колата позагря добре и ме остави в 23:30 при -2градуса на магистралата...

Както и да е,на другия ден закупих нов изпарител LOVATO на цена 110лв. (Ъхх направо да ти се сцепи джуката,в тая криза от тая цена) ... монтирах го и запалихме...разбира се не мина без 2часово връткане и псуване,но колата заработи както трябва,започна да пали на газ(лааууу направо бях изгубил надежда че това може да се случи) и държи много добри обороти,както вървежа е добър и нямам никакво глъхнене :dance:  :dance:  !!

НО,няма и как и да мине без някакъв проблем разбира се...та проблема е ако мога така да го нарека(не е болка за умиране),когато съм на път и карам с над 80км/ч и изключа колата от скорост,оборотите падат малко под това което трябва да са и играят доста ниско,чак понякога имам чувството че колата ще угасне...та аз смятам това че се дължи на притока въздух който идва в движение и газта и е малко,но пък бащата е на мнение че изпарителя трябвало да мине 500-600км и тогава да се донастой окончателно,за да се нагласят мембраните както трябва.. :stupid:  :stupid: 
Както и да е приемам,че може и така да е..но вие както ще кажете има ли такова нещо и как по-точно да оправя това нещо :nixweiss:  ...?!?!

Редактирано от М.Митев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и двете твърдения са верни.

 

И изпарителя трябва малко да улегне и това че в зависимост от това как постъпва въздуха (т.е дали при скорост го тъпче насила в смесителя) при системи които не са балансирани се получава този номер със загубата на обороти и гаснене.

 

Това с балансирането предствлява изравняване на налягането пред и зад мембраната и спрямо смесителя. Например плочките за мех.инжекциони си имат щуцер за целта и при BRC AT90 има и къде да го вържеш отзад на изпарителя. При Ловато-то го няма това.

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Демект какво следва да направя от тук на татък...

Миналия ми изпарител също бешо LOVATO и нямах този проблем,предполагам след като мина тези километри и направя една довършителна настройка няма да има проблем?!?

П.С. Този испарител е някакъв по-скъп модел на LOVATO мисля че беше LOVATO SUPER или нещо подобно момчето от магазина ми го препоръча тъй като каза че по-добре захранва 5-те цилидъра,нали това не е проблем ..?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И този изпарител може да се преработи на турбо изпарител.Покарай малко така и ако не се оправи виж как смуче въздух и от къде, че не помня вече, най-вероятно въздушната струя ти идва голяма и беднее сместа измисли нещо по този въпрос и ще си решиш проблема.И като цяло се от учи от този грешен навик да изключваш извън грацко от скорост.
Аз лично не харесвам Ловато от Брц и Ренцо съм по-доволен, но без значение вече си го купил и този ще върши работа.

Редактирано от venciii
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купих го колега защото бях доволен от предишния изпарител,също така си е хвалена марка и масова на пазара...

За това от скорост да изкл просто няма как,ако си на мойто място след 12-се часова нощна смяна,умрел за сън и те чакат 60км дистанция в която пътя е само изнанадолно,както и огромното бучене на 5-цилиндров двигател с права генерация и само едно крайно гърне ... ще изкл и още как..ушите ще ти пищят от 100места а главата да ти не приказвам как цепи!! :wall::D :D :D :D

P.S. Тия където викат че се свиква с бучащия звук от генерация,жестоко лъжат вече 1 година съм така и още ме дразни по-някой път,а за дълго си е ... майката ... ама нали пустии кеф,цена нямааа!! :stupid::stupid::stupid::hilezh:

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само едно мнение за позицията на изпарителя. Колегата dakata_b4 имаше б4 2.3 НГ и монтиран изпарител като твоя така на- високо . При завойте е глъхнела и даже угасвала . По принцип не трябва да е на по-високо от стойката на масленият филтър , защото се монтира на малкият кръг (ако съм в грешка някой да ме поправи), Моят изпарител е монтиран на рога точно над десният тампон на мотора аз съм с АБК. 

 

P.S. Ако пак имаш трудно палене и газта ако още тече погледни клапана който идва от бутилката дали няма много боклуци и е за смяна на филтъра и да не са го сложили на обратно входовете на клапана(за медната тръба).

Редактирано от Achoo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...