realprofesora Публикувано 5 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2015 Колеги не мога да намеря точна информация как се сменя водната помпа на този мотор Z1 дизелак 1,9 ТDI 90 коня. Аудито 80 е 96та година . Зяпах днес и ми се вижда, че трябва да се свали ангренажен ремък, защото има една шайба която пречи да се развият болтовете на помпата. Но като чета из нета пише че не се сваля ангренажа а се развиват болтовете на корпуса на помпата и готово. Та някой, ако е сменял и знае как става номера, моля да каже.! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikom Публикувано 6 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2015 по принцип не се сваля а има една дупка през която се бърка за да развиеш всички болтове , ама си е по добре да си го свалиш и да ги развиеш както трябва и после на спокойствие да му удариш едно зачистване на повърхността където ляга помпата и после на обратно. но внимавай с зацепването. слагаш я на белезите: разпределителен, колянов, и маховик, и после изключваш от скорост да не се разместят и разглобяваш и после сглобяваш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 6 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2015 Я по-добре отскочи до някой сервиз, че не е рядко някой болт да се скъса ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
demoson Публикувано 7 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2015 Не се разцепва ангренаж!!! Ако си го разцепил,никога ремък не се сваля когато си на скорост!!! Зацепването на този мотор не е толкова елементарно като на бензинов мотор!!! Източваш. Най-добре изхвърляш водата или антифриза. Откачаш акомулатора. След това се сваля динамото. Помпата на хидравликата. Стойката която държи динамото и помпата на хидравликата. И накрая ще видиш корпусът на водната помпа къде е захванат с четири болта към блока. Има и едно 6мм. болче с гайка което държи капака на ангренажа. имаш да разкачиш 3 маркуча и 5 болчета. След като я свалиш заедно с корпуса на челната страна под шайбата имаш 8 болчета които държат водната помпа към корпуса. 4 от тях гаранция ще ги скъсаш. При този случай може да си вземеш и един корпус. Трите болчета на шайбата се развиват,като внимаваш да не огънеш шайбата. и по обратния ред се сглабя със съответния силикон (не санитарен). Лично аз щях да отида в сервиз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 7 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2015 Само дето на 1z-ката алтернатора е от другата страна, така че отпада като демонтаж Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
demoson Публикувано 7 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2015 Да от другата страна е вярно. Е по-добре е да е в сервиз. Аз на мойта имам на единият маркуч за парното щуцер за обезвъздушаване и става лесно,докато при тези които го нямат голяма играчка ми е! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 8 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2015 Кое му е играчката при тези без обезвъздушителя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
demoson Публикувано 11 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 Трудно се обезвъздушава в сравнение с тези с пробката.На два пъти ми се случва при въздушна възглавница дебелият мъркуч от средата на главата до горе в радиатора да се свива и разпуска рязко и гърми като китайска пиратка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 11 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 Трудно се обезвъздушава в сравнение с тези с пробката.Никакъв проблем не е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване