koko60 Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 Има много колеги с такива тампони. Аз съм от 3 години с тях. Нищо не е мръднало. Аз съм минал към 30 000км. Сина ми е с такива от 2 години и доста повече км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 Време е някой да измисли и задни подложки за пружините за да може като се сменят предните тампони и се вдигне колата да се повдигне и задницата малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
parconi Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 Задница се повдига със втулки на стеблото на амортисьора,има такава тема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 (Редактирано) Не и за куатро, там си трябват подложки на пружините. Редактирано 12 Февруари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 Време е някой да измисли и задни подложки за пружините за да може като се сменят предните тампони и се вдигне колата да се повдигне и задницата малко.Сега вече предницата не се вдига. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staki1983 Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 Задница се повдига със втулки на стеблото на амортисьора,има такава тема.Здр. колеги къде да се търси тази тема да я прочета аз искам да си повдигна малко комбито и аз ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
parconi Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 (Редактирано) Сваляш задния амортисьор,ползваш скоби за да го освободиш от пружината,трябва избиеш долната чашка на която ляга пружината ,става със почукване,отиваш на стругар да ти направи втулка ,трябва да е плътна по тялото на амортисьора и със размер колкото желаеш да повдигнеш,после набиваш втулката на стеблото на амортисьора,върху нея слагаш чашката на която ляга пружината и сглобяваш по обратния ред Втория и по мързеливвариант е отиваш до някоя морга,взимаш изпуснали амортисьори,избиваш им въпросната чашка и я пускаш върху твоята стара чашка,това е и вариант когато не може да се избие,защото има и модели на които не се избиват.Това е от мен.Успех. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 13 Февруари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SeH Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 (Редактирано) А някой прилагал ли е процедурата на B3-ка? Избиват ли се чашките, че досега май само за B4 става дума, а при тях чашката се намира ниско долу ? Редактирано 12 Февруари 2016 от SeH Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staki1983 Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 Сваляш задния амортисьор,ползваш скоби за да го освободиш от пружината,трябва избиеш долната чашка на която ляга пружината ,става със почукване,отиваш на стругар да ти направи втулка ,трябва да е плътна по тялото на амортисьора и със размер колкото желаеш да повдигнеш,после набиваш втулката на стеблото на амортисьора,върху нея слагаш чашката на която ляга пружината и сглобяваш по обратния ред Втория и по мързеливвариант е отиваш до някоя морга,взимаш изпуснали амортисьори,избиваш им въпросната чашка и я пускаш върху твоята стара чашка,това е и вариант когато не може да се избие,защото има и модели на които не се избиват.Това е от мен.Успех.Благодаря ти колега супер ще го повдигна само да се постопли ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване