iv4o0oy Публикувано 28 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2015 Здравейте колеги,имам много странен и нелогичен проблем с д2,моля ако някой има представа как да го реша да ми помогне. Проблемът е следният:в колата има около 20 литра бензин и не иска да запали,вадя помпата,преглеждам всичко,всичко е ок,слагам я обратно в резервоара,наливам 1-2 литра гориво за да засмуче помпата,колата пали и работи перфектно,карам я известно време,гася я ,пак я паля-няма проблем,но като отида да я запаля на другата сутрин колата пали,работи 1-2 минути на празен ход и изгасва и повече няма палене(това упражнение го правих 3-4 дни подред).Помислих си,че проблема е в ежекторната система и я смених от друга кола,която работеже и с 5 литра гориво,но проблема си остана,след това си викам сигурно някое уплътнение изпуска и за няколко часа бензина изтича от кошницата и помпата остава без гориво-извадих помпата както и колектора в който ляга кошницата,навих болта и я напълних с бензин,но от никъде не тече.След това си мислих,че може в резервоара кошницата да не ляга в колектора добре и да не уплътнява онзи чучур в дупката и от там да изтърва гориво и свързах директно маркуч от помпата до ежекторите,но не става и не става,дори вече не ми остана друг вариант освен да си мисля,че помпата не може да направи достатъчно налягане към ежекторите и за това изолирах единият ежектор,този който е в лявата половина за да има по-голяма струя към другите 2,но каквото и да правя проблема си остава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 28 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2015 По смътен спомен защо си мисля, че трябва да имаш две помпи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iv4o0oy Публикувано 28 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 28 Декември 2015 (Редактирано) На д3 са 2,при мен е една Цитиране на предходно мнение! Редактирано 29 Декември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo_io Публикувано 30 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2015 (Редактирано) Колега със старото ауди имах подобен проблем,правих какво ли не и накрая един майстор казе че проблема е помпата, не правила достатъчен дебит макар че си работеше поне за мен. Смених я и колата заработи, нооо не искаше да върви, нямаше мощност.Оказа се че маркуча към помпата в резервоара трябва да е със същата дължина като оригиналния.Аз бях сложил по - дълъг.Оправихме и него и заспа.Та ако и при теб е от помпата внимавай и с маркуча че и аз като теб пробвах всякакви щуротии.Поздрави дано я оправиш. Редактирано 30 Декември 2015 от ivo_io Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dantesbg Публикувано 27 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2016 Аз имах подобен проблем.При мен като падне около 30л гориво (под половината) и гаснеше за гориво,сипвам гориво,всичко ок.Проблема при мен беше излязъл струйника,който прехвърля гориво от дясната половина в лявата.Този над кошницата.Само беше излязъл някак си.След фиксирането му проблеми никакви.Дано съм ти бил полезен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 27 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2016 Този над кошницата.Само беше излязъл някак си.След фиксирането му проблеми никакви.Дано съм ти бил полезен. Точно там е проблема, системата за прехвърляне е тип тръба на Вентури и ако има пропуск в тръбичките не успява да прехвърли от левия в десния, а само трупа в левия който събира около 35-40л. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iv4o0oy Публикувано 28 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2016 Не. Проблема ми така и не можах да разбера от какво е,но мога да кажа,че след поне 50-60 вадения и монтирания на помпата си остава,обаче съм сигурен,че не е нито от изваден маркуч,нито от уплътнения,О-пръстени и т.н..... пробвах дори да сложа директен маркуч от помпата към тройника,който захранва ежекторите,но тогава бензина от кошницата ми слизаше по него на самотек като изгася колата и при въртене след известно време престой не палеше,понеже помпата оставаше на сухо.Утре чакам да ми изпратят друг оборудван резервоар заедно с помпа от уж работеща без проблем кола.Някой знае ли какво се сваля и как се сменя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 3 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2016 (Редактирано) До колкото разбирам бензина ти се е върнал на самотек в резервоара, това означава, че клапана които е в помпата не държи. Според мен проблема ти е в помпата.Имал съм наблюдения на други автомобили, с проблем като твоя с под определено количество бензин, не искат да палят/работят. След смяна на помпата проблема изчезва. Редактирано 3 Февруари 2016 от venciii Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 24 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2016 (Редактирано) На мен ми се падна да правя S8 с още по-гаден проблем: резервоара е пълен до горе и изплзваеми са само 10-тина литра от 90. Ако изчезнат около 7-10 литра колата не пали, докато не й сипеш... Проблемите с тази сложна система са няколко: - описания по-горе е херметична кошница, но тотално не работеща ежекторна/софонна система. Това може да е резултат от счупени, разкачени или запушени тръби на сифонната си-ма или неработеща добре помпа. - колата гасне на около 1/3 или 1/4 от резервоара или не може да запали сутрин. Тогава става дума за разхерметизирана кошница и при това ниво "крачето" се "оголва" и засмуква въздух. Или е за смяна гарнитурата между ботуша на помпата и кошницата в резервоара, или не е правилно сглобено. Ето за тази гарнитура иде реч: http://s1188.photobucket.com/user/Probegt3/media/Innerpump42.jpg.html В моя случай, след над 50-60 вадения на помпата, стигнах до следните изводи: - ако са запушени или счупени тръбите на сифонната система просто си намерете друг резервоар. Аз загубих 3 дена да възстановявам тръбите: намерих тръби с вътрешен диаметър 10, 12 и 14 мм от РА12, ходих да купувам скоби, пръснах всичките черва и ги нанадих отново. За съжаление не е никак лесно, особенно когато някой го е правил преди теб. Ако ги пуснеш дълги опират или се прегъват, ако са къси не става.... Просто ужас! - освен оригиналната и безумно скъпа помпа се продават алтернативни. VDO предлагат помпа на поносима цена. Освен тях има Meat&Doria, VeGa и други, но не са препоръчителни. При смяната й трябва изключително много да се внимава при разглобяването на кошницата! Всичко е вече много остаряло и киснало в бензин дълги години. А трябва да е херметично, за да работи... ( в YouTube има клип). Обикновенни винтови скоби са крайно нежелателни: или такива за стягане с клещи, или такива за горивопроводи ( https://goo.gl/images/v4ROL6 ) - работата на сифонната система зависи и от една малка дупка в металната тръбичка над помпата. От там засмуква въздух и така се получава магията. На тази снимка се вижда как е запушена с парче гума и скоба: http://i1188.photobucket.com/albums/z410/Probegt3/Innerpump.jpg Изключително важно е правилното сглобяване: ваденето е що годе лесно, но слагането е цял балет и накрая дългият болт трябва да се завива без каквото и да било усилие. Иначе има грешка и трябва "репете" ( в YouTube има клип). сифонната система може да се тества с друга помпа: на става с компресор, а си трябва бензин. Ако работи се вижда как качва около гайката на дългия болт, а от лявата половина прехвърля през тръба в горния край на кошницата Редактирано 24 Декември 2016 от HellFire Снимки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
podigoto Публикувано 23 Март 2017 Доклад Share Публикувано 23 Март 2017 On 28.1.2016 at 6:01 PM, iv4o0oy said: Не. Проблема ми така и не можах да разбера от какво е,но мога да кажа,че след поне 50-60 вадения и монтирания на помпата си остава,обаче съм сигурен,че не е нито от изваден маркуч,нито от уплътнения,О-пръстени и т.н..... пробвах дори да сложа директен маркуч от помпата към тройника,който захранва ежекторите,но тогава бензина от кошницата ми слизаше по него на самотек като изгася колата и при въртене след известно време престой не палеше,понеже помпата оставаше на сухо.Утре чакам да ми изпратят друг оборудван резервоар заедно с помпа от уж работеща без проблем кола.Някой знае ли какво се сваля и как се сменя? Какво стана в крайна сметка колега, оправи ли се колата след смяна на резервоара? Имам един приятел със същия проблем на Д2, 20 пъти отваряхме помпата и все още не работи под половинатакато падне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване