Kissman Публикувано 8 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2016 Здравейте колеги,преди няколко дена забелязах,че когато оставя колата за няколко часа или за цяла нощ под нея се образува локва...явно нещо тече.И тя е под казанчетата с антифриз и хидравличната течност. При преглед в сервиза се установи,че някакво маркуче се е спукало и губи хидравлична течност.Смениха го и всичко е наред сега,но на капачето на казанчето има мерителна пръчка и тя ми показва,че нивото е на минимума.Аз предвидливо попитах в сервиза преди да си взема колата дали не е имало нужда да долеят хидравлична течност при тези загуби няколко дена,но те ме увериха,че е добре така и се опитаха да се пошегуват, че трябвало да имат работа в бъдеще.Взех си автомобила,но непрекъснато ме гложди мисълта,дали не е добре да си купя все пак такава течност и да си долея до където трябва.Защото съм чувал.че когато е намаляла или няма такава течност може да се прецака хидравличната помпа.Може би такава работа за в бъдеще имаха в предвид майсторите в сервиза....(тук следва незензурна дума).Та въпроса ми е,понеже незнам и ме е страх да не сбъркам,а четох,че при доливане на грешна течност може да се пресекат... каква трябва да е хидравличната течност за Ауди А4,B6,2001,бензин,130 коня.Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rasing Solutions Публикувано 8 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2016 В магазина като отидеш там имат каталог и ще ти препоръчат . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 8 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2016 Multi HF зелена на цвятhttps://m.motul.com/bg/bg/products/oils-lubricants/multi-hf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beko5511 Публикувано 8 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2016 Оригинална за да нямаш проблеми след това.Може и от представителство на Шкода.Струва около 25лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 8 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 8 Януари 2016 Това предполагам също става : http://maxcar.bg/bg/1514-vag-g-004-000-m2-1l.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beko5511 Публикувано 8 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2016 Да същото е,но цената е друга Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivaylo73 Публикувано 8 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2016 четох че трябва да е минерално маслото а VAG G 004000M2 и MULTI HP пише че е синтетично . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado Публикувано 8 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2016 Хидравлично масло само от представителството на Шкода за България.100% оригинално няма заместител или ако не после ще има"защо ми протече рейката". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 9 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 9 Януари 2016 (Редактирано) Разбрах....нали имаш предвид това,което по-горе е цитирано-VAG G 004000M2 Цитиране на предходно мнение! Редактирано 9 Януари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 9 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2016 (Редактирано) Въпроса е да покрива VAG G 002 000-A2,G 004 000-M2,TL 52 146Без значение от марката! Какво значи "оригинал" Ауди рафинерия нямат и маслата им се правят от много големи производители като OMV,Mobil,Castrol и тн...важна е спесификацията всички които ти казват че ще имаш проблем след това изобщо нямат идея дори от къде ще дойде проблема ако не е от Шкода?? Не се филмирай излишно...няма хидравлична помпа която да работи с един производител работи със спесификация...П.с Аз карам със Xenum който иска да дойде ми види рейката и помпата и на двете коли Редактирано 9 Януари 2016 от Misho 82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 9 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 9 Януари 2016 (Редактирано) е това масло за което стана дума покрива тия изисквания за които казваш,благодаря на всички за мненията. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 9 Януари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 9 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2016 (Редактирано) Въпроса е да покрива VAG G 002 000-A2,G 004 000-M2,TL 52 146Без значение от марката! Какво значи "оригинал" Ауди рафинерия нямат и маслата им се правят от много големи производители като OMV,Mobil,Castrol и тн...важна е спесификацията всички които ти казват че ще имаш проблем след това изобщо нямат идея дори от къде ще дойде проблема ако не е от Шкода?? Не се филмирай излишно...няма хидравлична помпа която да работи с един производител работи със спесификация...П.с Аз карам със Xenum който иска да дойде ми види рейката и помпата и на двете коли Аз сега тествам...,G 004 000-M2.Интересното е , че го дават синтетика, а отговаря?!?! въпреки надписа на казанчето: ONLY FOR MINERAL OIL?!?!Рейката е рециклирана, няма теч все още... Но ,но..все има едно: НО.Първоначално рейката беше много стегната и твърд волан. Предполагам са предобрили с допуските на шлайф и уплътненията.После стана (около седмица) поносима, но сутрин о първото въртене на волана е странно леко и приятно, после си става леко тежък волана.Предположенията са ми , че се е разбива и разводнява маслото, и не може да създаде достатъчно налягане за да избутва през стегнатите уплътнения все още.Вариант първи: заминала помпа...не ми се вярва. Вариант Втори: причина маслото(тука помагайте дали е от него). Вариант три: все още стегнати уплътнения.Дайте мнение по 'проблема". П.П. С букса на рейката съм?!?! серво@$!№€* не нам си какво била май.. поне така съм чувал. Редактирано 9 Януари 2016 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 9 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2016 ... Вариант Втори: причина маслото(тука помагайте дали е от него)....Не е от него. Казвам го от опит ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 9 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 9 Януари 2016 Ако се върнем към началото на темата,при мен има някакво масло с което купих колата и не знам какво е,надявам се да е подходящо,и затова попитах с какво да долея само за да се качи нивото до средата на мерителната щека.Мисля да купя VAG G 004000M2 и се надявам да нямам проблеми и че това е истинското масло.Не съм забелязал никога досега да ми е твърд волана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 9 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2016 Точно там е тънкостта на незнанието....G 004000M2 е синтетика, а на капачката пише only for mineral oil... Имаше някъде тема, че се променя маслото от VAG, но не и капачката... Та там скрито кучето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 9 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 9 Януари 2016 Е,ти смяташ ли че в представителство на Шкода и Ауди ще продават синтетично хидравлично масло при положение,че трябва да е минерално....Съвсем се обърках и май никакво няма да доливам.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 9 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2016 (Редактирано) За това всички казват: купи си оргинал...щото не се знае, знае ли се... Ама аз тествам, до сега 3 месеца на рециклирана рейка няма пропуск. Редактирано 9 Януари 2016 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 9 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 9 Януари 2016 Е нали за това говорим-че,разминаването идва от това,че оригиналното е синтетика а трябвало да е минерално...Е?Какво да е последно??Иначе да,оригиналното отговаря на тези спецификации,които по-горе един колега писа ...значи такова трябва да е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 10 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2016 Ами аз лично съм продал десетки хидравлични масла от синтетичните на колеги тук от форума Още никой не ме е напсувал... наистина VAG се славят с това че имат най-много спесификации и изисквания към производителите на масла. Обаче точно хидравликата лично съм я проверил на всички производствени каталози и си я дават синтетична със въпросната G спесификация...също и в повечето сервизи с които работим поръчват и сменят с тази.Още повече големи все пак производители като Motul,Mobil и тн. не дават замяна с минерално изобщо не присъства дори.Предполагам за скромните 10-15г на колкото са кошовете маслата са претърпели развитие и промени все пак нищо че с-мата си е същата в колите....при положение че всички или повечето залагат на синтетика и група 5 (Естери) ще срещаме все по-често и такива модерни масла при хидравликите това си е мое предположение на база това което виждам на пазара...Аз лично карам и съм сменял на всичките си коли синтетично и за това спокойно мога да кажа нямам проблем с рейка,помпа и тн. Дори напротив с Xenum естерната присадка на С класата хидравликата олекна осезателно а не е като да не се кара колата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 10 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2016 (Редактирано) .....Това е истината ..В сервизите където рециклират рейки даже препоръчват да се слага Castrol ATF DEX II Multivehicle. Ако питаш мен и МХП-30 става. Служебните коли години наред карат с него и няма проблем. Редактирано 10 Януари 2016 от МММ1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 10 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2016 (Редактирано) ...,.. За мен остава съмнението за причината да изискват такова масло, Съмнявам се , че е заради сервотроника, и там-подобни волано-трошници.Не заради проблем, с пропуски и аварии ако ползваш друго, а заради изисквания към маслото, за да работи коректно системата за контрол на усилието на въртенето. Редактирано 10 Януари 2016 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinCity88 Публикувано 10 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2016 Аз ползвам SWAG 99 90 6161 (зелено 100% синтетика ) . Отговаря си на всички изисквания на VAG Group и от веригата за авточасти където си пазарувам ми казаха ,че го дават на всеки който влиза за хидравлично масло на VW или Ауди . Няма оплаквания досега .А цената е 2 пъти по-добра от на ОЕ и с дебела отстъпка става по-хубаво от рожден ден . Незнам SWAG къде си правят маслото , но лично аз съм доволен . В мултитроника си сложих SWAG CVT преди 50 хил. км. и работи чудесно без значение топла или студена . Надявам се да съм бил полезен колеги . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 26 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2019 Някой знае ли горе долу колко хидравлично масло има в Б7-цата? Реших да сменя моето, тъй като е на 200 хил. км и на над 13 години. Правя го по лесния начин, чрез всекидневно източване на казанчето и наливане на същото количество ново масло. Успявам да източа 200 mL с ръчна помпичка и искам да изчисля колко пъти трябва да направя това за да сменя поне 80% от маслото. На 8.01.2016 г. at 21:24, vlado написа: Хидравлично масло само от представителството на Шкода за България. 100% оригинално няма заместител или ако не после ще има"защо ми протече рейката". Чудесна идея,това и направих - беше под 40 лв. за 1 литър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crash77 Публикувано 26 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2019 Аз го сменям така - махам маркуча който влиза в казанчето и идва от рейката и го удължавам с прозрачен такъв ,аз да виждам какво изтича . Краят му в някакъв съд , там от където го изваждам от съда запушвам с нещо подходящо ,парче от прозрачния маркуч затапено. На отвора на казанчето съм направил преходник с голяма фуния която пълня до горе с новата течност ,за да увелича обема и да не засмуче въздух . Трябва ми и втори човек който налива новата течност ,държи фунията и гледа какво изтича от прозрачния маркуч. Паля ляв , десен и готово протича нова бистра течност... После сглобявам доливам до ниво и готово цялата течност е сменена... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 26 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2019 И горе-долу колко масло събира? (Това ме интересува.) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване