Jump to content

Хидравлична течност,каква?


Kissman

Recommended Posts

Здравейте колеги,преди няколко дена забелязах,че когато оставя колата за няколко часа  или за цяла нощ  под нея се образува локва...явно нещо тече.И тя е под казанчетата с антифриз и хидравличната течност. При преглед в сервиза се установи,че някакво маркуче се е спукало и губи хидравлична течност.Смениха го и всичко е наред сега,но на капачето на казанчето има мерителна пръчка и тя ми показва,че нивото е на минимума.Аз предвидливо попитах в сервиза преди да си взема колата дали не е имало нужда да долеят хидравлична течност при тези загуби няколко дена,но те ме увериха,че е добре така и се опитаха да се пошегуват, че трябвало да имат работа в бъдеще.Взех си автомобила,но непрекъснато ме гложди мисълта,дали не е добре да си купя все пак такава течност и да си долея до където трябва.Защото съм чувал.че когато е намаляла или няма такава течност може да се прецака хидравличната помпа.Може би такава работа за в бъдеще имаха в предвид майсторите в сервиза....(тук следва незензурна дума).Та въпроса ми е,понеже незнам и ме е страх да не сбъркам,а четох,че при доливане на грешна течност може да се пресекат... каква трябва да е хидравличната течност за Ауди А4,B6,2001,бензин,130 коня.Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хидравлично масло само от представителството на Шкода за България.

100% оригинално няма заместител или ако не после ще има"защо ми протече рейката".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах....нали имаш предвид това,което по-горе е цитирано-VAG G 004000M2

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса е да покрива VAG G 002 000-A2,G 004 000-M2,TL 52 146

Без значение от марката! Какво значи "оригинал" Ауди рафинерия нямат и маслата им се правят от много големи производители като OMV,Mobil,Castrol и тн...важна е спесификацията всички които ти казват че ще имаш проблем след това изобщо нямат идея дори от къде ще дойде проблема ако не е от Шкода?? Не се филмирай излишно...няма хидравлична помпа която да работи с един производител работи със спесификация...

П.с Аз карам със Xenum който иска да дойде ми види рейката и помпата и на двете коли :)

Редактирано от Misho 82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е това масло за което стана дума покрива тия изисквания за които казваш,благодаря на всички за мненията.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса е да покрива VAG G 002 000-A2,G 004 000-M2,TL 52 146

Без значение от марката! Какво значи "оригинал" Ауди рафинерия нямат и маслата им се правят от много големи производители като OMV,Mobil,Castrol и тн...важна е спесификацията всички които ти казват че ще имаш проблем след това изобщо нямат идея дори от къде ще дойде проблема ако не е от Шкода?? Не се филмирай излишно...няма хидравлична помпа която да работи с един производител работи със спесификация...

П.с Аз карам със Xenum който иска да дойде ми види рейката и помпата и на двете коли :)

Аз сега тествам...,G 004 000-M2.

Интересното е , че го дават синтетика, а отговаря?!?! въпреки надписа  на казанчето: ONLY FOR MINERAL OIL?!?!

Рейката е рециклирана, няма теч все още... Но ,но..все има едно: НО.

Първоначално рейката беше много стегната и твърд волан. Предполагам са предобрили с  допуските на шлайф и уплътненията.

После стана (около седмица) поносима, но сутрин о първото въртене на волана е странно леко и приятно, после си става леко тежък волана.

Предположенията са ми , че се е разбива и разводнява маслото, и не може да създаде достатъчно налягане за да избутва  през стегнатите уплътнения все още.

Вариант първи: заминала помпа...не ми се вярва. Вариант Втори: причина маслото(тука помагайте дали е от него). Вариант три: все още стегнати уплътнения.

Дайте мнение по 'проблема".

 

П.П. С букса на рейката съм?!?! серво@$!№€* не нам си какво била май.. поне така съм чувал.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се върнем към началото на темата,при мен има някакво масло с което купих колата и не знам какво е,надявам се да е подходящо,и затова попитах с какво да долея само за да се качи нивото до средата на мерителната щека.Мисля да купя VAG G 004000M2 и се надявам да нямам проблеми и че това е истинското масло.Не съм забелязал никога досега да ми е твърд волана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно там е тънкостта на незнанието....G 004000M2 е синтетика, а на капачката пише only for mineral oil...

 Имаше някъде тема, че се променя маслото от VAG, но не и капачката... Та там  скрито кучето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е,ти смяташ ли че в представителство на Шкода и Ауди ще продават синтетично хидравлично масло при положение,че трябва да е минерално....Съвсем се обърках и май никакво няма да доливам..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това всички казват: купи си оргинал...щото не се знае, знае ли се... Ама аз тествам, до сега 3 месеца на рециклирана рейка няма пропуск.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е нали за това говорим-че,разминаването идва от това,че оригиналното е синтетика а трябвало да е минерално...Е?Какво да е последно??Иначе да,оригиналното отговаря на тези спецификации,които по-горе един колега писа ...значи такова трябва да е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз лично съм продал десетки хидравлични масла от синтетичните на колеги тук от форума :)

Още никой не ме е напсувал...:) наистина VAG се славят с това че имат най-много спесификации и изисквания към производителите на масла. Обаче точно хидравликата лично съм я проверил на всички производствени каталози и си я дават синтетична със въпросната G спесификация...също и в повечето сервизи с които работим поръчват и сменят с тази.

Още повече големи все пак производители като Motul,Mobil и тн. не дават замяна с минерално изобщо не присъства дори.

Предполагам за скромните 10-15г на колкото са кошовете маслата са претърпели развитие и промени все пак :)нищо че с-мата си е същата в колите....при положение че всички или повечето залагат на синтетика и група 5 (Естери) ще срещаме все по-често и такива модерни масла при хидравликите :) това си е мое предположение на база това което виждам на пазара...Аз лично карам и съм сменял на всичките си коли синтетично и за това спокойно мога да кажа нямам проблем с рейка,помпа и тн. Дори напротив с Xenum естерната присадка на С класата хидравликата олекна осезателно а не е като да не се кара колата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....

Това е истината ..

В сервизите където рециклират рейки даже препоръчват да се слага Castrol ATF DEX II Multivehicle. Ако питаш мен и МХП-30 става. Служебните коли години наред карат с него и няма проблем.

Редактирано от МММ1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...,..

 За мен остава съмнението  за причината  да изискват такова масло, Съмнявам се , че е заради сервотроника,  и там-подобни волано-трошници.

Не заради проблем, с пропуски и аварии ако ползваш друго, а заради изисквания към маслото, за да работи коректно системата за контрол на усилието на въртенето.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ползвам SWAG 99 90 6161 (зелено 100% синтетика ) . Отговаря си на всички изисквания на VAG Group и от веригата за авточасти където си пазарувам ми казаха ,че го дават на всеки който влиза за хидравлично масло на VW или Ауди . Няма оплаквания досега .А цената е 2 пъти по-добра от на ОЕ и с дебела отстъпка става по-хубаво от рожден ден . Незнам SWAG къде си правят маслото , но лично аз съм доволен . В мултитроника си сложих SWAG CVT преди 50 хил. км. и работи чудесно без значение топла или студена . Надявам се да съм бил полезен колеги . 

post-99024-0-64155200-1452447216_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

Някой знае ли горе долу колко хидравлично масло има в Б7-цата? Реших да сменя моето, тъй като е на 200 хил. км и на над 13 години. Правя го по лесния начин, чрез всекидневно източване на казанчето и наливане на същото количество ново масло. Успявам да източа 200 mL с ръчна помпичка и искам да изчисля колко пъти трябва да направя това за да сменя поне 80% от маслото.

 

На 8.01.2016 г. at 21:24, vlado написа:

Хидравлично масло само от представителството на Шкода за България.

100% оригинално няма заместител или ако не после ще има"защо ми протече рейката".

 

Чудесна идея,това и направих - беше под 40 лв. за 1 литър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го сменям така - махам маркуча който влиза в казанчето и идва от рейката и го удължавам с прозрачен такъв ,аз да виждам какво изтича . Краят му в някакъв съд , там от където го изваждам от съда запушвам с нещо подходящо ,парче от прозрачния маркуч затапено. На отвора на казанчето съм направил преходник с голяма фуния която пълня до горе с новата течност ,за да увелича обема и да не засмуче въздух . Трябва ми и втори човек който налива новата течност ,държи фунията и гледа какво изтича от прозрачния маркуч. Паля ляв , десен и готово протича нова бистра течност... После сглобявам доливам до ниво и готово цялата течност е сменена...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...