David Публикувано 11 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2016 (Редактирано) Здравейте, харесал сам си тази A7-ца http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11443265559245929&slink=c27nm3 ще я закарам до AUDI, но може ли да ми кажете нещо повече точно за този двигател и автоматика. При диагностиката в Audi нещо по специфично трябва ли да гледам и да изисквам да ми покажат. При каране как да тествам автоматика? Редактирано 11 Януари 2016 от David Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ropotamo Публикувано 11 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2016 (Редактирано) Ами, ако е 7 S-tronic кутията, колата хубаво загряла, това значи така добре покарана, спираш не трябва да има подскоци при пълно спиране от 2 на 1 скорост... Редактирано 11 Януари 2016 от Ropotamo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 11 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2016 Само на мен ли ми се струва или волана е започнал да се изтрива отляво? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grozdev_ Публикувано 11 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2016 Не само на теб, а и едва ли е на тези км., мисля че умножено по 2 там някъде са реалните и километри. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 11 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2016 Абе на един приятел на Пасат 2008-ма почна да му се изтрива на 170к, като колата си е купувана нова и с реален пробег. Ама все пак ми се струва че много рано е почнал да се изтрива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
David Публикувано 11 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 11 Януари 2016 Километрите са реални, защото колата е купувана от бг, взимам я от познат човек на спазарена добра цена. Искам да знам, какво да очаквам и от какво мога да се предпазя при евентуално покупка. Нямам си идея как работи този кутия и този двигател. Трябва ли да гледам за код на мотора, този модел страда ли от тези стружки които се образуват от дизелова помпа, интересно ми ако някои има наблюдения над тези мотори да си каже мнението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 12 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2016 Колкото на снимката, трбява да е загрял съдейки по моментния разход 750-800рпм-аС-троника го пробвай на задната, как поема... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 12 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2016 Незнам какво гледате ,ама колата сочи 90градуса и е точно 650оборота,както си му е реда на загрял 3.0тди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 12 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2016 (Редактирано) Е чак 650 не е деленията са 600 и 800 доста по-близо е до по-високото показанието...може и аз да не довиждам де Редактирано 12 Януари 2016 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 12 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2016 Явно други снимки гледамеНа тази,където се вижда отдалече таблото ясно се вижда ,че е 90градуси и оборотитеМа това са подробности Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 12 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2016 (Редактирано) Имаш предвид тази:Видимо е над средата, която е 700рпм-а.Както и да е де, това според мен е страшен кърпел, ако има история ще е интересно, след като се провери да се сподели тук. Редактирано 12 Януари 2016 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ropotamo Публикувано 14 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2016 (Редактирано) http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11450882824882986 КРАСАВЕЦ Редактирано 14 Януари 2016 от Ropotamo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 14 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2016 (Редактирано) Ами като я челосат китайската РС решетка(honeycomb) е 10 пъти по-евтина от оригиналната...Иначе е наистина нелепо на тоя дизел такъв кит...колко е смешно на не Слине броня това раздалечаване на аспусите...ползват се такива преходи A цената от 70к за тоя сбирщайн, който няма една с една част еднаква включае и гумите ...като му видя врътките вътре, направо кърти...явно това е формулата на успеха тракалник 2012 за 50к+алиекпрес кит+реплика ротори за ~2к тотал и цена за бартер 75к => профит Edit: Veronika&Veselina на таблото директ-чалга-маркетинг-а @ LOL Редактирано 14 Януари 2016 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
David Публикувано 15 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 15 Януари 2016 Нямах време да пиша, видях я, колата доста ми хареса имаше дребни забележки, но с човека говорихме за една сума, а ми поиска друга. Това малко ме дръпна и сега ще си помисля да ли да я взимам, бях си направил сметката за други пари. Не съм я карал в ауди и не съм я чел за грешки, но колата си работеше и вървеше добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 16 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2016 По-добре я закарай да я прочетат колата и да я прегледат!Не струва 1000лв.Че после може да боли много!Вчера в Бургас около нас се зададе една такава черна,РС броня ,ала бала,Восен джанта реплика ЦВТ .Отзад си беше със стокови накрайници за 3.0ТДИ.Гледаш агресия и после осъзнаваш,че шума на мотора е по-силен от шума на газовете от ауспуха!За мен просто не става Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 16 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2016 Да, както казава и Цецо не е кола за 5лв закарай и искай цялостна история. Само по снимките за мен е прилично бита челно, бронята е с различен цвят и фуги, няма капаци под предната кора, фаровете стоят като лепени със силикон, вътре в купето има сериозни разминавания м/у врата и централна конзола като фуги също, салона и волана са доста над нормално захабени за кола на тези километри, само сериозна сервизна история, може да те привлече към тази кола. Ако не бързаш си изчакай има добри предложения от време на време, например това Слине 3тфси беше обявено на 22к евро в Румъния, преди Софауто да го вземат с цел печалба и търговия, доста по-кола е според мен, за да ти искат на дизела над 50к...просто не бързай и не вземай първото паднало без сериозна проверка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 16 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2016 Едната ми кола е на 260к реалниДругата е на 207 реалниНа първата има следи от употреба ,ама е 2004 все пак.Другата е 2010 края и волана е неразличим от нов,като разликата е ,че е само по-лъскав спрямо местата ,където няма допир,т.е. При лъчите.Намери някой да ти провери ВИН номераЗа седалките същоТоя волан според мен трябва да е въртян нон стоп ИЗ паркинги да стане така за 128к Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
redalex Публикувано 18 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2016 Това за воланите е малко относително да ви кажа. Преди време се мазах с някакъв слънцезащитен крем и ръката, с която се намазах съответно беше накпепана стабилно. Качих се в колата и хванах воланата, а кожата в тази част на кУрмилото (в ляво) се омаза и на следващия ден се беше прецакала - изглежда много по-износена от същата част в дясно или където и да било другаде по волана. Така, че никога не се знае кой, къде и с какво е намазал геврека или каква нелепост му се е случила, за да има 100% достоверност за километража. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 18 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2016 Прав си Саше, жените за това износват повече от кремовете...ама тая кола 2011 ако има история към 100к км до 2013 след това за 3 години ще е мистерия километража, ако не е обслужвана там и седалките са доста износени, едва ли си е мазал нещо друго...ама знае ли се хора всякакви Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
redalex Публикувано 18 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2016 Съгласен съм. Постът ми беше във връзка с теорията за воланите. Иначе моя волан беше новичък - на 1 година прясно направен, ама кожата така се олющи, че изглежда, сякаш е на 15 години. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Златев Публикувано 19 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2016 (Редактирано) Само че има голяма разлика между оригинална кожа и нашенска тапицерска!За тия километри големи мазоли трябва да е имал водача!И на мен не ми харесва тая кола.Вехта изглежда,а и това че собственика е вдигнал цената в движение... Цитиране на предходно мнение! Редактирано 19 Януари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 23 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2016 Тва че броните са различен цвят не е критерий, щото те заводско си имат лека разлика, само дето не всеки може да я види... Да не говорим, че едно сваляне на бронята може да доведе после до недобро наместване и кофти фуги. Тва го казвам не по повод на конкретната кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 25 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2016 Какво стана, взе ли я ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 25 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2016 За салон на Ауди найстина изглежда доста захабен за този пробег, да не би случайно собственика да е с наднормено тегло?На снимки колата изглежда вехта и уморена... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo marinov Публикувано 27 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2016 Щом изкарахте Вехта кола на реални километри която е купувана от България,то какво остава за другите коли които се продават по автокъщите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване