BULL_1985 Публикувано 12 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2016 Здравейте на всички !!! Налага ми се да сменя дебитомера на А6 1.8Т 150 кс. Двигателя ми е BFB, а дебитомера които намерих е от А4 - AEB / 150 кс. 1.8Т / Въпроса ми е ще стане ли дебитомер от AEB на двигател BFB. Благодаря, поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 12 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2016 Сравни им номерата на самите дебитомери ако можеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 12 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2016 Двигателя ти е 163к.с. щом като е BFB. Не би трябвало да стане дебитомера, ще има разлика в показанията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 12 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2016 (Редактирано) Няма да стане от аеб дебиломерът, дори буксата е различна. Купи си чисто нов, не са скъпи. Редактирано 12 Януари 2016 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BULL_1985 Публикувано 12 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Януари 2016 (Редактирано) Обявиха ми 200-250 лв. за BOSCH - нов ... Иначе навсякъде колата ми се води 150 кс. , но май не е толкова наистина. Съвет относно покупката на нов, ако имате идеи ще съм благодарен. Поведение на колата не е много по-различна от преди само дето след 2 хил. оборота не се усеща както преди. / леко по-бавно набира /. Причината поради която ще сменяме дебитомера е, че се появи жълтата икона с двигател на таблото и като проверихме грешката се оказа, че вместо 3 гр. / предполагам гориво / , той подава 1,3 гр. Редактирано 12 Януари 2016 от BULL_1985 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 12 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2016 Нормална е цената на боша, ако е без отстъпка. Скачай смело. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BULL_1985 Публикувано 12 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Януари 2016 (Редактирано) Сега се вкарах в други размисли, дали е изобщо 1.8 ... Извинявам се за тъпите въпроси, но никъде не е указана кубатурата, а на капака на двигателя пише само 5 v turbo. Като си търся дебитомер искам да знам параметрите по които да го напрвя единственото, което е сигурно е ,че е BFB и е А6 C5. Редактирано 12 Януари 2016 от BULL_1985 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 12 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2016 (Редактирано) По-сигурно от това BFB няма http://vag-codes.info/ ей тука си пусни мотора. Редактирано 12 Януари 2016 от DJANO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BULL_1985 Публикувано 12 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Януари 2016 Благодаря !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 12 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2016 Интересно, че този сайт дава за този мотор да се слага на А4, но не знам тази информация колко е вярна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BULL_1985 Публикувано 12 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Януари 2016 И аз видях това, но нали знаеш, че в много случаи ги менкат между моделите, а няма да се очудя и да е сменян двигателя ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 12 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2016 Да, по-скоро потърси дали този мотор се вгражда на C5. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BULL_1985 Публикувано 12 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Януари 2016 Ами той си е вграден вече така или иначе, ясно се вижда на една праоъгълна плочка с главни букви BFB. Явно ще взема "Бош-а" и ще приключвам с дилемата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 12 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2016 (Редактирано) И на талона ли ти пише BFB или само на главата, защото главата може лесно да е сменяна. Моторът с ел. дросел ли е или не? Редактирано 12 Януари 2016 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milen1110 Публикувано 12 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2016 Виж кодовете на бележката при резервната гума. Вкарай кодовете един по един в сайта, който ти е пратил по горе колегата в горното поле. Някой от кодовете ще ти каже с какъв код двигател е излязла колата от завода. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BULL_1985 Публикувано 12 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Януари 2016 (Редактирано) Ще проверя кодовете до резервната гума, с талона е много зле положението там даже на номер на двигателя пише "без номер" - това ме наведе на мисълта, че е сменен, но няма как да съм сигурен. Иначе ако правилно съм разбрал въпроса за дросела, колата няма жило за газта. Аз друго си мисля, обаче ... толкова ли е зле ако се сложи дебитомер въпреки някакви разлики да кажем колата е 150 кс., а се сложи дебитомер от 180 кс. или 163 кс. ... просто се чудя - ясно, че няма да отчита правилно и ще харчи повече ... но дали има и други негативи от това. Когато всички букси и тн. съвпадат. Редактирано 12 Януари 2016 от BULL_1985 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 12 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2016 (Редактирано) Ако няма жило на газта, значи 100% си с новия дебитомер и този от AEB няма да стане. Най-вероятно моторът е APU или AWT, ако не е сменян, ако е сменян може да е всеки от VAG групата. Виж си номера на мотора или просто отиди виж номера на стария дебитомер и си вземи същия. Редактирано 12 Януари 2016 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 12 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2016 Кодовете за екстрите, написани на бележката при резервната гума (както и на лепенката в книжката) нямат нищо общо с кода на мотора (освен че са на едно и също парче хартия ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BULL_1985 Публикувано 12 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Януари 2016 Тука леко почнах да се обърквам вече ... по повод на бележката ако са на едно и също парче значи все пак ще ги видя. По принцип искам да избегна сваляне на дебитомера , номера може ли да се види без да се сваля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 12 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2016 (Редактирано) На бележката отзад пише и номера на мотора, освен екстрите. Но най-добре си сравни номерата на дебитомера, както казахме няколко пъти Успех Цитиране на предходно мнение! Редактирано 13 Януари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 12 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2016 Дай отговор на въпроса ,дросела с жило ли е за газта или е ел. , коя година е колата и ще се изяснят нещата.BFB в А6 няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BULL_1985 Публикувано 12 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Януари 2016 (Редактирано) Няма жило или аз не виждам такова ... 2000г. Редактирано 12 Януари 2016 от BULL_1985 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milen1110 Публикувано 12 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2016 Извинявам се, че съм подвел колегата. Код на моя двигател съм го изкарал от VIN декодер. От бележката при резервната гума съм изкаарал само, че двигателя ми е 1,8 110 KW 20 V turbo (и други екстри). Виж тук във форума има VIN декодери и по вина ще ти излезе с какъв двигател е излязла от завода колата ти. Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BULL_1985 Публикувано 12 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Януари 2016 Оказа се, че от завода сме излезли с AWTдвигател / според бележката до гумата / , но ... Вариант 1: сменена глава Вариант 2: сменен двигател Дебитомера едва ли някой го е сменил За да разбера какъв ми е точно двигателя, ще трябва да разбера къде се набиват номерата на двата типа двигатели AWT & BFB ... да погледна на съответното място и да разбера какво се е случило и с какъв двигател съм в крайна сметка. С две думи нужна ми е помощ относно това къде да търся номер или тип двигател на блока. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 12 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2016 Поне дебитомера не ти е от скъпите и мотора и компа ,не са ти от тоя архаичен боклук АEBМисля че на блока не пишеше кода на мотора ,а само код на блока 058....за старите и 06А за по-новитеГлавите на всички 1.8т за взимнозаменяеми, така че не е проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване