Jump to content

монтиране на преден парктроник на 2006 4f


Manniakk

Recommended Posts

Взех кабела,буксата накрая е женска.Такава ли трябва да е,или мъжка.

прав си, мъжка е, а това трябва да е женската с пинове и уплънения

 

http://www.ebay.co.uk/itm/AUDI-VW-Skoda-VAG-6-pin-connector-plug-1J0973713-1J0-973-713-LSU-4-9-/171752280650?hash=item27fd3bd24a:g:HF0AAOSw1S9Wca-U

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 144
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

тази която си снимал влиза в модула, това е буксата на инсталацията от мегапартс?

Редактирано от Manniakk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази която снимах е на инсталацията от мегапартс,там на този кабел са 4 букси за датчиците явно,и накрая кабела завършва с тази букса,която снимах.Еми аз днес поръчах и букса за модула,другите неща там държачи,зумер,копче,букса за копчето и букса за зумера дойдоха в магазина и ги взех вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.megaparts.bg/product/el-instalaciya-za-parktronik-za-audi-a6-olroud-25tdi-v6-180-ks-kombi

 

тази инсталация е друга, тия са ти пратили от задна броня. Тази ясно се вижда че е за предна и е с буксата която ти показах, по точно женската и

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми тез в мегапартс значи са се объркали,тази букса сега дето е при мен кабела може ли да се смени,да се смени буксата имам предвид.?

Редактирано от koceg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво значи това ""бриджнат кабелите"".Ще им звъня сега на тез юнаци.


Обадих им се,питат ме тази ли трябва:

https://www.megaparts.bg/product/el-instalaciya-za-dvigatel-za-audi-a6-olroud-25tdi-v6-180-ks-kombi

Ако можеш да ми кажеш,да им потвърдя.Тя пак ми изглежда същата.

Редактирано от koceg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

към всеки сензор отиват 3 кабела - 4 сензора, общо 12 кабела.

на предния са 6 - 4 кабела за сигнала, един за маса и 1 някакво захранване, не съм мерил какво дава, но така си го обяснявам. Масата и захранването се разделят в предната инсталация към всеки сензор, а не идват от модула директно, ако погледнеш схемата на потока го има нарисувано :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах всичко,благодаря,видях и разликите в кабелите,аз им се обадих на мегапарт,объркали са се ,стават такива работи,връщам им този,ще ми пратят другия,добре че го видя колега,че иначе щеше да ми стои за спомен в къщи.Благодаря ти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм вече на финалната права, оказа се доста повече работа, от колкото очаквах. Имаше доста разглобяване за да се пуснат кабелите до предната част на колата и да добие фабричен вид

 

P4qwkKL.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То винаги това е най-тежкото, кабелите да ги прекараш културно без да изтрошиш колата и без да скърца като талига после хаха

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

доста, цялата дясна половина беше демонтирана: Брони, подкалник десен, гума, задните седалки, пасажерската седалка, Б-колонката цялата, праговете, задната кора, страницата на седалката, жабка, панела на климатроника, пластмасата на централните духалки, пластмасата над краката на шофьора...

Редактирано от Manniakk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е дали има начин датчиците да не се връзват последователно, за да не се изключва цялата система когато един датчик откаже :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е проблема в връзването на датчиците. модула така е проектиран, ако откаже един сензор спира системата за да не се лъжеш и да се треснеш от негледане

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак е недомислен защото така пищи на грешка само първия по веригата а след него не се знае... Така онзи ден смених един и 5 минути след като си тръгнах от майстора изпищяха нови два...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм вече на финалната права, оказа се доста повече работа, от колкото очаквах. Имаше доста разглобяване за да се пуснат кабелите до предната част на колата и да добие фабричен вид

 

P4qwkKL.jpg

Супер си го направил,браво честито.И аз имам някакъв напредък,на 23 февруари си поръчах предните 4 сензора за 106 лева от китай,днес си ги взех от пощата,не виждам разлика с сензора,който си поръчах от автопро,само отзад на сензора на автопро тази заливка от смола е твърда,а на тези ,които дойдоха от китай е като каучукува,също така и усилвателя за радиото поръчан на 24 февруари дойде от германия,само тез юнаци от мегапарт (софия ,бг)след като им званих 10 пъти и говорихме 1 час,все още не са ми пратили кабела,който поръчах  към 22 февруари,като го намерят в склада,ще ми го пратят беше последното им изказване.Не знаех,че софия е по-далеч от китай и германия.Така че като цяло мегапарт явно като си объркат поръчката,после май не смятат повече да я изпълняват.Здраве да е.

Редактирано от koceg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако някой го дразни потвърждението когато вкара задна може да се спре. На адаптация отивате на confirmation sound - по подразбиране беше 135 при мен. 136 - спира потвърждението от бутона, 137 спира и при включването на задна. В rosstech дават 0 и 1, ама при мен не приема такива стойности

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За задния парктроник кой държач е в края и кой по средата-  4E0 906 629 A и 4E0 906 630 A -средния десен ми е счупен,смятам да го сменя,но кой от двата е???Иначе вече и аз имам модул за 8 сензора и камера,тези камери ги гледах някъде,към 80 лева са,на мястото на лампичката в номера ли се слагат,някой може ли да сподели опит с камера за задно виждане??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

629 е ляв, 630 е десен, 2та леви са еднакви, и същото важи за десните. За оригинален ретрофит на камера излиза безбожно, особено ако нямаш тунер...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно,двата задни леви са еднакви,двата задни десни са еднакви държателите.А за камера заден ход,на модула като има за камера,си мислех,че е само камерата ,и кабела влиза в модула и това е,иначе как да разбера дали имам тунер,имам копче,на което пише ТВ,и до там ми е ясно.ТВ тунера какво общо има с камерата за заден ход,нещо не ми е ясно.Благодаря за помощта.

Редактирано от koceg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

трябва ти MMI с FBAS вход, ако си нямал тунер или фабрична камера MMI-то няма видео вход. Оригиналната камера върви с модул и окабеляване към CAN-а и MMI-то. Не съм гледал точните модули ама ако си склонен да похарчиш 1к, ще ти ги проверя :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При тез неща,който казваш,че трябват,и особено при таз цена,спирам да си мисля за задна камера.Работещ заден и евентуално преден парктроник ,явно ще ми стигат.То както казваш,за тази цена мога да си боядисвам задната броня около 6 пъти.Чакам кабела от куфатек,и 4 нови сензори за отзад,и да видим ще я докарам ли до твоето положение с парктроника,което на мен много ми харесва как ти се е получило.Благодаря и поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом имаш тунер монтирането на неоригинална камера излиза под 100 лв, скоро си поставях на моята кола. Ако парктроника ти поддържа визуализация и камера си става като оригинално, единствено чертите не се движат. Голямо удобство е камерата, много лесно се паркира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми как да разбера дали имам тунер,иначе парктроник модула пише,че е 8 сензора и камера.То аз досега бях без визуализация на парктроника,така че още не съм свикнал с тез черти да се движат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...