iovkom Публикувано 27 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2016 Как да карам 3.0 тди? Каран е съвсем културно и като процент най-малка част от километрите са му въртяни в града. Имам приятел със старото Х5 на 300+ км. и все още не е сменял дюзи, карат го едно към гьотере с баща му. При това положение , наистина е много странно , че дюзите са заминали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arbiter Публикувано 27 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2016 (Редактирано) Вземи я изкарай малко тая кола.. От не каране има толкова проблеми.... Моята друга марка като беше на бояджия стоя 2 седмици и като потеглих беше като парен локомотив вярно после се оправи ама бая бяла пара излизаше...По твоя казус ако дюзите са зле1во ще палиш много трудно2 ро задължително ще ти светне ДПФ-аОпределено мисля, че в Порше са те взели за донор обаче има и по -добри начини да си харчиш парите Покарай 4-5 дни поред и ако не усетиш нищо няма за какво да се притесняваш....На старата х5 дюзите не са пиезо ауди нали винаги се бутат да са преди другите те такива са резултатите обикновено Редактирано 27 Януари 2016 от arbiter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
piaplovdiv Публикувано 27 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2016 Колега, за тази цена с труд и гаранция направо си заслужава смяната. Аз лятото взимах от Елиткар дюза на цена 560лв за 3.0 tdi A6 Allroad, което на практика е същия двигател. Беше заводски рециклирана от Бош с връщане на старата. При моята кола от една дюза на -45 стойност, вдигаше нивото на маслото и миришеше странно. При теб би трябвало също лошо да мирише. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
V I P E R Публикувано 27 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2016 Вземи я изкарай малко тая кола.. От не каране има толкова проблеми.... 1во ще палиш много трудно2 ро задължително ще ти светне ДПФ-аЕ днес бях до Пампорово с нея. Върви си пушка.Паля малко трудно като не е вадена повече от 2 седмици от гаража, но както казах акумулатора ми е заводския Днес дори в студа горе си запали без проблем.ДПФ май нямам... Първите бройки за България нямат ДПФ, някакъв такъв спомен имам от поръчката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rodik Публикувано 27 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2016 (Редактирано) При мен имаше подоен казус с показания на три дюзи от -36 до -42 /2,7 tdi/. Останалите също са на минус, но в по-малка степен. Исках да видя първо колегата petarik какво ще направи по въпроса с първите три, за да реша и за останалите. Резултатът беше, че и трите дюзи бяха почистени и колата започна да върви по-добре и пушеците които имах рядко изчезнаха. Още не съм минал 2000 км за да видя какви са показанията между 71 и 77 канал и да потвърдя добрите си впечатления. Преди това от София дизел център ми казаха, че дюзите са за боклука! Редактирано 27 Януари 2016 от Rodik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rrrumen Публикувано 28 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2016 (Редактирано) VIPER, свържи се с petarik от форума. Той ще ти ги рециклира на пъти по ниска цена и дава гаранция 1 година. Аз лично съм рециклирал при него и съм много доволен от работата му. Други колеги също. Силно препоръчвам. Ако изобщо има нужда от рециклиране. Редактирано 28 Януари 2016 от rrrumen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
V I P E R Публикувано 18 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юли 2016 Миналия месец бях в сервиза на Бош в Пловдив. Казаха, че нямат такова оборудване да премерят дали дюзите са за ремонт. Дойде един много закачен чичо, каза че няма нищо против да ми вземе парите, ама като гледал нямало смисъл. А и казаха че досега не са виждали такова чудо - всичките дюзи за смяна на 130к км. Единствено веднъж били сменяли 8-те дюзи на някакво А8, което обаче било на 390к км. Казаха ми следните симптоми: трудно палене, бял пушек, странни шумове или поведение на двигателя. Моята пали трудно само когато не съм я палил много време. Миналата седмица я бях захвърлил на летището стоя 7-8 дни, качих се и запали от раз. Мисля да оставя нещата така засега, май всичко е фалшива тревога. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bei4e Публикувано 15 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2017 На 24.01.2016 г. at 22:51, BIRIMBAUA написа: И мен ме пуснаха по пързалката в Порше, смениха ми една дюза и турбина, без да имаше нужда. Накрая се оказа, че проблема идва от мъркуча на левия интеркулер. Взех си поне турбината, обаче се оказа, че и там са ме измамили, дали са ми я без електрониката. Инъче моя случай е същия, и аз така само в Порше съм я обслужвал, но след последния път, приключих с тях. Пълни некадърници, подменят части наред, без да знаят, какво правят. И моята беше на 130К, като ме почнаха със заменките. Ще ти вземат по 1800 лв на дюза, дюзи няма да видиш, защото били по, програма за рециклиране. С две думи, ще те сурвакат и може и нищо да не сменят. Дори и да сменят, те може да ги рециклират тук някъде. За такива пари дори и да сдадат багажа през 2-те години гаранция, с която замазват очите на клиентите, могат да си позволят още няколко пъти, да ги рециклират. Паднаха ми в очите тотално. Отделно, като вапсат работите, после колата я връща друг приемчик, клепайки, Ъм то тъкова колегата отсъства, ще проверим. Sent from my iPhone using Tapatalk 3000 лв.чисто нови бош от германия взех 8 бр. За 4.2 tdi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
misho.stankov Публикувано 17 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2017 А какви трябва да са показателите между 71 и 77 канал? Понеже преди мялко видях мойте (3.0 tdi) и показателите бяха между 3.0ms и 20ms. Това добре ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 17 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2017 Ако е в първата клетка на всеки канал до 20 е добре и особено ако не е (-20) Обаче даже и да е на + може пикаят. Ако нямаш информация да са правени си струва да се проверят, особено, ако ще караш дълго колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване