Jump to content

Q7 3.0 TDI шест дюзи за смяна?!


V I P E R

Recommended Posts

Как да карам 3.0 тди? Каран е съвсем културно и като процент най-малка част от километрите са му въртяни в града. Имам приятел със старото Х5 на 300+ км. и все още не е сменял дюзи, карат го едно към гьотере с баща му.

 

 

При това положение , наистина е много странно , че дюзите са заминали. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи я изкарай малко тая кола.. От не каране има толкова проблеми.... Моята друга марка :hilezh: като беше на бояджия  стоя 2 седмици и като потеглих беше като парен локомотив  вярно после се оправи ама бая бяла пара излизаше...

По твоя казус ако дюзите са зле

1во ще палиш много трудно

2 ро задължително ще ти светне ДПФ-а

Определено мисля, че в Порше са те взели за донор  обаче има и по -добри начини да си харчиш парите :zustimm:  Покарай 4-5 дни поред и ако не усетиш нищо  няма за какво да се притесняваш....На старата х5 дюзите не са пиезо :hilezh:   ауди нали винаги се бутат да са преди другите те такива са резултатите обикновено :unsure::magic:

Редактирано от arbiter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, за тази цена с труд и гаранция направо си заслужава смяната. Аз лятото взимах от Елиткар дюза на цена 560лв за 3.0 tdi A6 Allroad, което на практика е същия двигател. Беше заводски рециклирана от Бош с връщане на старата. При моята кола от една дюза на -45 стойност, вдигаше нивото на маслото и миришеше странно. При теб би трябвало също лошо да мирише. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи я изкарай малко тая кола.. От не каране има толкова проблеми.... 

1во ще палиш много трудно

2 ро задължително ще ти светне ДПФ-а

Е днес бях до Пампорово с нея. Върви си пушка.

Паля малко трудно като не е вадена повече от 2 седмици от гаража, но както казах акумулатора ми е заводския :D Днес дори в студа горе си запали без проблем.

ДПФ май нямам... Първите бройки за България нямат ДПФ, някакъв такъв спомен имам от поръчката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен имаше подоен казус с показания на три дюзи от -36 до -42 /2,7 tdi/. Останалите също са на минус, но в по-малка степен. Исках да видя първо колегата petarik какво ще направи по въпроса с първите три, за да реша и за останалите. Резултатът беше, че и трите дюзи бяха почистени и колата започна да върви по-добре и пушеците които имах рядко изчезнаха. Още не съм минал 2000 км за да видя какви са показанията между 71 и 77 канал и да потвърдя добрите си впечатления. 

Преди това от София дизел център ми казаха, че дюзите са за боклука!

Редактирано от Rodik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VIPER, свържи се с petarik от форума. Той ще ти ги рециклира на пъти по ниска цена и дава гаранция 1 година. Аз лично съм рециклирал при него и съм много доволен от работата му. Други колеги също. Силно препоръчвам.

 

Ако изобщо има нужда от рециклиране.

Редактирано от rrrumen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Миналия месец бях в сервиза на Бош в Пловдив. Казаха, че нямат такова оборудване да премерят дали дюзите са за ремонт. Дойде един много закачен чичо, каза че няма нищо против да ми вземе парите, ама като гледал нямало смисъл. А и казаха че досега не са виждали такова чудо - всичките дюзи за смяна на 130к км. Единствено веднъж били сменяли 8-те дюзи на някакво А8, което обаче било на 390к км.

Казаха ми следните симптоми: трудно палене, бял пушек, странни шумове или поведение на двигателя.

Моята пали трудно само когато не съм я палил много време. Миналата седмица я бях захвърлил на летището стоя 7-8 дни, качих се и запали от раз.

 

Мисля да оставя нещата така засега, май всичко е фалшива тревога.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...
На 24.01.2016 г. at 22:51, BIRIMBAUA написа:

И мен ме пуснаха по пързалката в Порше, смениха ми една дюза и турбина, без да имаше нужда. Накрая се оказа, че проблема идва от мъркуча на левия интеркулер. Взех си поне турбината, обаче се оказа, че и там са ме измамили, дали са ми я без електрониката. Инъче моя случай е същия, и аз така само в Порше съм я обслужвал, но след последния път, приключих с тях. Пълни некадърници, подменят части наред, без да знаят, какво правят. И моята беше на 130К, като ме почнаха със заменките. Ще ти вземат по 1800 лв на дюза, дюзи няма да видиш, защото били по, програма за рециклиране. С две думи, ще те сурвакат и може и нищо да не сменят. Дори и да сменят, те може да ги рециклират тук някъде. За такива пари дори и да сдадат багажа през 2-те години гаранция, с която замазват очите на клиентите, могат да си позволят още няколко пъти, да ги рециклират. Паднаха ми в очите тотално. Отделно, като вапсат работите, после колата я връща друг приемчик, клепайки, Ъм то тъкова колегата отсъства, ще проверим.

Sent from my iPhone using Tapatalk

3000 лв.чисто нови бош  от германия взех 8 бр. За 4.2 tdi

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какви трябва да са показателите между 71 и 77 канал? Понеже преди мялко видях мойте (3.0 tdi) и показателите бяха между 3.0ms и 20ms. Това добре ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е в първата клетка на всеки канал до 20 е добре и особено ако не е (-20)

 

Обаче даже и да е на + може пикаят. Ако нямаш информация да са правени си струва да се проверят, особено, ако ще караш дълго колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...