Stoiann Публикувано 24 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 Здравейте. Трета сутрин имам следния проблем: След две подгрявания, завъртам и колата си пали от раз. Оставям я да работи на място докато си изчегъртам стъклата и в един момент мотора изгасва и следва едно 10 минутно въртене, докато запаля отново. Първия ден, когато ми го направи, смених горивния филтър и подгревните свещи (свещите ги смених, защото така и така ги имах налични), но на следващата сутрин се случи абсолютно същото. Забравих да спомена, че като запаля, около 30-40 секунди колата тресе (все едно работи на три цилиндъра) и пуши нещо средно между сиви и бяло.... Някакви идеи какъв може да е проблема? Предварително благодаря! Kолата е А4 с 1Z двигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbo_quattro Публикувано 24 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 Въздух в горивопроводите, кофти нафта... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoiann Публикувано 24 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 Нямам прозрачен маркуч за да видя дали има въздух (нямам идея за друг начин), а относно нафтата - от едно и също място заревдам, откакто имам колата и миналата зима не съм имал проблеми. Колега, а какво да сипя, като добавка за да изключа проблем с горивото (в смисъл да не замръзва). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 24 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 Castrol TDA. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 24 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 При датчик колянов вал има същите симптоми.ВАГ му е майката Sent from my HTC One mini 2 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoiann Публикувано 24 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 (Редактирано) Закачвах го. Нямам никакви грешки.Сега ще ида да взема добавката и ще се види дали нафтата е била ш*бана Редактирано 24 Януари 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samo_pechka Публикувано 24 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 Съмнявам се. Ако източиш по-голямото кол. нафта и да си налееш читава, така да. А тази ще я изгориш на по-късен етап ( топло време ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 24 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 И аз подкрепям версията лоша нафта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 24 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 Неравномерния празен ход го има и при мен при ниска температура, след 1-2 минути се оправя, паля при -12 с едно подгряване и 2-3 сек. въртене. Свещи не съм сменявал, сигурно е с оригиналните от Италия. Догодина ще ги сменя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Everio Публикувано 25 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2016 Castrol TDA.И аз съм за! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 25 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2016 Аз слагам на Бардал BDC. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoiann Публикувано 26 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 26 Януари 2016 Ами оказа се от нафтата.... Двама комший, също като мен са заредили от бензиностанцията срещу нашия блок и.... Иначе добаката я сипах и допълних с читава нафта. Вчера и днес не съм мал никакви проблеми (но пък и температурите са висики в сравнение с предишните дни). Претрисането в началото су го има за около 30 - 40 секунди. Нещата май отиват към проблем с някоя от дюзите... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 27 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2016 Дюзите и помпата са на възраст и си трябва ревизия, ама от къде толкова пари? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване