Pavlin Tsanevski Публикувано 27 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2016 Колеги преди малко си сменявах антифриза. Та след смяната му парното в 6+, загрява 90гр и седи като нарисувана. 30 мин бръмчах на място, след това покарах 3-4 км. Температурата по табло не мръдна, но термостат не отвори. Маркуча си е студен. Съвет да дадете, че се обърках. Пак казвам колата не мърда от 90гр. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 27 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2016 Просто не си достигнал температурата на отваряне на термостата. Таблото не показва много точно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavlin Tsanevski Публикувано 27 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2016 30 мин. стоя на 90гр. Форсирвах я през повечето време, след това я покарах малко из квартала, без да пускам парното . Тоя маркуч все студен. Странна работа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 27 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2016 Ако има проблем с термостата ще почне да загрява повече от 90С. Просто в следващите дни си гледай таблото за да видиш какви градуси ще държи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavlin Tsanevski Публикувано 27 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2016 Мен ме е шубе да не остана без антифриз в движение, незнам колко въздух има в големия кръг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 27 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2016 В най-лошия случай ще се наложи да долееш около 1.5л антифриз. Ще ти светне и лампа за ниско ниво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 27 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2016 Просто се радвай колега, че поведението на мотора е такова. В повечето случаи оплакванията са че загрява. След като толкова време мотора не показва никакви признаци на покачване на температурата, не се притеснявай, явно циркулацията е идеална. Преди 1 седмица и на мен ми се случи нещо подобно, без да правя нищо по колата. Сутринта тръгнах за работа при -13гр, закарах жената, тръгнах за моята работа, абе 15 км градско каране, 20 минути пътуване, колата отдавна стоеше на 90гр, като пристигнах на работа и пипнах долния маркуч на радиатора, беше леден, просто термостата е отварял много за кратко и почти големия кръг не е работил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavlin Tsanevski Публикувано 27 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2016 А ако има възух вътре, как ще излезе? До Някъде се радвам, но съм и озадъчен. Не бях виждал ни чувал такова поведение. Преди малко един фр се прибра от Попово, викам отваряй капака ( той е с афн ) пипам...студ. Бах тез аудита аз... Явно наистина е с много голямо КПД. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
golfa Публикувано 28 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2016 Щеше да си спестиш доста време ако я беше закачил на диагностика ,за разлика от таблото там дава реално температурата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavlin Tsanevski Публикувано 28 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2016 Закачах я колега. Там варира от 88 до 92. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 28 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2016 Виж на климатроника 51-ви канал колко градуса дава.Обезвъздуши ли я?Sent from my HTC One S using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavlin Tsanevski Публикувано 28 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2016 Там не мърда от 90. Парното се обезвъздуши. За големия кръг нз. Би трябввалоо сам да се обезвъздуши като отвори термостата. Прав ли съм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 28 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2016 В големия кръг не може да се задържи въздух, защото отива в казанчето. Въпроса е, че за да изкараш въздуха от малкия трябва термостата да отвори. Сега като се постопли и ще стане работата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване