tedoto90 Публикувано 8 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2016 Здравейте, Колата имаше проблем с дюзите, след смяна на разпръсквачи проблема с трудното палене се реши, но за кратко. Има два много странни и плашещи проблема: Първия е едно неравномерно работене, чукане и адско тресене на двигателя. Второ - Забелязах, че откъм долната част на главата след минута-две работене запучва да пуши. Какви може да са причините? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 8 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2016 (Редактирано) Клатушкане, тракане, хлопане, на първо време диагностика с VAG и проверка на центровката на ГНПЗа пушенето ако е от към страната на колекторите, може да тече гарнитура на капака на клапаните и да обгаря на изпускателен колектор.От кои град си ? Редактирано 8 Февруари 2016 от venciii Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 8 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2016 Това постоянно ли е така или понякога? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tedoto90 Публикувано 8 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2016 (Редактирано) Постоянно е, а що се отнася до центровката - на графиката излиза точно преди зелената линия. От Варна съм. Още нещо важно което пропуснах: Колата е взета директно с чип. Вече една глава беше сменяна. По принцип ремонтите не са ми проблем, но бях известно време в чужбина, когато е счупила повдигач, и нямаше как да се заема с ремонта. Съответно баща ми я е закарал при един майстор с много съмнителна репутация (в последствие разбрано), като по думите на баща ми, майстора му е взел пари и за нова гарнитура, което силно ме съмнява, че реално е сменяна. Също така преди няколко дни се установи, че и самия чип изобщо не е правен за този код двигател. Сменен е, но проблема реално излезе преди тази корекция. Редактирано 8 Февруари 2016 от tedoto90 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 8 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2016 Центровката играе ли на tdi graph? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tedoto90 Публикувано 8 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2016 Да, и то в голям диапазон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 8 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2016 (Редактирано) Виж какво става с ангренажа, може да е хлабав болта на коляновия вал и да си разбита шпонка. Редактирано 8 Февруари 2016 от venciii Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tedoto90 Публикувано 8 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2016 (Редактирано) Toва също е сменяно съвсем на скоро. Става въпрос за зъбното колело + болта и демпферна шайба, до колкото видях тогава преди смяната нямаше поражения по челото на вала. Самия ремък е на не повече от 1000 км. Редактирано 8 Февруари 2016 от tedoto90 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 8 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2016 (Редактирано) Автоматичният обтегач на пистовия ремък и ролката на алтернатора в какво състояние са? Ремъка подскача ли? Редактирано 8 Февруари 2016 от krasitt Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tedoto90 Публикувано 9 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2016 (Редактирано) Ролката е в идеално състояние, а обтегача не забелязах да има някакви поражения. По какво мога да разбера? Редактирано 9 Февруари 2016 от tedoto90 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 9 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2016 (Редактирано) Ако ролката на алтернатора е запекла ремъкът започва да подскача от което играе и тайминга. Другите негативи са чупене на обтегач и(или) разбиване на демпфер. Счупен обтегач се забелязва лесно-стои необичайно изкривен. Редактирано 9 Февруари 2016 от krasitt Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tedoto90 Публикувано 12 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 (Редактирано) Отворих главата току-що. 7 от 8 подвигача са си заминали. Надолу "цирка" е още по-голям. Заставайки срещу двигателя в лявата част около буталата в дупките има антифриз. Гарнитурата както се съмнявах не беше сменяна и беше в ужасно състояние. Възножно ли е именно заради нея да идват проблемите с работата сякаш е на 3 цилиндъра и трудното палене + причина за антифриза на това място? Слава Богу всичко надолу по блока е ок... Редактирано 12 Февруари 2016 от tedoto90 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 Чакай малко Какво те накара да свалиш главата, как прецени че повдигачите са аут и за кои отвори около буталата имаш в предвид че има антифриз, какво те кара да мислиш че гарнитурата не е сменяна? На долу дали е добре или не е няма как да знаеш преди да го доразглобиш... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tedoto90 Публикувано 12 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 (Редактирано) Накара ме това колега, че повдигачите почти всички бяха като камък и не се натискаха дори минимално с ръка, с изключение на един. Също ме накара това, че около главата имаше теч на масло, в началото беше сълзене, после се увеличи. И по-добре че съм я отворил, понеже гарнитурата беше на "салата" (ако имам възможност и снимка ще кача за да стане по-ясно състоянието й) а и имах съмнение че не е сменяна преди време и се оказа вярно. Оттам се продължи и с огледа още по-надолу, когато видях антифриз в дупките на блока (там където се завиват болтовете на главата и по-специално съседните до тях, също ще опитам да снимам). Сега се чудя как най-лесно ще мога да изкарам течността и да спася положението... Редактирано 12 Февруари 2016 от tedoto90 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 13 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2016 Според мен повдигачите трябва да са твърди. А този мекия е проблемен. Но и ако са блокирали напълнени ще удари клапан което не споменаваш...значи са наред...освен мекият. За антифриза в болтовете... може би е проникнал там при свалянето на главата. Понякога не изтича всичкият остава достатъчно да намокри при разглобяване. Не прибързвай толкова категорично с заключенията. Занеси главата на шлайф, надуване и смяна водачи напасване клапани и смяна гумички. Това според мен е реда на ремонта, а и почиствате на повдигачите. А за антифриза в блока... да не си с въздушно охлаждане та да искаш да е сухо покрай цилиндрите?!?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tedoto90 Публикувано 13 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2016 Колега, 3 изкривени клапана има, нямах възможност вчера да я гледам по-обстойно. Закарах я преди часове за шлайф. Факта че гарнитурата не ставаше за един. .. и има следи от масло около блока какво говори? До сега като съм гледал никога не съм засичал антифриз да има на това място. Дано се разминат нещатаSent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 13 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2016 Лошо, щом има криви клапани. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 13 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2016 (Редактирано) Съвсем нормално е блока да остане пълен с антифриз. Също е съвсем нормално да се налеят и резбовите отвори при свалянето на главата. НЕ Е нормално повдигачите да остават твърди. От тях няма да удари клапани, но най-вероятно няма да затварят на пълно. Кривите клапани са или от проблеми с ангренажа или от сглобяване с неправилно подбрана гарнитура. Мери ли компресия преди да отвориш? Редактирано 13 Февруари 2016 от krasitt Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tedoto90 Публикувано 14 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2016 (Редактирано) Да колега, беше под нормите. Днес ще взема главата, купил съм нови болтове и гарнитура. Само притягането с градусите обаче ми е малко мъгла, защото нямам съответния инструмент с който да гледам. Редактирано 14 Февруари 2016 от tedoto90 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 14 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2016 (Редактирано) Взимаш креда или канцеларски коректор, и бяла блажна боя става , дори лак. Стягаш на килограми/нютони и драсваш внимателно с кредата или ако е боя с четка за лакиране вертикална линия отгоре по главата на болта(на всички болтове) (I). После ако трябва да въртиш 90градуса прикарваш чертата на главата да дойде на 90гр (-). Мисля, че не е сложно.(I) (-)=90градуса. Така се процедира когато нямаш инструмент. ...по евтиният начин. Редактирано 14 Февруари 2016 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tedoto90 Публикувано 1 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 1 Март 2016 (Редактирано) Първо благодаря на всички отзовали се колеги. След смяна на глава, нова гарнитура , нов ПРАВИЛЕН чип и по-големи дюзи, не мога да си позная колицата.... Има един засега малък проблем, но искам колкото се може по-бързо да го реша, за да не повторя "гимнастиката" отново. Изминах около 900км и забелязах теч на масло откъм изпускателните колектори. Ясно е, че е от гарнитурата нА главата, явно при затягането на болтовете, някъде нещо не е както трябва, защото имам единствено там теч. Опитах от схемата описана тук с градусите ... но явно нещо не е ок Редактирано 1 Март 2016 от tedoto90 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samo_pechka Публикувано 1 Март 2016 Доклад Share Публикувано 1 Март 2016 Предполагам си купил нови болтове , издухал си с компресор отворите им . Аз ползвам и една самоделна пас плоча за челото на блока , врътвам леко вала да се приберат буталата и с пас плочата докато се почисти челото идеално.Задължително топвам болтовете преди монтаж в съд с масло , обирам с парцал излишното и така ги нареждам. Лека му пръст на дядо ми ( стар тракторист ) мажеше със свинска мас резбите на такива шпилки и болтове по глави, и аз съм го практикувал, напоследък признавам- позабравено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tedoto90 Публикувано 1 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 1 Март 2016 (Редактирано) Абсолютно всичко което описа колега, издухах отворите доколкото е възможно и новите болтове съм им капнал масло както е описано в инструкциите на листа който беше в опаковката на гарнитурата. Почистил съм челото на блока преди това. Сега въпроса е, да дообера ли само тези от страната от която сълзи тъй като само оттам се вижда... Редактирано 1 Март 2016 от tedoto90 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samo_pechka Публикувано 1 Март 2016 Доклад Share Публикувано 1 Март 2016 (Редактирано) Нещо не ми се вярва да е това масло от гарнитурата . Няма логика да е оттам. Не барай засега болтовете по главатаВиж обаче ако има нещо проблем със смук.колектор ( незатегнато, криво чело, гарнитурки ) там е много вероятно да просълзи и да прави следа по ръба на гарнитурата/тиквата Редактирано 1 Март 2016 от samo_pechka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 1 Март 2016 Доклад Share Публикувано 1 Март 2016 А ти сигурен ли си че теча е от там? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване