dedosmrad

Проблем с дросел АДР

Recommended Posts

Привет на всички ! След сваляне и почистване на дросела излезе страшна гняс ! С колегата 

ChillToucH искахме да направим адаптация .но няма връзка исписва ERROR ! колегата по късно ще качи снимков материал каква е грешката ... колата върви обаче не е като преди и паленето е малко мъка  :wall: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://dox.abv.bg/files/listtree- ето и линк към снимката с грешката(не мога да я кажа във форума). Пробвах и на 060, но там няма нищо. Дросела е с жило и трябва уж да е на 098 канал. Колата в началото имаше изписана грешка mixture adaptation, изтрих я и не се появи повече.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Махни клемата на акумулатора за няколко минути и тогава пробвай да направиш адаптация. Виж и в Engine за други записани грешки преди това и ги махни. Ако не се оправи след няколко опита трябва нов дросел. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

буксата предполагам сте я откачали?  добре ли я сложихте? да не сте прекъснали някой кабел? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

така и така я закачате на компа, погледнете показва ли на колко градуса е отворен дросела в 01 група примерно 3-тата позиция. След адаптация и на ненатиснат педал при мен е 3.9  или 4.3 . Не трябва да е повече от 5 градуса. Като свалях моя дросел се сещам, че буксата много трудно успях да я сложа при сглобяването. При тези манипулации не бяхте ли изключили акумулатора? да не сте окъсили нещо? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ми не колега :( странното е че колата върви държи си 900 оборота обаче няма мощност , и няма връзка с ВАГ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами опитайте както предложи колегата по-горе с откачане на акумулатора може пък да зацепи.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мерси , а така има ли проблем при каране разход и така на там .... Върви но няма мощност държи си 900 оборота с паленето е малко трудно , има ли вариянт сама да се адаптира

Share this post


Link to post
Share on other sites

Връзка уж има, разчете грешките, може да се направи лог и т.н. Даже в началото на адаптацията даде "... run" и после изкара червените букви и грешката. Когато можем ще пробваме пак.

Share this post


Link to post
Share on other sites

И при мен е същото, май дроселът вече е заминал. Ще следя темата,ако все пак намерите начин да го адаптирате.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз така изхвърлих два дросела. Първия му падаха много оборотите, а вторият пък засичаше и държеше високи обороти и не ми даваше да се адаптира. Даваше RUN ADP и след това  ERROR. Третия дросел оправи работата. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Хмм и всичко това от едно чистене? Колегата каза, че преди това не е имал ядове. Почистил го е и вече не бачка O.o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Напълно възможно. Така при мен след прочистване на охладителната система ми изгоря щепсела на перките. Баси обезвъздушаването стана докато го хвана. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Интересно ,защото колата оборотите държи като я запала сутрин даржи високи после си пада на 900 ,на празен ход си върви проблема е че няма връзка с ВАГ. Няма нещо тяга неускорява като преди , самбявам се да е заминал дросела не би ли трябвало да има промяна в оборотите ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

аз съм с 1,8 ADR 125k. като запаля сутрин държи на студено 1100 и после пада на 900

Share this post


Link to post
Share on other sites

Интересно ,защото колата оборотите държи като я запала сутрин даржи високи после си пада на 900 ,на празен ход си върви проблема е че няма връзка с ВАГ. Няма нещо тяга неускорява като преди , самбявам се да е заминал дросела не би ли трябвало да има промяна в оборотите ?

 

Какво значи, че няма връзка колега? Казах ти да погледнеш 1-та група 3-та позиция и да видиш на колко градуса е отворен дросела според компа. Естествено като го натискаш трябва да се увеличава. При мен на незапален двигател/загрял без да пипам педала е 4.3 , като го натисна до долу става 85.9 

Погледна ли буксата на дросела?  Има няколко кабелчета, сигурен ли си, че там връзката е наред? 

Как точно го прави това почистване? Има много теми в които е описано как се прави - тук и със снимки - http://passat-b5.ru/showthread.php?t=146275

Share this post


Link to post
Share on other sites

.... , самбявам се да е заминал дросела не би ли трябвало да има промяна в оборотите ?

Не е задължително. Ако компа не чете правилно данните е нормално да не върви. Направи го тоя тест дето ти казва колегата и сподели какви стойности ти дава.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Така, успяхме да го адаптираме и колегата ще каже дали вървежа се е оправил :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Искам да благодаря на колегата 

ChillToucH за помоща !!! Всичко е ок , дросела се адаптира в работата на мотора и вървенето на колата има огромна разлика ! Цялата "философия" при мен беше , че кабелчетата на буксата бяха опънати под напрежение ! След внимателен оглед и преместване на буксата да не са опънати кабелите , и хубаво почистване с WD40 на буксата - всичко заспа ! Благодаря на всички който се вкючиха в темата !  :flehan:  :flehan:  :zustimm:  :dance:  :dance:  :dance:  :dance: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Буксата на дросела ? И WD40 къде пръска - в самата букса ли ?

 

пп. адаптацията на кой канал я правихте ?

Edited by Satori

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.