Jump to content

Проблем с ABS на D2


pamukov92

Recommended Posts

Здравейте,колеги,

От скоро съм горд собственик на Ауди А8 Д2 99г. Но от както съм я закупил имам проблем,не работи ABS-а. Смених предни накладки а предишния собственик задни апарати и датчиците но проблема остава.

http://prikachi.com/images.php?images/442/8647442o.jpg

Колата е с двигател от S8 4,2 360 hp.

Моля за съвет или добър майстор в Бургас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко тъп въпрос ама след всички тези операции закачана ли е колата да се изтрият грешките или не-защото те от само себе си няма да изчезнат.Би трябвало да си пише какъв и е проблема.Данеби накладките да не са точните-до колкото знам са две разновидности:1-с постоянен контакт към диска и като се изтърка спира да контактува-оттам и светва индикация за износена накладка;2-с контакт само при износване и следователно индикация.Мисълта ми е че ако са различни ти сменяш всички и всичко е наред но компютъра получава данни че нямаш накладки.За целта може да направиш две прости проби:1-откачи буксите на сменяните накладки изтрии грешката на вагком и виж дали ще се появи пак;2-ако първия начин не помогне то откачаш буксите на сменените накладки и ги даваш на късо(самите букси откъм колата не откъм накладката)с тел или някакъв оголен кабел.Би трябвало ако всичко е наред при едно от двете положения след изчистване грешката да изчезне и АБС-а да заработи.При всички условия започнете първо с диагностика-тя ше си каже какво не и харесва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко грубо,но много глупости изписа. Абс не е свързан с накладките. Както колегата предложи проверка на контролера за грешки и спираме да хвърляме боб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мислех че е свързан,но щом казваш начи не е.Проверка му е майката съгласен съм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен по едно време започна да се изключва ABS и ESP-то в движение, а като изключа и запаля колата се оправяше. Оказа се че алтернатора е слаб - 120 ампера, а трябвало да е 150 и заради това не можел да зарежда достатъчно и някои модули се изключвали. След смяна на алтернатора, не са ми се изключвали повече.

 

При теб постоянно ли са изключени? Ако да, значи е друг проблема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Постонно са изключени при мен.

Пробвах да я закача на диагностика но "майстора" не знаеше къде е буксата , след като я намери (и счупи пепелника) заяви ,че май била сменяна и не знае как да ми помогне.... В друг сервиз пък ми казаха ,че колата ми била много стара за техния софтуер.

Таааа, сега се оглеждам за някой който да помогне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Постонно са изключени при мен.

Пробвах да я закача на диагностика но ...

Колега на що за майстори ходиш,какви са тия сервизи :hilezh: ,казваш че мотора е насаждан ,на което може и да се дължат тези аномалии.На прикачената снимка видях и някаква добавена лампичка в таблото,сигурен ли си че си запознат колко е ровичкано по инсталацията на колата?Преди време имаше майстори на тия осмици в Бургас,но се сещам и за един в Приморско.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам информация колко са ровичкали.

Ако може да ме насочиш към някои които разбира ще съм благодарен.

Имам голямото желание да я реставрирам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

А някой би ли споделил къде е точното местоположение на предпазителя за ABS, че по ваг ми излиза него да погледна.Проблемът ми е ча ABS от време на време неработи(лампата светва)?Поздрави на всички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 21 часа, Ivo_Dinkov написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Спойки в модула на ABS ли имаш предвид?Би ли ме насочил къде да проверя?Мисля че ще е полезно и за други.Поздрави.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
На 21.02.2016 г. at 16:40, HannoSLM написа:

при мен по едно време започна да се изключва ABS и ESP-то в движение, а като изключа и запаля колата се оправяше. Оказа се че алтернатора е слаб - 120 ампера, а трябвало да е 150 и заради това не можел да зарежда достатъчно и някои модули се изключвали. След смяна на алтернатора, не са ми се изключвали повече.

 

При теб постоянно ли са изключени? Ако да, значи е друг проблема

Колега би ли споделил как се разбира алтернатора колко ампера е?Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 31/03/2016 at 10:23, kokotrikcs написа:

Цитиране на предходно мнение! 

не знам, в някой сервиз трябва да му измерят подаващите тоци май. Най-добре някой, който разбира да го погледне

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...