papi92 Публикувано 22 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2016 Здравейте! Колата е А4 Б5 1,9 110 AFN. От както купих колата има миризма на недобре изгоряла нафта. Мислех, че е нормално но не го усещам при други AFN-и. Разхода смятам, че е добре (градско 6,5 - 7, като не я жаля; магистрала 140-160км/ч 6 - 6,5; извънградско 5 - 6,5, зависи колко бързам ). От време на време започва да мирише и в купето ако поседя 10 минути на място. Забелязах и че болтовете на плочката на ГНП са два различни вида, 3 жълтеникави за шестостен и 1 сребрист за торкс, което ме навежда на мисълта, че този самичкият не е за там. Как мога да проверя дали помпата е настроена добре? Така ли трябва да мирише? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 22 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2016 Причините може да са няколко, но на място най-вероятните са да е на закъснение или да пикаят дюзите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 22 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2016 На нафта или дишаш на Хаспеля колко добре е изгоряла. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 23 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2016 Помпата със сигурност има нужда от регулировка. Това, както и центровката се виждат на диагностика с компютър. Когато компресията падне под определена граница също почват такива симптоми без да е задължително влошен студен старт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
papi92 Публикувано 14 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 14 Март 2016 Можете ли да ме ориентирате как да се насоча към проблема? Какво трябва да проверя? Как мога да го диагностицирам през VAG-COM примерно и къде трябва да гледам за отклонение от референтни стойности? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristtov Публикувано 17 Март 2016 Доклад Share Публикувано 17 Март 2016 А защо не си провериш първо всички маркучета по които минава нафта. Аз няма да се учудя ако имаш някое пукнато и от време на време да пропуска. Смени ги направо всичките, та даже и на вакумите да не ги мислиш тях поне. Обикновенно тези на двигателя са изпечени отвсякъде, като пластмасови са и под платняната оплетка отдолу са доста зле. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
papi92 Публикувано 17 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 17 Март 2016 (Редактирано) Преди 4 часа, hristtov написа: Цитиране на предходно мнение! Като взех колата имаше проблем с теч на нафта и губеше мощност. Тогава смених и вакумите и тези за нафтата. Миризмата не е на чиста нафта, а на някакси богата смес и не напълно изгоряла. Има по специфична миризма. Махнал съм катализатора. Редактирано 17 Март 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
di4evv Публикувано 20 Март 2016 Доклад Share Публикувано 20 Март 2016 На 17.03.2016 г. at 10:16, papi92 написа: Махнал съм катализатора. може би това е отговора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
papi92 Публикувано 20 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2016 И преди да го махна миришеше така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване