Jump to content

Ремонт на глава ABK


Marto_180

Recommended Posts

  • Отговори 58
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колега , не си ли купи от този вид датчик , който Коко е препоръчвал в други теми във форума? Мисля  , че пускаше първата степен на 85-6 градуса , а втората на 92-3 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм попаднал на тема с препоръката. Аз взех датчик, който е с 3 крачета. Стария беше с 2. Буксата ми има 3 входа, но средния е празен. След опити с кабели установих, че ако свържа средния, вместо единия краен, перката завърта на 95 градуса, вместо на 102. Сега си играя с едно парче многожилен кабел. Мисля с него да дам на късо между двете степени на датчика, за да включва на 95 градуса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тема с препоръка няма.Този датчик е с три пина.Аз имам климатик на колата и старият ми датчик също беше с три пина.Датчика управлява ниската и високата скорост на вентилаторите.Климатик има ли колата ти?И с колко вентилатора си?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма климатик, има един вентилатор с 2 перки, свързани с ремък.


Буксата която е включена във вентилатора е с 3 кабела, а тази която влиза във датчика е с 2. Нещо сбъркано ли има в моята кола? :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Защото този в магазина погледна буксата, видя трите извода и ми даде такъв. Този с двете крачета няма 2 степени предполагам. Утре ще си направя този да задейства перката на 95 и ще си карам така.

Редактирано от Marto_180
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...