kosio85 Публикувано 22 Март 2016 Доклад Share Публикувано 22 Март 2016 (Редактирано) Колеги скоро идва време да сменям маслото и ми дават акъл да сложа 10w60. В момента колата е с чип и има разход на масло около 2л. на 10000 и се кара с 5/40. Добра идея ли е да мина на 10/60? Гледам и във Vw форума доста хора го карат точно със засилени тръцове и нямат проблеми и зимата. Редактирано 22 Март 2016 от kosio85 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivaylo73 Публикувано 22 Март 2016 Доклад Share Публикувано 22 Март 2016 колега , аз съм с 1.8т с чип и си карам 5/30 на мотул , но 2 литра на 10000 си е разход според мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 22 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 22 Март 2016 Разход си е, но колата си върви, компресията е перфектна, еднаква на всички цилиндри, турбото е с лек луфт и имам два теча, така че не ме притеснява толкова Въпроса е, че това 10w60 го дават издръжливо на по-високи температури, а след чипа се напича доволно и турбинката, и мотора, затова събирам мнения дали да го изпробвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivaylo73 Публикувано 22 Март 2016 Доклад Share Публикувано 22 Март 2016 с чипа е макс. 195 коня /поне с моя е толкова/. толкова колкото са двигателите 1.8т 2003-2004 год. - 190коня, които са със същите спецификации на маслото като 150 коня . ти си решаваш но мисля че трябва да се придържаш към спецификацията която е дадена . аз смених за втори път маслото откакто съм я купил и съм с motul specific 5w30 504.00-507.00. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pafel Публикувано 22 Март 2016 Доклад Share Публикувано 22 Март 2016 "...нямат проблеми през зимата" ?!?! Надявам се под проблеми не разбираш да не иска да пали или да върви! Проблема е в триенето при ниските температури, което ти ще усетиш, но по-късно! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mountebank Публикувано 22 Март 2016 Доклад Share Публикувано 22 Март 2016 След като са те ентусиазирали за по-гъстичко масло при високите температури си сипи 5w50, поне ще спиш спокойно. На Тръц по каталог е 5w40, а марка - каквато ти душа сака. Sent from my K920 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 22 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 22 Март 2016 Ще го помисля да. Имам около 2000 км още да реша. Гледам има на Motul едно 300V 5/40. Може и него да пробвам, ма е малко по-скъпо. За него някой отзиви има ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivaylo73 Публикувано 22 Март 2016 Доклад Share Публикувано 22 Март 2016 Пич , май си мислиш че като имаш чип и си пилот. Видиш някъде да пише -спорт и си ти . Има едно хубаво масло с краварка в левия ъгъл . немско е . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 23 Март 2016 Доклад Share Публикувано 23 Март 2016 Да сложиш 10w60 на този двигател не е добра идея. Какъвто и чип на сложиш с фабричната турбинка и дюзи си далеч от необходимостта да сменяш спецификацията на маслото. Този двигател събира много малко масло и не трябва да се прави компромис с неговото качество. Аз на следващата смяна мисля да сложа Shell. Има много добри отзиви в нета за новите им серии масла. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 23 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2016 (Редактирано) Идеята ми беше да видя дали ще намалее разхода, но наистина май по-добре да си остана на 5/40. Може да го пробвам тва 300V Motul. Не съм никакъв пилот, но виждам в тъмното след ръчкане как свети турбинката и със сигурност се напича повече от преди, което със сигурност влияе на маслото. Редактирано 23 Март 2016 от kosio85 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivaylo73 Публикувано 23 Март 2016 Доклад Share Публикувано 23 Март 2016 И М10Д да сипеш с тези 2 теча пак разхода ще е голям Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 23 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2016 Ами те не са чак толкова сериозни. Единия е от семеринг на разпределителния вал, а другия от основата на щеката. Има и от гарнитурата на капака. Ще ги оправя след 10000 като дойде време за ремъци, ролки и т.н. Въпроса е, че чат пат припушва на масло след като поработи на място. Прави го рядко, примерно един два дни и после спира, или веднага спира след като я изкарам извън града. Така си е откакто я имам и не съм пробвал с друго масло, затова се чудя дали да тествам., защото ако спра течовете, сигурно ще падне на 1 л., което е ОК, но и от самото масло ако падне още малко, ще чук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mountebank Публикувано 23 Март 2016 Доклад Share Публикувано 23 Март 2016 Под двигателя ти трябва да има локва, за да си мислиш че ще спре да намалява. Проблема е най-често в гумички на клапаните, а и ти го потвърждаваш с пропушването. И боза да му налееш ще я "изпие" Sent from my K920 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 23 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2016 (Редактирано) Най-вероятно е това и ще ги сменя без сваляне на тиквата, пак при обслужването, пък каквото стане. Не искам да се отваря мотора и това си е. Не е чак такъв проблем, все пак в пари е 30-35 лв на 10000 км. Иначе има петно на кората под капака на ангренажа. Стича се доволно от тоя семеринг. Редактирано 23 Март 2016 от kosio85 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 25 Март 2016 Доклад Share Публикувано 25 Март 2016 Маслото трябва да е с първи индекс 5 втория дали ще е 40 или 50 се тая и не е проблем. Както казаха колата ще върви и с 10-15в40 но след време ще страдаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване