Jump to content

Масло 10w60 за 1,8t с чип


kosio85

Recommended Posts

Колеги скоро идва време да сменям маслото и ми дават акъл да сложа 10w60. В момента колата е с чип и има разход на масло около 2л. на 10000 и се кара с 5/40. Добра идея ли е да мина на 10/60? Гледам и във Vw форума доста хора го карат точно със засилени тръцове и нямат проблеми и зимата.

Редактирано от kosio85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разход си е, но колата си върви, компресията е перфектна, еднаква на всички цилиндри, турбото е с лек луфт и имам два теча, така че не ме притеснява толкова ;) Въпроса е, че това 10w60 го дават издръжливо на по-високи температури, а след чипа се напича доволно и турбинката, и мотора, затова събирам мнения дали да го изпробвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с чипа е макс. 195 коня /поне  с моя е толкова/. толкова колкото са двигателите 1.8т 2003-2004 год. - 190коня, които са със същите спецификации на  маслото като 150 коня . ти си решаваш но мисля че трябва да се придържаш към спецификацията която е дадена . аз смених за втори път маслото откакто съм я купил и съм с  motul specific 5w30 504.00-507.00.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"...нямат проблеми през зимата" ?!?!
    Надявам се под проблеми не разбираш да не иска да пали или да върви! Проблема е в триенето при ниските температури, което ти ще усетиш, но по-късно! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като са те ентусиазирали за по-гъстичко масло при високите температури си сипи 5w50, поне ще спиш спокойно. На Тръц по каталог е 5w40, а марка - каквато ти душа сака.

Sent from my K920 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще го помисля да. Имам около 2000 км още да реша. Гледам има на Motul едно 300V 5/40. Може и него да пробвам, ма е малко по-скъпо. За него някой отзиви има ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич  , май си мислиш че като имаш чип и си пилот. Видиш някъде да пише -спорт  и си ти . Има едно хубаво масло с краварка  в левия ъгъл . немско е .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да сложиш 10w60 на този двигател не е добра идея. Какъвто и чип на сложиш с фабричната турбинка и дюзи си далеч от необходимостта да сменяш спецификацията на маслото. Този двигател събира много малко масло и не трябва да се прави компромис с неговото качество. 

Аз на следващата смяна мисля да сложа Shell. Има много добри отзиви в нета за новите им серии масла.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Идеята ми беше да видя дали ще намалее разхода, но наистина май по-добре да си остана на 5/40. Може да го пробвам тва 300V Motul. Не съм никакъв пилот, но виждам в тъмното след ръчкане как свети турбинката и със сигурност се напича повече от преди, което със сигурност влияе на маслото.

Редактирано от kosio85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами те не са чак толкова сериозни. Единия е от семеринг на разпределителния вал, а другия от основата на щеката. Има и от гарнитурата на капака. Ще ги оправя след 10000 като дойде време за ремъци, ролки и т.н. Въпроса е, че чат пат припушва на масло след като поработи на място. Прави го рядко, примерно един два дни и после спира, или веднага спира след като я изкарам извън града. Така си е откакто я имам и не съм пробвал с друго масло, затова се чудя дали да тествам., защото ако спра течовете, сигурно ще падне на 1 л., което е ОК, но и от самото масло ако падне още малко, ще чук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под двигателя ти трябва да има локва, за да си мислиш че ще спре да намалява. Проблема е най-често в гумички на клапаните, а и ти го потвърждаваш с пропушването.

И боза да му налееш ще я "изпие"

Sent from my K920 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Най-вероятно е това и ще ги сменя без сваляне на тиквата, пак при обслужването, пък каквото стане. Не искам да се отваря мотора и това си е. Не е чак такъв проблем, все пак в пари е 30-35 лв на 10000 км. Иначе има петно на кората под капака на ангренажа. Стича се доволно от тоя семеринг.

Редактирано от kosio85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото трябва да е с първи индекс 5 втория дали ще е 40 или 50 се тая и не е проблем. Както казаха колата ще върви и с 10-15в40 но след време ще страдаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...