Audi_R8 Публикувано 3 Април 2016 Доклад Share Публикувано 3 Април 2016 Здравейте колеги . Предстои ми покупка на А4-ка . Знам , че моторите 2.5 са проблемни , та въпросът ми е чувал съм , че този 180 quatrro е изчистен от проблемите с валовете . Правилно ли съм разбрал или греша и пак е от проблемните . Търся усилено 1,9 , 1,8t или 2.4 . Харесват ми обяви с 2.5 180 и ще съм благодарен ако изразите мнение отностно този мотор . Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 3 Април 2016 Доклад Share Публикувано 3 Април 2016 (Редактирано) Търси мотор, чийто код започва с буква "B". Има 180 коня мотор, който е "АКЕ" и там проблема не е оправен. Редактирано 3 Април 2016 от DJANO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_R8 Публикувано 3 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 3 Април 2016 А откъде мога да разбера какъв е мотора ? Къде да гледам при оглед ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 3 Април 2016 Доклад Share Публикувано 3 Април 2016 (Редактирано) Махаш капака над мотора и гледаш блока до лявата глава - отпред. Можеш и в самите документи да видиш, но най-добре на желязото да гледаш. BAU, което е най-желаният вариант се монтира 2003-2005 година ако не се лъжа, така че автомобили преди тази година едва ли ще намериш с правилният мотор. Редактирано 3 Април 2016 от DJANO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_R8 Публикувано 3 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 3 Април 2016 (Редактирано) Значи такива са работите . Иначе търся задължително да е автоматик - някакви отзиви ? Чета отрицателни мнения за мултитроника - какво е при тях ? Редактирано 3 Април 2016 от Audi_R8 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 3 Април 2016 Доклад Share Публикувано 3 Април 2016 Има много теми във форума за мултитроника. Потърси и ще се информираш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 3 Април 2016 Доклад Share Публикувано 3 Април 2016 (Редактирано) На сервизната лепенка в багажника го пише кода на мотора. Никой продавач няма да те остави да разглабяш и да махаш капаци по колата му. Пример: Това е AJM мотор. Ти търсиш някой с B**. Редактирано 3 Април 2016 от Audi_FeN_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 3 Април 2016 Доклад Share Публикувано 3 Април 2016 (Редактирано) Абе хора нямате ли си проблеми....та си ги купувате?!?! Редактирано 3 Април 2016 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 3 Април 2016 Доклад Share Публикувано 3 Април 2016 Това е на пазара в момента... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_R8 Публикувано 4 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 4 Април 2016 (Редактирано) Ами аз бягам от 2.5 . Исках просто да попитам и най-вероятно ще търся 1,9 1,8 или 2.4 Иначе за 1,8 турбо двигателя AVJ автоматик добър избор нали ? Редактирано 4 Април 2016 от Audi_R8 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 4 Април 2016 Доклад Share Публикувано 4 Април 2016 С оглед на кутията - не е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 6 Април 2016 Доклад Share Публикувано 6 Април 2016 Ако е на предно да е ръчка, ако е куатро може автомат макар и според мен да не си струва "комфорта" от баш тия автомати. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 6 Април 2016 Доклад Share Публикувано 6 Април 2016 А пък според мен прекалено си струва комфорта....Не моеш ме накара да ръгам скорости в задръстване вече...пъ и на полусъидинител...съм забравил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 7 Април 2016 Доклад Share Публикувано 7 Април 2016 Аз повече ръчка не искам. В града си е отврат, особено дизел... Нон стоп редиш предавки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GRUEL Публикувано 8 Април 2016 Доклад Share Публикувано 8 Април 2016 То ръчкането си е субективно, и при бензина не е по-различно - на 80 вече съм изръчкал 6-те броя, ама пък си предпочитам нон стоп редене на предавки, отколкото автомат... Sent from my XT1052 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 12 Април 2016 Доклад Share Публикувано 12 Април 2016 Явно различни хора, различни идеали. Склоних да взема автомат, но си казах, че при първия по-сериозен проблем ще се изхвърля. За 30 000км не можах да му свикна, не можа и да ме впечатли тоя дървен кортоп Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване