Dimitar Atanasov Публикувано 11 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2007 Здравейте!Имам следния проблем-гори ми масло.Последния път беше за около 850км. 450мл. Досега между двете смени(2000-2500) около 1.600-1,700л. Нямам представа дали е добре за 17годишна кола ама на мен ми се струва много.Посаветваха ме да не отварям двигателя, защото щяла да излезе дебела работа.Някакви съвети?Карам със Shell 15w-40 LPG Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
simosimisti Публикувано 11 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2007 приятелю, тези цифри които ги пишеш не ми се струват нормални.моята е ве4е 270 000км.и досега сам наливал наи много 150гр.масло на 1000 км.сега карам с малко по танко масло и маи4е пове4ко го дарпа ама пак не е като твоята.доколкото знам понеже не сам го правил трябва гуми4ки на клапани да смениш.ако ти е добар маистора не вийдам проблем, ама знаеш ли на какав щте попаднеш??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svilen 22 Публикувано 11 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2007 Доста е...за 15W40 съвсем.Първо маслообирачи/гумички/, после вече може да пробваш с 10W40.Кураж. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LINO_KKK Публикувано 11 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2007 Приятелю, Svilen 22 това дето го казваш 10W 40 не е ли по тънко, няма ли да текне като стара лейка.А на мен ми в сервиза не се изказаха много ласкаво за маслата на Shell. И аз в началото бях взел ена туба такова масло с бонус точки / все пак беше без пари/ но с него карах само 1000км и го хвърлих Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svilen 22 Публикувано 11 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2007 Имам предвид след смяната на маслообирачите да сложиш 10W40.Ako и тогава го гори слизаме по надолу по двигателя-по сериозен ремонт.Маслото е хубаво да е 10W40/зависи и от двигател,износване пробег/заради повдигачите на клапаните.Иначе при по гъсто масло зимата ще чукат повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Syntetik Публикувано 11 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2007 И според мен са гумичките.А иначе правилно са ти дали 15W40. Просто я заведи на майстор,защото прекалено много харчи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cougar Публикувано 11 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2007 (Редактирано) Според мен е от марката на маслото! Shell e доста голям боклук и доста познати са ми казвали че им изчезва така като са карали с Shell се пак си е мое мнение ,но пробваи първо със смяна на масло Редактирано 11 Януари 2007 от cougar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimitar Atanasov Публикувано 11 Януари 2007 Автор Доклад Share Публикувано 11 Януари 2007 (Редактирано) На мен ми казаха че може да е от маслото, защото било минерално и колата е на бая километри и да мина на полусентетично. За гумичките ще трябва да събера някой лев и да ида да ги сменят.Колко горе долу излиза цялата работа? Редактирано 11 Януари 2007 от Dimitar Atanasov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cougar Публикувано 11 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2007 Ако се правят и клапаните и един лек вятър на челото на главата е около 150лв. с частите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimitar Atanasov Публикувано 11 Януари 2007 Автор Доклад Share Публикувано 11 Януари 2007 (Редактирано) Сегменти + труд-?Гумички+труд-?Почна да гори масло след като смених термостата.То не е за хвалене, но понеже нищо не разбирах се кевих 1 година как си работи на 50-60 до 70 градуса.За това си ,мисля за най-лошия вариант и колко би ми струвало(една грешка за 10 лв.). Редактирано 11 Януари 2007 от Dimitar Atanasov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cougar Публикувано 11 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2007 ако сменяш и сегменти заедно с ремонта на главата около 400-450лв. за качествен ремонт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mart Публикувано 11 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2007 колега и моита гореше масло закарах я на един профан дето му казах смени ми сичко по предницата щото тропаше яко тоя за да ми спести пари не смени сичко и 3 месеца след това демек в момента тропа повече от преди но както и да е и тогава ми гореше маслко и имаше теч на масло хвърляше от гарнитурата на капака на клапаните смени гарнитурата смени гумичките и сега вече 5000 км нито грам масло при тебе може да е нещо подобно незнам а може и да е по сериозно.Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itan75 Публикувано 12 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2007 Не може от смяна на термостат да почне да ти гори масло освен ако преди това същия не е блокирал и това да е довело до прегряване,а от там изпържени гумички на клапаните и спекли сегменти(маслени) .Виж дали ти духа много от вентилацията на картера,от щеката за маслото и последно от капачката за наливане.Иначе и аз съм на мнение,че ШЕЛ не струва и като мине известен пробег около 3000-4000 хил.км почва много да го гори .Навремето имаше един такъв измислен Румънски Арал,който заминаваше аламинут Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cougar Публикувано 12 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2007 (Редактирано) Според мен колегата иска да каже ,че е карал колата студена и е износил сегменти, на маслото му е нужна температура за да се получи оптимално мазане, а не че смяната на термостата има връзка с разхода на масло , напротив на 70 гр. не влиза в температурния диапазон най-голямото износване на мотора е студения старт и работата на студено Редактирано 12 Януари 2007 от cougar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vaskes Публикувано 15 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2007 На моята 1.8 s 88 г Гумичките са към 25 лева+40лв труд=65 лева. Ако има и някой испуснал повдигач-20-25 лв броя и т.н. При мен проблема се реши от гумички,сега всичко е наред! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dr_svetlio Публикувано 16 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2007 Кажете някой добър и съвестен майстор за смяна на гумички на клапаните за колата от подписа.Много ще съм благодарен, че и аз имам подобен проблем и ми предстои тази процедура, ама нямам човека, който да я свърши. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване