gandalf32 Публикувано 22 Април 2016 Доклад Share Публикувано 22 Април 2016 Здравейте, имам А4-ка 1.9 дизел, проблема е, че изчезва хидравликата. Намерил помпа от 1.8 бензин, дали ще стане за моя двигател? Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gandalf32 Публикувано 24 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Април 2016 Да опиша проблема, когато е студена колата, волана се върти с един пръст. Като загрее колата в крайно ляво/дясно става много тежък волана. Помпата ли заминава или има въздух по системата? Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nastradin2 Публикувано 25 Април 2016 Доклад Share Публикувано 25 Април 2016 (Редактирано) Да ползвам темата на колегата, да попитам - някой сеща ли се, дали се сваля радиатора на хидравличното масло(дето е пред големия радиатор), когато сваля предницата за смяна на ангренажен ремък? Редактирано 25 Април 2016 от nastradin2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 25 Април 2016 Доклад Share Публикувано 25 Април 2016 Не съм чувал до сега за радиатор на хидравлично масло на кола,това пред големия радиатор е изпарителя на климатика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 25 Април 2016 Доклад Share Публикувано 25 Април 2016 Не се сваля,хванат е с една метална скоба с един болт,развиваш го и отместваш охладителя на страна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo marinov Публикувано 26 Април 2016 Доклад Share Публикувано 26 Април 2016 Колега проблема ти е в хидравличната рейка,сигурно е протекла и от там започва волана да се върти по трудно и да издава звуци.Това е често срещан проблем при модела.Трябва просто да се свали рейката и да се изпрати да се рециклира,след това ново хидравлично масло и нещата се оправят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nastradin2 Публикувано 26 Април 2016 Доклад Share Публикувано 26 Април 2016 Благодаря Краси! Чудех се откъде ще откачам шланговете на хидравликата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gandalf32 Публикувано 27 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Април 2016 Несмятам, че рейката, защото не губи масло въобще. Втвърдяването на волана се появява най-вече, когато започна маневра на място, от раз изчезва хидравликата и като тръгна се появява отново. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 29 Април 2016 Доклад Share Публикувано 29 Април 2016 Намирам два варианта в твоя случай. Единият е проблем с клапана в маркуча или помпата, като би трябвало да има подобрение в случай на повишаване на оборотите на двигателя. Другия сценарий, който виждам аз е остаряло до толкова масло, че да си губи свойствата, защото при маневриране на място температурата му се повишава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SAKI Публикувано 30 Април 2016 Доклад Share Публикувано 30 Април 2016 (Редактирано) На 29/04/2016 at 22:13, S8_TDI Vasko написа: Цитиране на предходно мнение! При мен го има същия проблем на 1.8 Q не е от маслото ( преди 1 година го смених цялото ) По горе колегата където каза за рейката ... не тече грам ... сваляна е и е гледана. Когато колата е студена и в движение никакви ядове няма с управлението. Проблема идва когато загрее и се върти на място волана ( или с много лека скорост - примерно за паркиране маневрите ). При мен скобите където са при казанчето се разхлабват и разбиват и мисля че от там смуче въздух ( и изпуска по малко течност ) и аз съм се видял във филм с тази хидравлика Дано помогнете на колегата та белким и аз си оправя моя проблем Редактирано 2 Май 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gandalf32 Публикувано 14 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 14 Август 2016 Реших да сменя маслото, но може ли някой да обясни по подробно процеса на източване на старото. Благодаря Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 24 Март 2017 Доклад Share Публикувано 24 Март 2017 За да не пускам нова тема,ще се възползвам от тази на колегата.3 години карам с хидравлична помпа,която вие.Помпата си работи добре,но това виене ме дразни.Временно сложих друга,за да отворя моята да видя за какво става дума.Чудно ми е откъде идва този звук,при условие,че не е от лагера.Има инерция,няма стържене,нито луфт,като се върти на ръка.Като я отворих,забелязах,че лопатките са леко "износени" от едната страна или вероятно така трябва да бъдат.Реших да ги сложа наобратно за да видя,дали ще продължи да вие.Някой ден ще я сложа за да видя какъв звук ще вади,но ми е любопитно мнението на запознатите с устройството и работата на хидравличната помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване