Jump to content

Хидравлична помпа


gandalf32

Recommended Posts

Здравейте, имам А4-ка 1.9 дизел, проблема е, че изчезва хидравликата. Намерил помпа от 1.8 бензин, дали ще стане за моя двигател?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да опиша проблема, когато е студена колата, волана се върти с един пръст. Като загрее колата в крайно ляво/дясно става много тежък волана. Помпата ли заминава или има въздух по системата?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ползвам темата на колегата, да попитам - някой сеща ли се, дали се сваля радиатора на хидравличното масло(дето е пред големия радиатор), когато сваля предницата за смяна на ангренажен ремък?

Редактирано от nastradin2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм чувал до сега за радиатор на хидравлично масло на кола,това пред големия радиатор е изпарителя на климатика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега проблема ти е в хидравличната рейка,сигурно е протекла и от там започва волана да се върти по трудно и да издава звуци.Това е често срещан проблем при модела.Трябва просто да се свали рейката и да се изпрати да се рециклира,след това ново хидравлично масло и нещата се оправят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Несмятам, че рейката, защото не губи масло въобще. Втвърдяването на волана се появява най-вече, когато започна маневра на място, от раз изчезва хидравликата и като тръгна се появява отново.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намирам два варианта в твоя случай. Единият е проблем с клапана в маркуча или помпата, като би трябвало да има подобрение в случай на повишаване на оборотите на двигателя. Другия сценарий, който виждам аз е остаряло до толкова масло, че да си губи свойствата, защото при маневриране на място температурата му се повишава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 29/04/2016 at 22:13, S8_TDI Vasko написа:

Цитиране на предходно мнение! 

При мен го има същия проблем на 1.8 Q не е от маслото ( преди 1 година го смених цялото ) 

По горе колегата където каза за рейката ... не тече грам ... сваляна е и е гледана. Когато колата е студена и в движение никакви ядове няма с управлението. Проблема идва когато загрее и се върти на място волана ( или с много лека скорост - примерно за паркиране маневрите ). При мен скобите където са при казанчето се разхлабват и разбиват и мисля че от там смуче въздух ( и изпуска по малко течност ) и аз съм се видял във филм с тази хидравлика :) Дано помогнете на колегата та белким и аз си оправя моя проблем :)

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Реших да сменя маслото, но може ли някой да обясни по подробно процеса на източване на старото. Благодаря

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

За да не пускам нова тема,ще се възползвам от тази на колегата.3 години карам с хидравлична помпа,която вие.Помпата си работи добре,но това виене ме дразни.Временно сложих друга,за да отворя моята да видя за какво става дума.Чудно ми е откъде идва този звук,при условие,че не е от лагера.Има инерция,няма стържене,нито луфт,като се върти на ръка.Като я отворих,забелязах,че лопатките са леко "износени" от едната страна или вероятно така трябва да бъдат.Реших да ги сложа наобратно за да видя,дали ще продължи да вие.Някой ден ще я сложа за да видя какъв звук ще вади,но ми е любопитно мнението на запознатите с устройството и работата на хидравличната помпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...