Jump to content

Audi A6 ALL ROAD 3.0TDI проблем при пълно ускорение


Iavorz

Recommended Posts

Здравейте,

 

На скоро си взех Audi A6 3.0 TDI 233к.с.,  ALLROAD. Много приятна кола, много съм доволен, но забелязах нещо, което ме притеснява.

Когато дам пълна газ (автоматик е колата) без значение дали е на N или S, точно преди да се изстреля  напред изведнъж стрелката на оборотите скача в червената граница и естествено спира да набира, не сменя скоростите, докато не отпусна педала. Това се случва когато съм на 1-ва и 2-ра скорост и само като настъпя силно или рязко педала. 

 

Някакви идеи какво се случва ?

Редактирано от Iavorz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиди да ти проверят нивото на маслото и стискай палци да се оправи с доливане. Ако е заминало феродо на 1 и 2 ще трябва да се отваря кутията. Локъпа би трябвало да заключи при малка разлика в оборотите на двата вала а явно при теб на кик-даун превърта здраво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз направих пълно обслужване на колата освен маслото на кутията, което ще направя идната седмица. От сервиза казаха, че ще го сменят изцяло + смяна на някаква гарнитура на кутията.

Надявам се това да оправи проблема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен не е добра идея да бързаш с обслужване на кутията. Не е хич евтино и според мен е далеч от вероятно да отстрани този проблем. Щеше да имаш и други симптоми, ако маслото е проблемно. Нека първо му видят състоянието, евентуално да долеят малко (ако има нужда) и ако няма никаква разлика, по-добре търси някой да погледне кутията или поне един ъпдейт да ѝ направиш първо. Много майстори предпочитат първо да пробват това, щото не те дават парите. Същото направиха на един колега с ягуара, дето над 300 оборота влиза в авариен режим. И там същото, дай 500лв да сменим маслото пък ще видим после :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този локъп се намира в хидротранформатора, та ако е в него проблема смяна/рециклиране хидро. В този случай ще смениш пак маслото.


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 29 минути, kainy написа:

Според мен не е добра идея да бързаш с обслужване на кутията. Не е хич евтино и според мен е далеч от вероятно да отстрани този проблем. Щеше да имаш и други симптоми, ако маслото е проблемно. Нека първо му видят състоянието, евентуално да долеят малко (ако има нужда) и ако няма никаква разлика, по-добре търси някой да погледне кутията или поне един ъпдейт да ѝ направиш първо. Много майстори предпочитат първо да пробват това, щото не те дават парите. Същото направиха на един колега с ягуара, дето над 300 оборота влиза в авариен режим. И там същото, дай 500лв да сменим маслото пък ще видим после :).

 

За какъв ъпдейт говорим ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този от подписа на krematop. Само гледай да не я направи 300кс преди да си я оправил :razz:.

Редактирано от Broom
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не пипам нищо преди да съм оправил този проблем :)
Говорих с човека от сервиза, според него има шанс да е от маслото, ако е старо заради вискозитета. Ще видим след празниците...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, Iavorz написа:

Не пипам нищо преди да съм оправил този проблем :)
Говорих с човека от сервиза, според него има шанс да е от маслото, ако е старо заради вискозитета. Ще видим след празниците...

 

Опитай да се договориш с този разбирач като не се оправи след смяна на маслото да не му плащаш нищо и да видим какво ще ти каже.

Аман от тарикати - майстори.

Като я купува не я ли пробва, от къща си я взел...нямали са транзитни номера сигурно, а?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, Pagemakerboy написа:

 

Опитай да се договориш с този разбирач като не се оправи след смяна на маслото да не му плащаш нищо и да видим какво ще ти каже.

Аман от тарикати - майстори.

Като я купува не я ли пробва, от къща си я взел...нямали са транзитни номера сигурно, а?


Нямаха транзитни номера, врътнах кръгче на паркинга, в сервиза я гледаха, закачиха я на компютър, но не показа грешки. Само и единствено се вижда проблема като настъпиш яко педала

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са стандартните номера, преди да купят колата в Италия или Германия 100% им въртят кръгчета и много добре знаят какво продават.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...