Iavorz Публикувано 26 Април 2016 Доклад Share Публикувано 26 Април 2016 (Редактирано) Здравейте, На скоро си взех Audi A6 3.0 TDI 233к.с., ALLROAD. Много приятна кола, много съм доволен, но забелязах нещо, което ме притеснява. Когато дам пълна газ (автоматик е колата) без значение дали е на N или S, точно преди да се изстреля напред изведнъж стрелката на оборотите скача в червената граница и естествено спира да набира, не сменя скоростите, докато не отпусна педала. Това се случва когато съм на 1-ва и 2-ра скорост и само като настъпя силно или рязко педала. Някакви идеи какво се случва ? Редактирано 26 Април 2016 от Iavorz Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 26 Април 2016 Доклад Share Публикувано 26 Април 2016 (Редактирано) Вероятно автомата Редактирано 26 Април 2016 от Dan4ote Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 26 Април 2016 Доклад Share Публикувано 26 Април 2016 Локъпа не сработва явно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iavorz Публикувано 26 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 26 Април 2016 Какво представлява този Локъп ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Broom Публикувано 26 Април 2016 Доклад Share Публикувано 26 Април 2016 Отиди да ти проверят нивото на маслото и стискай палци да се оправи с доливане. Ако е заминало феродо на 1 и 2 ще трябва да се отваря кутията. Локъпа би трябвало да заключи при малка разлика в оборотите на двата вала а явно при теб на кик-даун превърта здраво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iavorz Публикувано 26 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 26 Април 2016 Аз направих пълно обслужване на колата освен маслото на кутията, което ще направя идната седмица. От сервиза казаха, че ще го сменят изцяло + смяна на някаква гарнитура на кутията. Надявам се това да оправи проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 26 Април 2016 Доклад Share Публикувано 26 Април 2016 Според мен не е добра идея да бързаш с обслужване на кутията. Не е хич евтино и според мен е далеч от вероятно да отстрани този проблем. Щеше да имаш и други симптоми, ако маслото е проблемно. Нека първо му видят състоянието, евентуално да долеят малко (ако има нужда) и ако няма никаква разлика, по-добре търси някой да погледне кутията или поне един ъпдейт да ѝ направиш първо. Много майстори предпочитат първо да пробват това, щото не те дават парите. Същото направиха на един колега с ягуара, дето над 300 оборота влиза в авариен режим. И там същото, дай 500лв да сменим маслото пък ще видим после :). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 26 Април 2016 Доклад Share Публикувано 26 Април 2016 Хидрото може да е пръднало, но това трябва да го записва като грешка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Broom Публикувано 26 Април 2016 Доклад Share Публикувано 26 Април 2016 Този локъп се намира в хидротранформатора, та ако е в него проблема смяна/рециклиране хидро. В този случай ще смениш пак маслото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 26 Април 2016 Доклад Share Публикувано 26 Април 2016 Не винаги записва грешка за хидрото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iavorz Публикувано 26 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 26 Април 2016 преди 29 минути, kainy написа: Според мен не е добра идея да бързаш с обслужване на кутията. Не е хич евтино и според мен е далеч от вероятно да отстрани този проблем. Щеше да имаш и други симптоми, ако маслото е проблемно. Нека първо му видят състоянието, евентуално да долеят малко (ако има нужда) и ако няма никаква разлика, по-добре търси някой да погледне кутията или поне един ъпдейт да ѝ направиш първо. Много майстори предпочитат първо да пробват това, щото не те дават парите. Същото направиха на един колега с ягуара, дето над 300 оборота влиза в авариен режим. И там същото, дай 500лв да сменим маслото пък ще видим после :). За какъв ъпдейт говорим ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Broom Публикувано 26 Април 2016 Доклад Share Публикувано 26 Април 2016 (Редактирано) Този от подписа на krematop. Само гледай да не я направи 300кс преди да си я оправил . Редактирано 26 Април 2016 от Broom Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iavorz Публикувано 26 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 26 Април 2016 Не пипам нищо преди да съм оправил този проблем Говорих с човека от сервиза, според него има шанс да е от маслото, ако е старо заради вискозитета. Ще видим след празниците... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonTodi Публикувано 26 Април 2016 Доклад Share Публикувано 26 Април 2016 (Редактирано) Счупена кутия от старо масло няма! Мухабет by КОКО ! Редактирано 26 Април 2016 от DonTodi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pagemakerboy Публикувано 26 Април 2016 Доклад Share Публикувано 26 Април 2016 Преди 4 часа, Iavorz написа: Не пипам нищо преди да съм оправил този проблем Говорих с човека от сервиза, според него има шанс да е от маслото, ако е старо заради вискозитета. Ще видим след празниците... Опитай да се договориш с този разбирач като не се оправи след смяна на маслото да не му плащаш нищо и да видим какво ще ти каже. Аман от тарикати - майстори. Като я купува не я ли пробва, от къща си я взел...нямали са транзитни номера сигурно, а? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iavorz Публикувано 27 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Април 2016 Преди 9 часа, Pagemakerboy написа: Опитай да се договориш с този разбирач като не се оправи след смяна на маслото да не му плащаш нищо и да видим какво ще ти каже. Аман от тарикати - майстори. Като я купува не я ли пробва, от къща си я взел...нямали са транзитни номера сигурно, а? Нямаха транзитни номера, врътнах кръгче на паркинга, в сервиза я гледаха, закачиха я на компютър, но не показа грешки. Само и единствено се вижда проблема като настъпиш яко педала Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 27 Април 2016 Доклад Share Публикувано 27 Април 2016 Това са стандартните номера, преди да купят колата в Италия или Германия 100% им въртят кръгчета и много добре знаят какво продават. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване