Jump to content

Изтече ми антифриза


Kissman

Recommended Posts

Здравейте колеги,снощи като паркирах ми изпищя в червено символа за проблеми с охлаждането и като излязох да видя какъв е проблема видях локва антифриз и съответно казанчето ми беше почти празно.Сутринта го напълних и отидох до съседен квартал,но там отново светна червения символ и отново беше изтекъл от казанчето, като видях и че бяха оплискани и колекторните тръби с антифриз.Стрелката за температурата си е на средата,тоест би трябвало да не прегрява двигателя.Ясно е,че има някакъв проблем-вероятно спукан маркуч или връзка, но не се вижда къде.Въпроса ми е мога ли в това състояние да  я закарам до сервиз и как точно....ако спирам от време на време и доливам става ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става.

Внимавай да не мине 110 градуса за повече от 3-4 минути, влез в сервизния режим на климатроника(там е най-точната и реактивна стойност) и следи внимателно в движение, най-добре с втори човек.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само дето на В6-7 го няма това нещо...

 

Ако са мокри изпускателните тръби, вероятно фланеца отзад на главата се е предал...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оправих я,оказа се причината напукано маркуче,всъщност то си е цяла тръба,крива и дълга и са два броя, та сменихме и двете.Толкова са били зле,че вместо да се огъват направо се чупят...изгорели с времето явно.Пак съм имал късмет,че съм могъл да се движа,защото ако се бяха счупили и изтече всичкия антифриз оставам на място,иначе сериозни повреди следват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
На 09/05/2016 at 20:04, Милчев написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Ами незнам как се казват,но са дълги около половин метър и са криви...Майстора ми каза че трябва да се огъват когато са нови,а моите които ми показа ми приличаха на пластмаса .Освен това се намират на шибано място и трудно се стига до тях,разглобяеат се някои  неща.Питай майстор и ще ти каже с точност.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има ГИ според мен са маркучите които влизат и излизат от изпарителя. Само те ще са станали на кокал. Моите уж италянски изкараха 2 години. Оригиналните маркучи рядко стават твърди до чупене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прегледайте си и тройниците, че някоИ "майстори"

поставят пластмасови, които с течение на времето

се сплескват и пукат. Поставете си метални.

Обикновено са 19/16/19, но се ползват и 19/19/19.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де,то тогава излиза,че трябваше да отида за ремонт при газаджията,а там където ми оправиха проблема въобще не се занимват с газ...А и въобще не ми казаха,че в ГИ е проблема.Да не би да става дума за други маркучи все пак?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...