Kissman Публикувано 1 Май 2016 Доклад Share Публикувано 1 Май 2016 Здравейте колеги,снощи като паркирах ми изпищя в червено символа за проблеми с охлаждането и като излязох да видя какъв е проблема видях локва антифриз и съответно казанчето ми беше почти празно.Сутринта го напълних и отидох до съседен квартал,но там отново светна червения символ и отново беше изтекъл от казанчето, като видях и че бяха оплискани и колекторните тръби с антифриз.Стрелката за температурата си е на средата,тоест би трябвало да не прегрява двигателя.Ясно е,че има някакъв проблем-вероятно спукан маркуч или връзка, но не се вижда къде.Въпроса ми е мога ли в това състояние да я закарам до сервиз и как точно....ако спирам от време на време и доливам става ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 1 Май 2016 Доклад Share Публикувано 1 Май 2016 Става. Внимавай да не мине 110 градуса за повече от 3-4 минути, влез в сервизния режим на климатроника(там е най-точната и реактивна стойност) и следи внимателно в движение, най-добре с втори човек. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 1 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 1 Май 2016 Не ми е много ясно как да вляза в сервизен режим на климатроника,не съм го правил никога... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 2 Май 2016 Доклад Share Публикувано 2 Май 2016 How to enter hidden menu in Climatronic Audi A6 C5 (diagnostic mode, DTC) , би трябвало да е идентично и при А4. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 3 Май 2016 Доклад Share Публикувано 3 Май 2016 Интересно! Сега ако знаем и на кой канал какво да гледаме, ще е много добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 7 Май 2016 Доклад Share Публикувано 7 Май 2016 Само дето на В6-7 го няма това нещо... Ако са мокри изпускателните тръби, вероятно фланеца отзад на главата се е предал... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 8 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 8 Май 2016 Оправих я,оказа се причината напукано маркуче,всъщност то си е цяла тръба,крива и дълга и са два броя, та сменихме и двете.Толкова са били зле,че вместо да се огъват направо се чупят...изгорели с времето явно.Пак съм имал късмет,че съм могъл да се движа,защото ако се бяха счупили и изтече всичкия антифриз оставам на място,иначе сериозни повреди следват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 9 Май 2016 Доклад Share Публикувано 9 Май 2016 Кой точно тръби, да обърна внимание и аз? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 10 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Май 2016 (Редактирано) На 09/05/2016 at 20:04, Милчев написа: Цитиране на предходно мнение! Ами незнам как се казват,но са дълги около половин метър и са криви...Майстора ми каза че трябва да се огъват когато са нови,а моите които ми показа ми приличаха на пластмаса .Освен това се намират на шибано място и трудно се стига до тях,разглобяеат се някои неща.Питай майстор и ще ти каже с точност. Редактирано 11 Май 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 10 Май 2016 Доклад Share Публикувано 10 Май 2016 Какъв диаметър са долу горе? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 10 Май 2016 Доклад Share Публикувано 10 Май 2016 Ако има ГИ според мен са маркучите които влизат и излизат от изпарителя. Само те ще са станали на кокал. Моите уж италянски изкараха 2 години. Оригиналните маркучи рядко стават твърди до чупене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 10 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Май 2016 да,имам ГИ ,но не знаех че и там се слагат маркучи....ще погледна изпарителя и ще питам газаджията.Благодаря :-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 10 Май 2016 Доклад Share Публикувано 10 Май 2016 Да ,миналата година и аз имах лек теч до изпарителя, заради втвърдени маркучи на ГИ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 10 Май 2016 Доклад Share Публикувано 10 Май 2016 И аз съм с ГИ на 2г. и сълзи от нейните маркучи.Ще се сменят скоро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 10 Май 2016 Доклад Share Публикувано 10 Май 2016 Прегледайте си и тройниците, че някоИ "майстори" поставят пластмасови, които с течение на времето се сплескват и пукат. Поставете си метални. Обикновено са 19/16/19, но се ползват и 19/19/19. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 10 Май 2016 Доклад Share Публикувано 10 Май 2016 Аз съм с алуминиеви но маркучите са. ..дърво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 10 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Май 2016 Добре де,то тогава излиза,че трябваше да отида за ремонт при газаджията,а там където ми оправиха проблема въобще не се занимват с газ...А и въобще не ми казаха,че в ГИ е проблема.Да не би да става дума за други маркучи все пак? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 11 Май 2016 Доклад Share Публикувано 11 Май 2016 То не е нужно газаджия!Всеки майстор ще свърши тая работа . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване