diters Публикувано 15 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2007 дай малко инфо, че така на сляпо ... кажи поне какъв е проблема ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kivv Публикувано 15 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2007 Опс как така ми е отчело само темата а не коментара (деба скапания интернет доставчикТъи след като хакнах термостата с нов перките се включват а стрелката отчита 50-60 градусаа и не е маи от датчика че него го сменях скоро все си мисля че е нещо под таблото тъи че имам 2 въпросчета:1 Как се сваля аербега на волана 2 какво да провера под това пусто табло Колата е Б4 1.6iПредварително благодаря на всички одзовали се Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diters Публикувано 15 Януари 2007 Автор Доклад Share Публикувано 15 Януари 2007 (Редактирано) първо и може би важно НЕ СВАЛЯЙ ЕЪР БЕГА !!!измери температурата на антифриза и виж дали на таблото показва същото показание, но не в разширителното казанче, извади единия от датчиците който е до блока в една пласмасова история.при мен проблема беше от датчика ... сив е ако не се лъжа...а ако искаш да сваляш таблото ... порови се във старите темички има как се прави, НО НЕ СЕ СВАЛЯ волана ...!!!ае късмет Редактирано 15 Януари 2007 от diters Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kivv Публикувано 15 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2007 Добре замерих температурата на 90 градуса ее да но на таблото показва 50 мисалта ми е данебизад таблото нещо на самата стрелка да е или пак да сменям датчик и този кат го вземах не ми се видя много пари тъи чедали пак не е заминал и даите съвет за някои по свестен датчик като цена ли модел лиии Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 15 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2007 Карай си така и да не ти пука. Колата ти загрява нормално и перките ти включват когато трябва. Ако ти се занимава сваляш таблото и почистване и затягане на болтчета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RossN Публикувано 15 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2007 (Редактирано) Ако не се лъжа са два датчика, единият е за перките, а другият за таблото. На едно от нашите Аудита има такъв проблем. Там обаче отчита прегряване, а колата е току що запалена. Редактирано 15 Януари 2007 от RossN Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojo06 Публикувано 15 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2007 Провери буксата на датчика да не е окислена и я почисти.Ако е наред трябва да провериш и напрежението 10В на таблото/стабилизатора на напрежението/. От него се захранва и уреда за нивото на горивото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diters Публикувано 15 Януари 2007 Автор Доклад Share Публикувано 15 Януари 2007 датчика и при мен беше така...смених го и се оправи , ако не се лъжа 28 лв. беше. ако искаш повече инфо питай ...но не е от таблото със сигурност Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
klam Публикувано 15 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2007 Можеш да свалиш волана, но първо трябва да откачиш клемите на акумулатора, за да не ти се отвори еърбега в лицето. После с лимбус развиваш 2 болтчета от долната част на волана /разположени са симетрично от двете страни и дупките няма как да ги сбъркаш/. Разкачаш клемата на еърбега и сваляш волана. След това - по обратния ред.Но и според мен първо огледай датчика и връзките в таблото! Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diters Публикувано 15 Януари 2007 Автор Доклад Share Публикувано 15 Януари 2007 Можеш да свалиш волана, но първо трябва да откачиш клемите на акумулатора, за да не ти се отвори еърбега в лицето. После с лимбус развиваш 2 болтчета от долната част на волана /разположени са симетрично от двете страни и дупките няма как да ги сбъркаш/. Разкачаш клемата на еърбега и сваляш волана. След това - по обратния ред.Но и според мен първо огледай датчика и връзките в таблото! Успех!и за какво му е да сваля волана ... да види какво има вътре ли?таблото се вади без да се сваля волана ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ahileus Публикувано 15 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2007 Тая дивотия ми се случва на моита кола и на още една Б4-ка 1.6i. Махаш таблото, и го бастисваш. Уредите са захванати за платката с едни винчета. Те пренасят информацията към съответния уред. Развиваш, почистваш контактите и сглобяваш обратно. Между другото имаше в някоя по-стара тема много подробно обяснено как се маха таблото, със снимки. Потърси. Не е трудно.http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=...е+сваля+таблотое това е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
klam Публикувано 15 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2007 и за какво му е да сваля волана ... да види какво има вътре ли?таблото се вади без да се сваля волана ...Ами защото колегата пита как се сваля! Аз също не смятам, че трябва да го сваля, но той пита как! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kivv Публикувано 15 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2007 Благодаря ви на всички за коментарите ще смена отново датчика пък да видим Обещавам да пиша как се е решил проблема А и стария го взех за някакви страни 14-16лв. та нищо чудно да излезеее менте Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kody Публикувано 15 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2007 (Редактирано) Колега,не бързай с таблото....пробвай с друг датчик(някой познат с Б4-ка-сивия датчик)...Често тези датчици са фалшиви и от 3,4 един все дава фира след парвите месеци след смяна.....така,че пробвай с друг датчик на първо време,пък после разглобявай,ако трябва....Успех.пп:...не видях последния пост..... Редактирано 15 Януари 2007 от kody Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts