Jump to content

След смяна на термостат


Recommended Posts

Опс как така ми е отчело само темата а не коментара (деба скапания интернет доставчик

Тъи след като хакнах термостата с нов перките се включват а стрелката отчита 50-60 градуса

а и не е маи от датчика че него го сменях скоро все си мисля че е нещо под таблото тъи че имам 2 въпросчета:

1 Как се сваля аербега на волана

2 какво да провера под това пусто табло

Колата е Б4 1.6i

Предварително благодаря на всички одзовали се

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

първо и може би важно НЕ СВАЛЯЙ ЕЪР БЕГА !!!

измери температурата на антифриза и виж дали на таблото показва същото показание, но не в разширителното казанче, извади единия от датчиците който е до блока в една пласмасова история.

при мен проблема беше от датчика ... сив е ако не се лъжа...

а ако искаш да сваляш таблото ... порови се във старите темички има как се прави, НО НЕ СЕ СВАЛЯ волана ...!!!

ае късмет :respekt:

Редактирано от diters
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре замерих температурата на 90 градуса ее да но на таблото показва 50 мисалта ми е данеби

зад таблото нещо на самата стрелка да е или пак да сменям датчик и този кат го вземах не ми се видя много пари тъи чедали пак не е заминал и даите съвет за някои по свестен датчик като цена ли модел лиии :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карай си така и да не ти пука. Колата ти загрява нормално и перките ти включват когато трябва. Ако ти се занимава сваляш таблото и почистване и затягане на болтчета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не се лъжа са два датчика, единият е за перките, а другият за таблото. На едно от нашите Аудита има такъв проблем. Там обаче отчита прегряване, а колата е току що запалена.

Редактирано от RossN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери буксата на датчика да не е окислена и я почисти.Ако е наред трябва да провериш и напрежението 10В на таблото/стабилизатора на напрежението/. От него се захранва и уреда за нивото на горивото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

датчика и при мен беше така...

смених го и се оправи , ако не се лъжа 28 лв. беше.

ако искаш повече инфо питай ...

но не е от таблото със сигурност :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш да свалиш волана, но първо трябва да откачиш клемите на акумулатора, за да не ти се отвори еърбега в лицето. После с лимбус развиваш 2 болтчета от долната част на волана /разположени са симетрично от двете страни и дупките няма как да ги сбъркаш/. Разкачаш клемата на еърбега и сваляш волана. След това - по обратния ред.

Но и според мен първо огледай датчика и връзките в таблото! Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш да свалиш волана, но първо трябва да откачиш клемите на акумулатора, за да не ти се отвори еърбега в лицето. После с лимбус развиваш 2 болтчета от долната част на волана /разположени са симетрично от двете страни и дупките няма как да ги сбъркаш/. Разкачаш клемата на еърбега и сваляш волана. След това - по обратния ред.

Но и според мен първо огледай датчика и връзките в таблото! Успех!

и за какво му е да сваля волана ... да види какво има вътре ли?

таблото се вади без да се сваля волана ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая дивотия ми се случва на моита кола и на още една Б4-ка 1.6i. Махаш таблото, и го бастисваш. Уредите са захванати за платката с едни винчета. Те пренасят информацията към съответния уред. Развиваш, почистваш контактите и сглобяваш обратно. Между другото имаше в някоя по-стара тема много подробно обяснено как се маха таблото, със снимки. Потърси. Не е трудно.

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=...е+сваля+таблото

е това е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и за какво му е да сваля волана ... да види какво има вътре ли?

таблото се вади без да се сваля волана ...

Ами защото колегата пита как се сваля! Аз също не смятам, че трябва да го сваля, но той пита как!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви на всички за коментарите ще смена отново датчика пък да видим :respekt:

Обещавам да пиша как се е решил проблема :D

А и стария го взех за някакви страни 14-16лв. та нищо чудно да излезеее менте

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,не бързай с таблото....пробвай с друг датчик(някой познат с Б4-ка-сивия датчик)...Често тези датчици са фалшиви и от 3,4 един все дава фира след парвите месеци след смяна.....така,че пробвай с друг датчик на първо време,пък после разглобявай,ако трябва....Успех.

пп:...не видях последния пост.....

Редактирано от kody
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...