fx rookie Публикувано 8 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2016 Като я закача на ВагКома погледна ли си стойностите на температурните датчици и специално този на антифриза? При мен показваше грешни стойности през зимата и палеше с много въртене. Но в интерес на истината си записваше и грешка. Почни с пробна замяна на бобината и кабелите. Свещите сигурен ли си, че са ОК? Датчика на вала смятам, че трябва да ти дава грешка ако е сдал багажа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 8 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юли 2016 Датчика си дава адекватни стойности. Мерил съм му и съпротивлението при различни температури и е в границите. Не ми е изписвал грешка поне за сега. Свещите са на 2000 км 3 електродни NJK. Кабелите са TESLA на 3 години. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fx rookie Публикувано 9 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2016 (Редактирано) Не бързай да ги изключваш като потенциален проблем. Мириса на бензин и детонациите в 1-2 цилиндър говорят за недобро изгаряне. Пробвал ли си как пали след изключване на акумулатора? Скоро мисля, че tanuco имаше проблем с паленето и в крайна сметка се оказа от газта (май мембраните изпускаха). Ето темата му - цък . Виж и тези цък , цък Редактирано 9 Юли 2016 от fx rookie Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 9 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юли 2016 Ето до къде стигнах днес. Смених кабела (единият) понеже си правех експеримент с един оригинален стар, но явно не е много читав вече. Сложих си другият 3 годишен Тесла кабел и смених бобината и запали доста бързо. Смъкнах рейката с инжекторите и имах 2 видимо не добре. Ето от първи и втори http://prikachi.com/images.php?images/554/8829554d.jpg и от трети и четвърти цилиндър. http://prikachi.com/images.php?images/555/8829555G.jpg Ще си търся други дюзи и ще видя как ще е с тях. Гумените пръстени на всмукателният колектор са в много добро здраве. Меки и без пукнатини. Ще си поръчам комплект нови гумички за дюзите и ще видя как ще са нещата. За сега това констатирах. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fx rookie Публикувано 9 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2016 (Редактирано) и аз отдавна се каня да сваля рейката с инжекторите да видя как са и да сменя гумичките. Ако можеш пиши откъде и колко са ти стрували. Инжекторите може да са с такъв цвят, защото не е било добро горенето заради кабела. Предполагам. че би трябвало да е както се гледа цвета на свещите за ориентир. В тубата има клипчета за тестване на инжектори в домашни условия. Може да им закачиш на 12 волта и със спринцовка им подаваш гориво под налягане и гледаш как разпръскват. Вероятно има и пинизи за измерване на количеството. Другото е вече да идеш на специализиран стенд и да ги прегледаш. Намерих едни клипчета за проба и почистване в домашни условия, ако се разтърсиш ще намериш и по-хубави, както и такива на които се вижда капещи инжектори и такива с добра и лоша струя на разпръскването. Редактирано 9 Юли 2016 от fx rookie Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 9 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юли 2016 Свещите са чисти. Без сажди, налепи масла или ръжди или каквото и да е. Дюзите нямат отношение с горенето понеже не пръскат директно в цилиндъра и да се зацапат от евентуално недоизгаряне. Но така става когато се кара 90% на газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fx rookie Публикувано 9 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2016 (Редактирано) ето едно ръководство по смяната на 0-ринговете, за който предстои да се захване с тази процедура. http://www.audiworld.com/tech/eng.html - Replacing Fuel Injector Gaskets Редактирано 9 Юли 2016 от fx rookie Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobikuz909 Публикувано 10 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2016 За паленето най-вероятно е от датчик за температурата при мен бесхе това.На таблото си отчита 90 градуса ,но всъщност лъже компа че колата е топла и пуска по-малко гориво.Можеш да го тестваш като разкачиш буксата на датчика,когато ти направи тоя номер колата разкачи биксата,която се намира одзад на двигатела точно под маркуча на картерните газове(най-вероятно е синя),ако запали с разкачена букса значи е от датчика.При мен след известно ходене по мъките и съвети от разни маистори,че някъде ми окъсява помпата или няма достатъчно налягане на бензин реших да пробвам с разкачена букса и колата запали от раз.Пробвай и пиши. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 11 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юли 2016 Датчика съм го мерил според това което показват в ауто дата. Стойностите изглеждат наред. На ваг-ком го гледах и показваше толкова колкото е. Не ми е изкарвал грешка. Ако се наложи ще сменя и него имам 2 оригинални втора ръка обаче от работещи коли свалени. За мен не паленето идва от двете проблемни дюзи които показах в поста по горе. Миришеше и доста на бензин след като запали и докато работи на бензин. Утре чакам дюзите, гумичките за тях и ще видя какъв ще е резултата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 13 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юли 2016 Смених дюзите, гумичките им и гарнитурата на дросела. Колата запали добре въпреки, че и трябваше малко време да подкачи бензин понеже бяха свалени дюзите. Работи добре сега, и установих от къде мирише на бензин. Оказа се , че маркуча от помпата до горивния филтър е нацепен целия и от няколко места капе и на тънки струи пръска бензин. За едно палене прави локва около 20 см в диаметър. Извадих бушона на помпата и сега карам така. Тези дни ще го сменям, че доста бензин заминава. Може това да се окаже причината за трудното палене. А лошите дюзи само да са допринесли за проблема. След смяната на маркуча ще съм сигурен дали е от него понеже сега паля директно на газ и се води аварийно палене и пали малко по-трудно от нормалното, но въпреки това пали доста по добре от преди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 14 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2016 Аз сложих и възвратен клапан след филтъра и пали за секунда. Явно от нацепените маркучи ти дърпа въздух. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 15 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юли 2016 Вероятно да. Не че дърпа въздух, а не може да задържи налягане в системата. Днес ще сменя нацепения маркуч и горивния филтър и се надявам утре да запали както преди. Ще пиша какво е станало след това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 17 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юли 2016 Проблема с паленето като че ли си остана, но вече малко по слабо изразен. Ще трябва да търся някъде другъде проблема. Сега пали по-бързо от преди, но пак върти повече от обичайното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dorsy Публикувано 18 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2016 На 28.06.2016 г. at 0:54, leo написа: Закачихме я и даде само тази грешка 00561 Mixture adaptation 15-10 Adaptation limit (add) not reached - intermittent. Дебитомера си даде 100 gr/s както си трябва. Обаче проблема с паленето остана. Опитах да я запаля с бутане и запали веднага. Друго на диагностика не показа. Къде да търся проблем. Оказва се ,че май не е от дебитомер. Някой знае ли какво точно означава гореспоменатата грешка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 19 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2016 Неможе да коригира смесите на празен ход ,най вероятно не добре настроена газова уредба,или смуче въздух от някъде Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dorsy Публикувано 19 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2016 (Редактирано) Преди 2 часа, ksi1 написа: Цитиране на предходно мнение! Thanks! Редактирано 19 Юли 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 21 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 Тази грешка не ли когато е нужна адаптация. При мен с обикновена газова е набива като е карам само на газ, т.е е паля и на газ лятото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 21 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 Не знам, не мога да кажа. Нека по запознатите да кажат от какво се поражда. Вчера ходих да зареждам гориво и си викам да видя как ще запали. Запали от четвърт. След малко имам пак работа до паркинга и ще я запаля пак да видя как ще е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 21 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 Запали добре. Съвсем малко се замисли. Друго сега ми прави впечатление. На 51 канал на климатроника е температурата на охлаждащата течност. Като дадох на контакт и влязох на 51 канал показваше 23 С. Стоейки на контакт забелязах, че температурата започна да се покачва с градус на всеки 5 секунди някъде и както си беше 23 С след минута стигна до 42 и вече угадих контакта. Не я изчаках да видя до къде ще достигне. Всичко това става преди да запаля колата, само на контакт. На какво може да се дължи това? Дали температурният датчик не е в ред и това е някакъв сервизен режим в който компа сам корегира температурата плавно от времето на подаване на контакт за да може да запали мотора и да го приведе в някакъв работен режим? Вие кажете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 23 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 23 Август 2016 Проблема с паленето се оказа от регулатора за налягане на бензиновата рейка. Смених го с друг който също протече и сега съм с трети. Сложих еднопосочен клапан след помпата преди горивния филтър Мерих налягането на бензиновата помпа и при палене и работа на място държи 4 бара. При подаване на газ се качва към 4,5 бара и при пускането на газта пада до 4 пак. Като угася колата налагането в системата е 3,5 бара. След 8 часа престой падна до 1 бар. Не знам дали е нормално така или от някои инжектор пуска по малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 23 Август 2016 Доклад Share Публикувано 23 Август 2016 Няма много смисъл от тоя клапан след помпата,ако регулатора на налягането е заминал или с омекнала пружина.Принципа му на действие е да подържа постоянно налягане в рейката чрез ограничаване на потока от бензина който се връща в резервоара.На празен ход вакума който се получава в смукателния колектор през маркучето издърпва мембраната нагоре и пуска по голям дебит от бензина да се върне обратно в резервоара,при натоварване на двигателя(отваряне на дросела)вакума намалява и пружината връща мембраната надолу и ограничава количеството бензин което се връща,за да може да се задържи налягането защото тогава инжекторите впръскват повече гориво.При загасен двигател няма вакум в колектора и тогава мембраната трябва да е затворена за да има нялягане при следващото запалване.Правилно си се ориентирал или изпускащ инжектор или тръгнал регулатор,ако имаш достъп до вакуум помпа откачи маркуча от колектора към регулатора и свържи помпата към него за да видиш дали той изпуска. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 24 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Август 2016 По скоро мисля, че проблема може да е комплексен и от двете понеже и регулатора не е нов. При едно от ваденията на рейката инжектора на 4 цилиндър беше мокър все едно капка е капвала от него. Тестовете продължават. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 25 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 25 Август 2016 Някой може ли да каже колко трябва да е налягането в системата на горивопровода след като се угаси колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 25 Август 2016 Доклад Share Публикувано 25 Август 2016 За 1,8Т около 10 мин. след загасяне на мотора не по малко от 2,5 бара Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 27 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Август 2016 Имам 3 бара за повече около час. След това пада до 2.5 и на сутринта е паднало до 0. Въпреки това колата си пали. Смених дюзите и регулатора и за сега е ок. Все си мислех обаче, че трябва да има налягане в горивопровода не по малко от 2 бара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване