Jump to content

Загуба на мощност,трудно палене,играене на об. А3 1.6


FeRoWwW

Recommended Posts

Имам следните проблеми колата губи мощност(мисля,че няма разлика при студен и топъл двигател),след 3000об се отпушва(не напълно),при включена скорост без подаване на газ колата сякаш дърпа назад,някои дни пали от 3-4 път,а по някой път от ряз.Играят оборотите при загрял двигател(когато спра на светофар) между 1000-1200об. 

Прочетох другите теми на колеги с подобни проблеми дори и от други форуми и стигнах до заключението,че трябва да почистя дросел клапата със спрей за карбуратори.Видях и темата,в която имаше снимков урок как точно се чисти,но линковете не работят вече(понеже темата е от 2010г.).Някой може ли да ме насочи как точно да изчистя клапата и налага ли се да я свалям или мога да пръскам със спрея без да свалям клапата? Прочетох,че може да се пръска със спрея при работещ двигател,като при всяко впръскване със спрея подавам газ,за да не загасне.Наясно съм и с адаптацията,която трябва да извърша след почистването(10км каране с около 3000об. или ВАГ КОМ).Ако има възможност да е от друго,какво може да е то?

Благодаря предварително!

Link to comment
Share on other sites

Знам,че се намира в пътищата от въздушния филтър към двигателя,но къде точно ? Не смея да пипам без да съм сигурен.И лесно ли се сваля ?

Link to comment
Share on other sites

Днес отворих да погледна и клапата беше в перфектно състояние...Явно проблема не е от това.Някакви идеи от какво друго може да е?

Link to comment
Share on other sites

Така описаните симтомите клонят към много неща. За по-сигурно я закачи на ваг ком....може да са много неща-дърпане на въздух,ламбда сонда,дюзи,температурен датчик,дебитомер......

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

И аз имам подобен проблем като изключим всички симптоми оборотите са бетон но като загрее колата по дълго каране и губи мощност както е описал колегата абсолютно същото нямам проблем с палене и не всеки път става тая работа на 10 ползвания на 3 става тоя батак

Link to comment
Share on other sites

Ако колата е с пласмасови колектори си смени О-прустените на колектора към цилиндрите.

Sent from my K920 using Tapatalk

ПС. Провери и маркучите за вакум, най-често се пука този към сервото.

Link to comment
Share on other sites

Не съм много разбиращ по техническата част но още като купих колата имаше странно побългаряване горе по тръбите залепено със някакъв изолирбанд но напоследък лепилото се е разтекло и се отпуснало бая ето и снимки а за колектора предполатам ще стигна до него като махна кората на двигаталя... Сложна работа като не разбираш съжелявам за което но се уча малко по малко но сервиз ми е краен вариант 

20160706_143655.jpg

20160706_143636.jpg

Edited by Даниел
Link to comment
Share on other sites

И ето след поредното прибиране от работа в трафика загря колата оборотите не мърдат на свободна температурата не мърда от 90 гр но мощноста си замина спирам изчаквам я да изтине малко паля и всичко е ок до момента в който не загря и пак същата работа

Link to comment
Share on other sites

Това ти е картерната вентилация. А относно температурата , то на таблото всичко от 80 до 110 градуса го отчита 90 по стрелка. Най - вероятно освен маркучите на картерните газове и самите гарнитури на колекторите са за смяна.... Гори ли масло количката?

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Да ....като количество немога да определя колко но долях беше стигнало минимума   имам я от месец и половина колата преди седмица смених комплект съединител лагер вилки това ми обяснява майстора някаква хидравлична тръба нова течност за хидравликата и след като си я взех готова уж излезе тоя проблем иначе успех и на колегата с неговия проблем дано излезе нещо не толкова голямо и бюджетогълтащо след диагностиката

Edited by Даниел
Link to comment
Share on other sites

Преди 1 час, venomcorp написа:

Това ти е картерната вентилация. А относно температурата , то на таблото всичко от 80 до 110 градуса го отчита 90 по стрелка. Най - вероятно освен маркучите на картерните газове и самите гарнитури на колекторите са за смяна.... Гори ли масло количката?

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Малко след 100 градуса(101-102) започва да мърда стрелката по спомен... При 110 вече е късно и е станало, каквото е станало.

Link to comment
Share on other sites

Сега се сетих още нещичко да питам...Махнах катализатора и сложих парава тръба,обаче при А3-ките има ламбда сонда в самия катализатор и я отрязахме с парче метал от катализатора и я заварихме на новата тръба.Възможно ли е от там да идва проблема или тази сонда е като подразпределение на централната,която е горе и реално ролята и да  е само замерване на изгорелите газове? 

 

До Данаил : И моята  побългарена по същия начин и това,което ти се разтекло е масло,но не е проблем.Като цяло Аудитата си горят масълце,но не чак толкова много...На моята и доливам 500мл на около 1000км преди смяната.

Link to comment
Share on other sites

С тази права генерация не е ли по-шумна? Запушен ли беше катализатора,че го махнахте? Защо не си сложи резонаторно гърне? При проблем с картерните газове е логично да се досетиш,че маслото заминава.....това е един от основните симптоми за проблем с двигателя. Виж как е положението и при въздушният филтър-дали е омаслен. Както вече казах проблемите може и да са повече от един.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Иначе за втората ламбда-да , ролята и е да хване проблем в изгорелите газове - запушен катализатор,горене на масло....на антифриз....и да те предупреди т.е. светва чек енджин лампичката на таблото. Ако не светва значи сте я изолирали правилно.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Преди 12 часа, Даниел написа:

Даниел

Колега  имах подобен проблем с APFима вариант за дефектен датчик на хол на маховика,но трябва да ти даде  грешка .Следващия път когато направи същия номер при 90гр.пипни маркучите след термостата , ако не са горещи  ,има вероятност за проблем с термостата.Нов  комплект с датчик започва от 60лв.

Edited by jiko58
Link to comment
Share on other sites

Горещи са :( пипах и тези които влизат и излизат от радиатора всички са с горе доло  еднаква температура при допир 

Link to comment
Share on other sites

Сменете ги тези маркучи бре хора, 30-40лв. бяха на Топран. Явно ви смуче въздух от там. О-пръстените на колектора са около 30лв. на Виктор Рейнц. Това са си всеизвестни проблеми на 1.6

Смуче въздух - бедна смес - няма мощност...

Sent from my K920 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Поръчах си въздухопровод чакам го да пристигне наистина е скъсано гофрираното маркуче под капачката за маслото към въздухопровода но дали от това е само проблема над това се двуомя :nixweiss::nixweiss::nixweiss: вчера го свалих и увих старателно с изолирбанд и излязах за тест не се загуби мощноста днес сутринта също беше ок уж:stupid::stupid::stupid: и проблема е само като загрее това ме притеснява че може да е от друго

Edited by Даниел
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, venomcorp said:

С тази права генерация не е ли по-шумна? Запушен ли беше катализатора,че го махнахте? Защо не си сложи резонаторно гърне? При проблем с картерните газове е логично да се досетиш,че маслото заминава.....това е един от основните симптоми за проблем с двигателя. Виж как е положението и при въздушният филтър-дали е омаслен. Както вече казах проблемите може и да са повече от един.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Иначе за втората ламбда-да , ролята и е да хване проблем в изгорелите газове - запушен катализатор,горене на масло....на антифриз....и да те предупреди т.е. светва чек енджин лампичката на таблото. Ако не светва значи сте я изолирали правилно.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Никога не ми е светвала лампата за двигателя,а катализатора го махнах понеже беше за боклука....Изходната мрежичка(филтър) беше изхвърчала някъде през генерацията :hilezh:  И топчето,което обира вредните газове си дрънкаше свободно. По-шумна е,но аз имам цяла афтърмаркет генерация,така че при мен винаги си е шумно :hilezh: Въздушния филтър е перфектен (сменян преди 2000км) ,а стария като го махах нямаше грам масълце по него.

 

П.С : Не остана...2 дни и ще го разгадаем какво е :dance:

Link to comment
Share on other sites

Колата изкара грешка в датчика за разпределителния вал и още някои други дребни грешчици.Изчистихме ги и за сега върви безпроблемно (да чукнем на дърво). Към 24-25 ще отида пак да видят,ако отново е изкарала същата грешка да сменям направо въпросния датчик,понеже на 02.08 ще пътувам за морето и да няма гаф...:zustimm:

И разхода също ми се оправи (беше стигнал до 13-14/100 градско при леко каране...)

 

Съжалявам за късния отговор,но бях затрупан с работа тези дни...:unsure:

Edited by FeRoWwW
Link to comment
Share on other sites

Моя проблем беше от спукания  въздуховод смених го направо не вярвах че от такава дребна глупост такава разлика в колата ще има :stupid: а иначе колега и моя разход някъде там се върти 13, 14 не толкова леко каране норнално да го наречем:hilezh::hilezh: предната ми кола беше голф 3 1.4 сравнение с нея направо летя сега:dance:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...