Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 10


zafirovp

Recommended Posts

Не помня дали питах преди време, но все пак... :) Та при комбито багажника понякога спира да се отваря на средата (най-често на абсолютно едно и също място). Ако докато се отваря задържам бутона на дистанционното, бутона на вратата или дръжката на багажника, то вратата винаги си се отваря до край. Когато не се отвори до край, ако задържа съответно бутона на дистанционното или този на вратата, пак си се отваря до край. Единствено по-сложно става с дръжката на вратата, защото второ натискане тръгва да я затваря (нелогично, след като си има отделен бутон за целта...), а повторно цъкване веднага след това със задържане, пак си отваря до край.

 

Съответно стигам до заключението, че моторите работят, но може би управлението куца. Допитвам се обаче преди да тръгна да купувам модул :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

На седан разглобих и почистих ключалката заедно с моторчето. Започна да се затваря с един пръст но на Нова Година на -20 градуса 3 дни ми свети индикацията за отворен багажник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@kainy И аз имам проблем с ел. багажника на комбито, само че при мен отварянето е ОК, затварянето куца - като се нагрее на слънце тръгва да затваря, прави няколко сантиметра ход и се връща в изходно положение. За да се затвори трябва да му помагам с ръка.

Свалях и чистих ключалката на самата врата, както и този издърпващия палец долу до бронята но без резулат, смених и амортисьорите на багажника но проблема си остана.

Интересното е че с един разкачен амортисьор успява да се затвори, доколкото четох из нета в цялата схема ако усети препятствие при затваряне вратата спира и се връща 4 градуса обратно, точно както при мен. Проблема е че няма отделен модул за тия мотори, всичкото е в тях - левия (зад шофьора) е комадващия, а десния следи за препятствие при затваряне. Тия дни ще сваля десния мотор ще го разглабям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз преди доста време си оправих трудното затваряне на седана без да разглобявам или смазвам ключалката защото тя си беше ок - регулирах само срещу нея металната част, върху която тя щраква. Сваляш корите при багажника (не на капака) + леглото на резервната гума и го достигаш това нещо. То дори е направено да се регулира нагоре и надолу и е логично от много блъскане и друсане през годините да се измести надолу и да не може да натисне достатъчно ключалката да щракне. От много време работи префектно, а цялата работа беше 20 мин. Да отбележа, че не съм с автомат на багажника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да споделя,че на седаните от ключалките пада една пластина с течение на времето и после е само за смяна(но това е само,когато НЕможе да се затваря колкото и да го блъскаш и отчита,че е отворен багажника на борд компа)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ги оригинални в порше ибей и тн. Снимка ще ти изровя, станаха добре, аз исках матови защото и джантите са ми мат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове имам един въпрос. Нямам ксенон и онзи ден видях едно ауди като моето и то без ксенон, но фаровете му светеха като ксенонови. Супер бяло и изглеждаше доста по-добре.

Въпроса ми е да ми препоръчате крушки, които да не ми дават грешки и да паснат без преправяния и тунЕк.

Един познат ми вика да си сложа тия LED крушки ? Това изобщо става ли и свети ли нормално ? Фаровете ми светят перфектно, но тая жълта светлина ме връща в 90-те и ми е неприятна вече.

Някакви идеи ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-голяма цигания от ксенон на рефлектор няма. Сложи си по-бели крушки просто има едни осрам найтбрейкър и тва е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да разпиташ за разните найт брейкъри и тем подобни с твоя цокъл. Ако някой е пробвал да каже.

 

А за накрайниците - май ги взех от baba.

Бяха си с гърнетата по спомен, но щом шпека казва, че не са от S6, значи не са, сигурно са от М5-ца.....:lupe:

http://www.favcars.com/audi-s6-sedan-4f-c6-2006-08-images-134537.htm

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предната ми кола нямаше ксенон и нищо което се продава стандартно не свети толкова бяло. Пробвал съм night breaker по 30 лв парчето и пак е много далече. С ледове и т.н. не съм пробвал, но според мен ще вадиш очите на тия отсреща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не сте чували се продават ксенони и за рефлектор,така че ако искаш ксенон,търси такъв който му пише R ти е за рефлектор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауе Шпек, скосени са от горе до долу и като се снима от страни изглеждат овални. Jass зачука цялата генерация от S6 с все гърнета накрайници и дифузьор. Стана лачено, доволно ме хвана яд, че не му взех колата на времето ама нейсе.

 

За ксенона на рефлектор, не R да пише ми хой да пише пак е много тежка селяния да сложиш ксенонова крушка и да вадиш очите на тия отсреща. Даже е незаконно ако нямаш лупа да караш с ксенонова крушка. Иначе ако си зачукаш отпред и 30 прожектора като на любимия тир ще свети още по-силно ма не е там идеята някак си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 minutes ago, N1995 said:

Даже е незаконно ако нямаш лупа да караш с ксенонова крушка. Иначе ако си зачукаш отпред и 30 прожектора като на любимия тир ще свети още по-силно ма не е там идеята някак си.

 

Стига глупости, на жената Lexus-а е с фабричен ксенон без лупа.. 10ти път го дъвчем това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...