quattro88 Публикувано 18 Август 2016 Доклад Share Публикувано 18 Август 2016 Здравейте. Интересувам се как мога да проверя дали работи вакуум регулатора на делкото без да използвам стробоскоп, мембраната е здрава, но ми се струва че не мести предварението. Ако сваля палеца и капачката може ли да се види дали се мести лостчето на регулатора при създаване на вакуум. Мотора е 1.8 карбуратор, мисля , че делкото е Бош. След 3000 оборота ми се струва, че колата не върви така както трябва, а след 4000 направо умира, а именно при тези обороти трябва да дърпа, имам друго ауди със същия мотор и при тези обороти си набира доволно. Ангренажният ремък е зацепен на белези, втората клапа на карбуратора се отваря, на газ и на бензин е едно и също положението с вървежа. Сега искам да проверя дали изобщо се мести предварението, като очаквам и други мнения относно проблема с вървежа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 18 Август 2016 Доклад Share Публикувано 18 Август 2016 Засмукваш маркучето от делкото с уста и ако се повишат оборотите, значи работи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 18 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 18 Август 2016 Благодаря, ще опитам, дано от това да е понижената мощност на двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 18 Август 2016 Доклад Share Публикувано 18 Август 2016 (Редактирано) При запален мотор се откача маркучето от вакуум регулатора - ако паднат оборотите -значи работи. Като се свърже пак трябва да се покачат и работата на двигателя да се стабилизира. Ако е заминал този вакуум регулатор можеш да го срежеш с фреза и заминалото платно да замениш с такова за бензинова помпа за Лада/Волга., след което със скоби да стегнеш двете части на вече срязания регулатор.В моя случай по този начин го отремонтирахме преди години. Проблемът, който ти описваш, ми се струва, че няма да е причинен от въпросния регулатор. Погледни си карбуратора - той е с 2 камери. При дадени обороти клапата на втора камера се отваря от вакуум регулаторче на карба. Те е свързано с клапата чрез едно лостче. При Кейхин ! това лостче се откача и втора клапа не се отваря. Редактирано 18 Август 2016 от okops Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 18 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 18 Август 2016 Отварянето на втората клапа го направих чрез лостова система от първата и се отваря със сигурност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 21 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Август 2016 При откачането на маркуча на вакумния регулатор, оборотите не се променят, стават малко нестабилни само. Подлежи ли на някакво раздвижване тоя регулатор или да търся друго делко? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 23 Август 2016 Доклад Share Публикувано 23 Август 2016 Можеш да смениш мембраната или да търсиш друго делко, но е спорно там колко ще е читав регулаторът. Можеш да си поиграеш и с предварението на делкото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mradulov Публикувано 23 Август 2016 Доклад Share Публикувано 23 Август 2016 Смяна на мембраната на вакоум регулатор, при положение, че е капсулован е доста инъересно занимание, с което аз не бих се захванал. По-акоро бих потърсил нов или втроа ръка. П. С. Само със сваляне на маркучето не става, трябва някой да създаде подналягане (засмуче) за да се види дали работи. Sent from my SM-N910C using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 23 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 23 Август 2016 при създаване на подналягане какви са симптомите на работещ регулатор? Мембраната трябва да е здрава, защото при засмукване с уста задържа вакуума . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mradulov Публикувано 23 Август 2016 Доклад Share Публикувано 23 Август 2016 Повишаяанв на оборотите трябяа да са симптомите. Това, че мембрата не е скъсана, не значи че последващия изпълнителен механизим работи(движи се). Ако не се променят оборортите и държи вкаоум, то би следвало да се рвизира механизма след мембраната, преди да бъде подменен. Sent from my SM-N910C using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 24 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Август 2016 (Редактирано) Оказа се че мембраната е скъсана. Търсих целия вакуумен регулатор , но не откривам. Продава ли се като отделна част ? Регулатора мога ли да го демонтирам без да свалям делкото ? Редактирано 24 Август 2016 от quattro88 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 25 Август 2016 Доклад Share Публикувано 25 Август 2016 Можеш да го демонтираш от делкото, да. Можеш и да го отремонтираш - трябва да се среже на две (стругар), вътре се сменя мембраната и със скоби го захващаш двете срязани части. На старата ми кола по този начин беше отремонтирано, няма никаква драма както твърди колегата по - горе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 25 Август 2016 Доклад Share Публикувано 25 Август 2016 регулатора се продава отделно и е 20ина лева Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 30 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 30 Август 2016 Може ли да споделите откъде намирате въпросния регулатор за 20лв. Търсих в ауто плюс го нямат, а евро07 ми обявиха 160лв минимум. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
НаскоТ4 Публикувано 23 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2016 Ако искаш мога да ти кажа откъде да си купиш рециклиран вакуумрегулатор с 6 месеца гаранция. Пиши на ЛС. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 8 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2016 Колеги, да не пускам нова тема за един въпрос ще се пробвам в тази: Става на въпрос за делкото на 6А/АЦЕ и буксата за захранването... Ами моята е счупена и отвътре са скъсани 3-те кабелчета. Имам работещо делко от АБК и така като го загледах ми се струва, че ще мога да сложа частта буксата с кабелите от делкото на АБК в това на АЦЕ. Номера на тази част и в двете е "294" Въпроса е - ще работи ли и има ли нещо специфично при монтажа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChevyGunn Публикувано 8 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2016 (Редактирано) Извинявам се за офтопика, но този вакуумен регулатор ще забави ли адекватно подаването на искра при наличието на бууст (при бюджетно турбиниране на атмосферен двигател)? Редактирано 8 Ноември 2016 от ChevyGunn Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 8 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2016 NG-то няма такъв регулатор. Връткаш малко на предварение делкото и си ти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChevyGunn Публикувано 8 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2016 (Редактирано) Знам, че няма. Не съм тръгнал да си турбинирам мотора, още повече със стоковата механична инжекция. Просто от обща култура ми беше любопитно. Редактирано 8 Ноември 2016 от ChevyGunn Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 8 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2016 (Редактирано) @Sklepi единствено трябва да внимаваш като монтираш новата плочка да не натисне някой от кабелите и да го прекъсне или "окъси" на "маса". Бележи положението на палеца при ГМТ на двигателя за да не си играеш после със зацепването. Внимавай да не завъртиш палеца на 180 градуса когато, монтираш щифта на оста при сглобяването после, обърни внимание как са монтирани реглажните пластини/шайби, които определят височината и хода на оста нагоре/надолу и ги сложи по същия начин. Редактирано 8 Ноември 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 8 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2016 @VBI точно теб чаках да се включиш Допреди малко оглеждах и се чудих, но мисля да чакам баща ми да се прибере отпуска лятото и той да ми го направи. Малко съм нервак и знам, че ако се закучи или оплескам нещо, ще го захвърля нанякъде и нищо няма да направя Благодаря за информацията , лятото ще имам резервно. Ще търся едно работещо втора употреба - лошото е че в нашия край не ги откривам. Ще се пътува и утре до любимата ни столица Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване