Jump to content

Вакуум регулатор на делко


quattro88

Recommended Posts

Здравейте. Интересувам се как мога да проверя дали работи вакуум регулатора на делкото без да използвам стробоскоп, мембраната е здрава, но ми се струва че не мести предварението. Ако сваля палеца и капачката може ли да се види дали се мести лостчето на регулатора при създаване на вакуум. Мотора е 1.8 карбуратор, мисля , че делкото е Бош. След 3000 оборота ми се струва, че колата не върви така както трябва, а след 4000 направо умира, а именно при тези обороти трябва да дърпа, имам друго ауди със същия мотор и при тези обороти си набира доволно. Ангренажният ремък е зацепен на белези, втората клапа на карбуратора се отваря, на газ и на бензин е едно и също положението с вървежа. Сега искам да проверя дали изобщо се мести предварението, като очаквам и други мнения относно проблема с вървежа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При запален мотор се откача маркучето от вакуум регулатора - ако паднат оборотите  -значи работи. Като се свърже пак трябва да се покачат и работата на двигателя да се стабилизира.

Ако е заминал този вакуум регулатор можеш да го срежеш с фреза и заминалото платно да замениш с такова за бензинова помпа за Лада/Волга., след което със скоби да стегнеш двете части на вече срязания регулатор.В  моя случай по този начин го отремонтирахме преди години.

Проблемът, който ти описваш, ми се струва, че няма да е причинен от въпросния регулатор. Погледни си карбуратора - той е с 2 камери. При дадени обороти клапата на втора камера се отваря от вакуум регулаторче на карба. Те е свързано с клапата чрез едно лостче. При Кейхин ! това лостче се откача и втора клапа не се отваря.

Редактирано от okops
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При откачането на маркуча на вакумния регулатор, оборотите не се променят, стават малко нестабилни само. Подлежи ли на някакво раздвижване тоя регулатор или да търся друго делко?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш да смениш мембраната или да търсиш друго делко, но е спорно там колко ще е читав регулаторът. Можеш да си поиграеш и с предварението на делкото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяна на мембраната на вакоум регулатор, при положение, че е капсулован е доста инъересно занимание, с което аз не бих се захванал. По-акоро бих потърсил нов или втроа ръка.

П. С.

Само със сваляне на маркучето не става, трябва някой да създаде подналягане (засмуче) за да се види дали работи.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при създаване на подналягане какви са симптомите на работещ регулатор?

Мембраната трябва да е здрава, защото при засмукване с уста задържа вакуума .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повишаяанв на оборотите трябяа да са симптомите. Това, че мембрата не е скъсана, не значи че последващия изпълнителен механизим работи(движи се). Ако не се променят оборортите и държи вкаоум, то би следвало да се рвизира механизма след мембраната, преди да бъде подменен.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се че мембраната е скъсана. Търсих целия вакуумен регулатор , но не откривам. Продава ли се като отделна част ? Регулатора мога ли да го демонтирам без да свалям делкото ?

Редактирано от quattro88
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш да го демонтираш от делкото, да. Можеш и да го отремонтираш - трябва да се среже на две (стругар), вътре се сменя мембраната и  със скоби го захващаш двете срязани части. На старата ми кола по този начин беше отремонтирано, няма никаква драма както твърди колегата по - горе. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да споделите откъде намирате въпросния регулатор за 20лв. Търсих в ауто плюс го нямат, а евро07 ми обявиха 160лв минимум.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Ако искаш мога да ти кажа откъде да си купиш рециклиран вакуумрегулатор  с 6 месеца гаранция. Пиши на ЛС.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колеги, да не пускам нова тема за един въпрос ще се пробвам в тази:

 

Става на въпрос за делкото на 6А/АЦЕ и буксата за захранването... Ами моята е счупена и отвътре  са скъсани 3-те кабелчета. Имам работещо делко от АБК и така като го загледах ми се струва, че ще мога да сложа частта буксата с кабелите от делкото на АБК в това на АЦЕ. Номера на тази част и в двете е "294" Въпроса е - ще работи ли и има ли нещо специфично при монтажа?

 

IMG_0368JPGoNwPo8C_sredna.jpg

IMG_0367JPGh4Jx7QD_sredna.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за офтопика, но този вакуумен регулатор ще забави ли адекватно подаването на искра при наличието на бууст (при бюджетно турбиниране на атмосферен двигател)?

Редактирано от ChevyGunn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, че няма. Не съм тръгнал да си турбинирам мотора, още повече със стоковата механична инжекция. Просто от обща култура ми беше любопитно. :D

Редактирано от ChevyGunn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Sklepi единствено трябва да внимаваш като монтираш новата плочка да не натисне някой от кабелите и да го прекъсне или "окъси" на "маса". Бележи положението на палеца при ГМТ на двигателя за да не си  играеш после със зацепването. Внимавай да не завъртиш палеца на 180 градуса когато, монтираш щифта на оста при сглобяването после, обърни внимание как са монтирани реглажните пластини/шайби, които определят височината и хода на оста нагоре/надолу и ги сложи по същия начин.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@VBI точно теб чаках да се включиш :) Допреди малко оглеждах и се чудих, но мисля да чакам баща ми да се прибере отпуска лятото и той да ми го направи. Малко съм нервак и знам, че ако се закучи или оплескам нещо, ще го захвърля нанякъде и нищо няма да направя :) Благодаря за информацията :flehan:, лятото ще имам резервно. Ще търся едно работещо втора употреба - лошото е че в нашия край не ги откривам. Ще се пътува и утре до любимата ни столица :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...