Jump to content

1.8Т - Трудно пали


JoRRyy

Recommended Posts

Здравейте.

По автомобила са подменени доста неща. Бензинова помпа, филтър, почистени дюзи, свещи, бобини.. ..

Но като е студена пали от 3-4 път.

Първите няколко пъти върти все едно няма бензин, на 3 път припуква да запали и на 4 тия вече пали. 

Четах за някакъв температурен датчик, за датчик на Хол. Но хол или работи или не. Май няма друг вариант...

 

Предположения ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При този модел помпата започва да работи,като въртиш на стартер. Има вероятност в горивната система да не остава бензин и да се връща в резервоара. Това става при дефектирал клапан след бензиновата помпа. Ако можеш направи така,когато дадеш на контакт помпата да се завърта, като при В4. Другия вариант е да сложиш еднопосочен възвратен клапан след бензиновата помпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 hours ago, katsi86 said:

Случайно да ти вакуумира капачката на резервоара ?

Ха де....?? Не знам? Как да я разбера?

 

 

 

23 hours ago, integrale45 said:

При този модел помпата започва да работи,като въртиш на стартер. Има вероятност в горивната система да не остава бензин и да се връща в резервоара. Това става при дефектирал клапан след бензиновата помпа. Ако можеш направи така,когато дадеш на контакт помпата да се завърта, като при В4. Другия вариант е да сложиш еднопосочен възвратен клапан след бензиновата помпа.

За да не остава бензин, да не би да е виновен клапана на рейката?

Понеделник ще сменя първо клапана на рейката, защото бях чел и на друго място и ще видим. 

 

Сега се сетих, че свалях ме рейката с инжекторите от цилиндрите и на студена(когато не пали) като въртиш, веднага започват да пръскат. Не е като да няма бензин и докато напълни помпата. 

 

Също така закачихме манометър (мисля, че така беше) на маркуча отпред, който идва от бензиновата помпа. При първоначално завъртане стрелката мисля че показваше около 1,8 ; 2.0 бара, след 2 ро, 3 то въртане да пали започна да качва до към 3 бара и тогава запали вече......

Редактирано от JoRRyy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или нейното налягане. Моята и от механичен инжекцион и работи на 6.3 бара

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен най-честия проблем на тея кочини идват от бензиновата помпа.Моята вие като пали, отделно ако резервоара е пълен над половината пали лесно, падне ли под 1/3 трябва повече въртене за да качи бензин.

Другият проблем може да е клапана за бензиновите пари до филтърната кутия..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е нали човека казва, че помпата е сменяна (предполага се, че чисто нова). 

Провери сутрин на хладно преди да си палил, компютъра на колата каква информация получава за температурата на охл. течност и за температурата на входящия въздух, т.е. дали работи коректно темп. датчици.

 

Как чисти дюзите, на ултразвук или на разход - има голямо значение? Проверихте ли за пикаещи дюзи?  Има момент при което пикаенето от дюзите не подлежи на ремонт.  

Редактирано от Marian_Georgiev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това със стойностите на помпата беше със старата, но паленето като не се промени и с новата предполагам, че си е била драва. Дюзите ги чистих на ултразвук. Като бяха на рейката на мъгла пръскаха, нямаше подпикване.

 

Общо взето остана да видя клапана на рейката дали пък не държи налягане и се връща, и температурния датчик на охладителната течност...?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На рейката е регулатор на налягане, клапана мисля че е в помпата. Просто провери дали държи налягане в напорния маркуч. А като бяха извадени дюзите наблюдава ли ги в затворено положение под налягане дали не пропускат?

 

Темп. датчици са два: за охл. течност и за входящия въздух (намира се до дросела). 

 

Не съм много сигурен, но може и картерната вентилация да ти играе номера .... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, integrale45 написа:

Или нейното налягане. Моята и от механичен инжекцион и работи на 6.3 бара

Сигурен ли си в момента си на 6.3 бара?

Към автора със закачен монометър пуснете помпата принудително без да работи мотора, на регулатора пише базово налягане, трябва почти веднага да го достигне. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това че помпата от механичен инжекцион е конструирана да работи на 6-6.5 бара, не означава че в момента с горивния регулатор от ajl/apu ,или с какъвто си в момента, ще потдържа налягания като на механичния. Най вероянто си с 4 баров регулатор и това ти е базовото налягане. Когато във вмукателния колектор имаш вакум регулатора си понижава и той налягането. При налягане в колектора се случва обратното. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах предвид че по принцип прави това налягане. Ясно е че регулатора контролира необходимото налягане в рейката, което както каза и около 4 бара. При мен като дам на контакт, помпата започва да работи и пълни бързо системата 

Може да провериш дали има налягане на бензин в рейката, като развиеш щуцера на идващия маркуч от резервоара,но двигателя трябва да не е работил поне 10 минути. Ако няма налягане, значи бензина се връща в резервоара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...