Jump to content

Recommended Posts

Здравейте колеги,някой ползва ли софтуер  от фирмата 

Viezu? Някакви впечатления и отзиви?

И за да не пущам друга тема имам питане към колегите които ползват турбина К03-073 от BEX мотор,на AJL .захващането пасва ли ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, колега, пасва на AJL(търся такава от известно време), все пак е К03, колектора мисля, че е с големите портове. :) За другото не мога да ти помогна. Само мога да спомена, че като направих чипа, дори с изхвърлен катализатор и две замервания на динота преди това(изкара си ги всичките 180катъра) този мотор изкара само 190 коня и 292Нм с оригиналната турбинка, която не мога да разбера дали е К03-005 като на 1.8 Т 150тките или е К03-029, защото след 99г длагат нея уж. Има и трети вариант да ми играят номера уестгейта и актуатура и затова да изпуска налягане над 1.0бар във високите обороти, където всъщност идват конете. Но пък така е по-безопасно за мен. Но обмислям скоро да се слага 073, така че следя :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е K03-05 .Разлика след ''чипа'' има ли осезаема, как усещаш колата ,все пак говориш за 10 коня?

Тия от Виезу обещават 217кс. и + 70нм.:nixweiss: много смело ми се вижда. Пък и навсякъде чета ,че повече от 195кс. са само приказки за тия турбини.А иначе мисля да купувам нова борг варнер К03 -073. Мислех си за 04-15 но май не си заслужава?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има разлика, все пак е 290Нм, но е малко осезаема, защото като махнах катализатора си беше 260. Съмнявам се дали нем и сложиха софт за АЕБ, дето е 150к.с.  Иначе не гледай какво ти обещават, и аз мисля, че съм с К03-005. И повече от 190-195 зор. а К04-15 или К04-022 ще ти трябват кулер най-вероятно. иначе най-бюджетния вариант е дюзи от S3 386 cc , но след поставена К03-073, но и те са скъпи..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Да споделя и аз впечатление от ремапа. Има осезаема разлика ,води се стейдж 2,но явно имам някакъв проблем,веднага след монтажа направих тест,колата тръгна много добре,турбото  направи пик до около 1.6 - 1.8 бара (чак се сепнах,ускорението се почуства много добре).Но ми направи впечатление ,че прави пиково налягане на пресекулки.След това пак я понатиснах и не качи повече от 1.3 задържа го на 0.9бара .Някакъв рециркулиращ клапан ли прави мизерии или ? Иначе няма пресецване,мотора работи нормално!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам сток как ги вадите тия 260нютота на при 235 по каталог, обаче зарежете тия пикови стойности, след ремапа даже и да има 10коня разлика само на средни обороти разликата е много повече.

Като тръгнеш да даваш газ на 3коб примерно може да имаш 30% повече тяга без значение, че на 5к са 10%. 

На какво налягане се превят тия 190коня от К03-005?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към колегата DLS ако поста е към мен. Нямам претенции колата да е 260 и нагоре нютони ,и 200 или над 200 коне, не знам колко е реално, няма дино-стенд около Хасково та да я проверя ,пък и това не мие толкова важно.Просто след чипа тръгна мнооого приятно, което ме радва.Нещото което ме притесни бе този странен и СТЪПАЛОВИДЕН пик на турбото (стрелката на бустметъра не се движи равномерно а "играе",до около 0.7-0.8 е спокойна и след това почва денса:steinigung:).Стрелката не трепти  просто се движи с някаква смотана амплитуда ,някакви идеи от къде може да идва тази простотия?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 9 минути, Гавраил написа:

някакви идеи от къде може да идва тази простотия?

Най-логично,скапан чип,ако преди него всичко е било ОК

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, DLS написа:

Не знам сток как ги вадите тия 260нютота на при 235 по каталог, обаче зарежете тия пикови стойности, след ремапа даже и да има 10коня разлика само на средни обороти разликата е много повече.

Като тръгнеш да даваш газ на 3коб примерно може да имаш 30% повече тяга без значение, че на 5к са 10%. 

На какво налягане се превят тия 190коня от К03-005?

 

Значи 260Нм ги вадя само като свалих катализатора...  налягането на което  правя 190 коня е 1 бар,  повече не мога да направя, защото ми изпуска гейта, но така е по-сейфти по-според мен. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано не ми се вярва чак такава разлика да прави катализатора, но може и така да е. Ако 1бар прави 190коня значи аз определено виждам разлика между 1 и 1,3бара което значи че би трябвало и малко повечко да е възможно (по дебитомер излизат 200+ ама едва ли е така).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Софт на МТМ на 0,8...1бар  дава 193 коня и 272 нютона. Това мерено на кола със стокова турбина к03-005

036897841-big.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защо е толкова къдрава тази графика ? и как така 272 Нм, на мен ми изкараха 292Нм(190к.с)  с К03-005 пак на 0.8-1 бар, освен да имам тайно сложена к03-029 на AJL 2000г пък да не знам.. 

 

А пък според тази графика още със катализатора съм бил почти  250Нм ... и то с включен климароник изкара 170 коня супер плавни и с дълъг пикIMG_20160528_120237.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 28 минути, James написа:

защо е толкова къдрава тази графика ?

Според мен се дължи на настройка на самия интерфейс на диното. 

А за нютоните, не знам защо е изкарала толкова малко. На сайта на МТМ дават 290нм, но може би състоянието на колата е оказало влияние.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колега относно К03-073 е доста добър вариант , аз карам Б5 1.8TQ AJL 180ps ,  колата е с премахнат катализатор и ще се прави генерация на Ф63 , ще получи и след време челен кулер , относно турбината направихме хибридна турбина доста четох и реших да пробвам и в крайна сметка се получи нещо доста приятно което исках турбината е с студена част и компресорна перка от К04-022 и оригинален ротор и топла част с цел да има сила но да е има рано а не да закъснява и колата да има пик на въртящия момент чак на 3000 или 3500 оборота. един колега ми направи ремап но явно не изпипа добре и не ми харесва , и сега се услушвам кой да ми направи подходящ ремап за колата за да видим в тази модификация какво може да се изкара, искам и ме интересува въртящия момент а конете колкото дойдат, от Пловдив съм и сега проучвам кой да ми е настрой. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е щом си в Пловдив защо не отидеш при Жоро Касапина, той прави моя АJL. и съм доста доволен, със стокови карантии имам почти 300Нм въртящ момент и 190 коня, ама щото моя гейт след това изпуска налягането, ама праз голям, така е по-безопасно.. :) Но като цяло адмирации към мапера, след това с газта почти нямах никакви драми, бях го помолил изришно да не са много високи бензиновите времена, за да няма дерт с газта после, Така и стана :zustimm:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега за съвета мерихме едно състезателно пежо при Жори и диното му неискара реални данни и това ме спира и атова още обмислям добър вариант е Петко чипа от Пловдив ама той няма дино. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Здравейте колеги, "новия" рециркулиращ клапан се скапа. Нов, оригинален и уж подсилената версия , около 6 месеца изкара и ..... умря!

Какъв бихте ми препоръчали , може би такъв китаец https://www.olx.bg/ad/blow-off-blou-off-forge-ID6O3tN.html или нещо друго?

Давайте предложения!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има тема тук на търговец, който предлага къстъм клапани. Ползва оригиналния(дори и със скъсана мембрана) и го модифицира. Има няколко варианта. Между 100 и 150лв някъде.

Не му правя реклама или нещо просто имам спомен за това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преглеждал съм темата още преди да купя новия,но нещо не мога да се доверя на части с неясен произход,(не,че проверените оригинални са някаква извън земна технология)          НИЩО ЛИЧНО КЪМ ВЪПРОСНИЯ КОЛЕГА който ги изработва и предлага !!

Ако някой е ползвал или ползва по настоящем от неговите клапани ,нека сподели!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...