GameON

Members
  • Content Count

    340
  • Joined

  • Last visited

About GameON

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Audi A4 B6 1.8t AVJ

Персонална информация

  • Gender
    Male
  • Location
    София

Recent Profile Visitors

1,215 profile views
  1. B8.5 на предно са с Мултитроник та нека се избягват. При Б9 май всичко е или С-троник или ЗФ 8HP(при по мощните).
  2. Турбо бензина или бензина с чарджър като тук ще е по добре от атмосферка в твоята странна ситуация на магистралата. Ако смяната на предавки и високите обороти те дразнят на магистралата - вземи си дизелче.
  3. Хем искаш да ти удря гърба като дизел хем не му даваш възможност на мотора да кикдауне да те удари в гърба и да се изстреля. Няма как да караш атмосферен бензин като дизел и да очакваш същото усещане. Вземай си едно 3.0 тди или 4.2тди.
  4. Тва и за 2.0 тди 140 кс важи. Тея субективни стойности кое е бързо или не са си лично твои и няма как някой да се съобразява с тях.
  5. Момата да взема едно А3 2.0тди 140/170кс автомат било то с две или пет врати и да си свирка. Ако толкова иска А5 да го вземе с 2.0тди.
  6. Аз сменях точно на Военна рампа Пилкингтън под 300лв ми излезе по спомен всичко. Счупиха ми шипките дето държат чистачките и не ми казаха. Отивам да я вземам дигам чистачките за да го огледам и те падат. 3 месеца по късно в един сервиз ми го счупиха докато сменяха механизмите на чистачкие и го замениха с некво Китайско. Още съм с него 3та год вече.
  7. Днес при палене съобщението колко км/дни ми остава до смяна на масло започна да стои постоянно. Все едно натискам копчето постоянно. На 5-6 секунди за малко премигне до нормалния дисплей и пак обърне на това. След това при каране стрелката на скоростомера играе като луда в +/- 10км Някой има ли идея какво е. Предвид че и двете заедно се получиха предполагам е нещо в самото табло а не примерно сензора за скорост. Та да търся втора ръка или може да се оправи. Колата е А4 б6 1.8т ръчка, предно. от 2001. Ще я закача на ВагКома утре, но не вярвам да покаже много неща или да се оправи нещо с чистене на грешки.
  8. Здравейте, Имам 1.8т AVJ седан на предно със Слайн окачване. Какви пружини да търся и от какво за да я вдигна малко. Моите са оригиналните и като за кола на 20г имам чувството че са омекнали и доста лесно опирам легнали полицаи и влизане/излизане от някой паркинги.
  9. 2.0 тди ръчка предно/куатро в Б8 170/177кс(при фейса) си е най безпроблемната комбинация за щот годе прилична динамика за купето. С чип от около 200кс си е приличен мотор. Двигателя е с ремък и няма скъпи вериги за смяна. Проблема му е че рядко е с повечко екстри. Но преди фейса за под 15к трябва да има читави. А тва че при фейса са оправили ТФСИ са си митове и легенди. Проблема стои и при фейса поне в началните години. Ако си си приготвил 3к настрана и си подготвен че в даден момент може да ти се наложи да го направиш ремонта на буталата вземай и ТФСИ. След първата смяна на маслото веднага ще разбереш колко гори. Ако е много и не ти се дават 3к - бухаш добавки като предния и продаваш веднага.
  10. Механизъм чак не е. С пружина (или там каквото са сложили ) се държи прибрано. Задвижва се от налягането което прави помпата, която е по силно от пружината. За това и тя е по-голяма/силна спрямо тази на пръскалките. Реглаж може само на самите цифки отпред къде да мятат ама то това няма да повлияе на проблема.
  11. Лесно става навик как да си пръскаш прозореца без да се включват и тези на фаровете. Припомпва се. Дърпаш и в момента в който почне да пръска пускаш лоста и пак дърпаш. И така колкото пъти искаш. Мога цялото казанче да го изпразня така без да се включат пръскачките на фаровете.
  12. Дали има китайчета и за бутоните от първите години на Б6. Картинките за прозорците са малко по различни. Не знам дали и буксата не е различна.
  13. Здравейте, закачих колата на VCDS понеже ми светна чека. Излезе това: 16501 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62) P0117 - 35-00 - Signal too Low След това разгледах какви показания дава и показва нереално висока температура на антифриза: Но в купето стрелката при студен двигател си е на минимум и после нормално се качва до 90 и там си седи без да се мърда. Може би ползват различни сензори? По принцип имам проблеми с трудно палене. Пали от втория път. Но проблема бе по-скоро в помпата. Която смених с друга. Колата е 1.8т Предполагам сензора е за смяна.
  14. Аз съм със заводски ксенон. И не съм хич доволен как светят късите. Но определено им трябва рециклиране. Но за 18 годишна кола съм се примирил. А и карам извънградско нощно изключително рядко. А в града е все тая.