Jump to content

Съвет за Б7 1,8Т 163 HP


Recommended Posts

Куатрото, новите мотори и новите кутиите, новите спирачки (които вървят с новите мотори) правят една Б7-ца различен автомобил. Иначе си е Б6 с голяма решетка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 64
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

43 minutes ago, Fitil4o said:

Заслужава си да помислиш и за Куатро. Бюджета ти е сравнително добър за Б7 и отличе за Б6 . В крайна сметка разликата е минимална, колата е същата.

Аз се отказах да продавам Б6 и да търся Б7. Предлагането е мизерно и са доста по скъпи за същото нещо. То тя реално(почти) колата с една предница и задница и врати става Б7 без проблем. Има и разлики вътре по електрониката и тнт, но не е проблем това.

 Самоубеждаваш/самоспокояваш се, на външен вид може да са едни ламарини промените но и всичко "отдолу" е по-добро. От б6 на б7 не знам дали си заслужава но между двете коли предвид малките разлики в парите няма нито една причина да си купиш б6.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я ги изброй разликите....?

 

Я погледни колко Б7 куатро с 1.8Т има в мобиле?

Виж им цените в аутоскаут и мобиле де и после философствай.

Доближават Б8

 

Quote

Audi introduced a revised A4 in late 2004, with the internal designation of B7. This new range A4 utilised the existing Volkswagen B6 (PL46) platform, a chassis derived from the outgoing B6, but revised steering settings, suspension geometry,[specify] new internal combustion engine ranges, navigation systems and chassis electronics (including a new advanced Bosch ESP 8.0 Electronic Stability Programme (ESP) system). The front grille assembly changed to a tall trapezoidal shape in the same manner as the C6 (third-generation) Audi A6.

Audi's internal platform nomenclature uses PL46 (passenger car longitudinal platform, size 4, generation 6) for both B6 and B7 chassis. The Typ 8E and Typ 8H internal designations are also carried over from the B6 A4 range, but now have an additional identifying suffix – 8EC for the saloon, 8ED for the Avant, and 8HE for the Cabriolet.

The engine lineup received many additions. The 2005 introduction of Fuel Stratified Injection (FSI) on the 2.0 TFSI and 3.2 V6 FSI petrol/gasoline engines, as well as other refinements, increased power output to 200 PS (147 kW; 197 bhp) and 255 PS (188 kW; 252 bhp), respectively. These engines both use a four-valve per cylinder configuration. The prior 5-valve design was incompatible with the FSI direct injection system (due to the siting of the fuel injector, now discharging directly into the combustion chamber). The 2.0 Turbocharged Direct Injection (TDI) diesel engine now combined Pumpe Düse (Unit Injector) (PD) technology with 16 valves, while the larger 2.5 TDI V6 diesel was superseded by a 3.0 V6 TDI, offering a 204 PS (150 kW; 201 bhp) model during the year 2005 which was upgraded to a 233 PS (171 kW; 230 bhp) model in 2006. A 2.7 V6 TDI was added later.

Torsen T-2 based quattro permanent four-wheel drive remained as an option on most A4 models. Audi retired its 5-speed manual transmissions in favour of a new Getrag 6-speed. As before, multitronic continuously variable transmission (CVT), now with selectable 'seven-speeds', was an option on front-wheel drive models, whilst a conventional ZF 6HP 6-speed tiptronic automatic transmission was an option on the quattro four-wheel drive models.

In addition to the Audi S4, which carried over the powertrain from the B6 S4 – Audi reintroduced the quattro GmbH developed Audi RS4 (RS for RennSport) to the lineup, for the first time on the saloon/sedan and Cabriolet body, and with a naturally aspirated, but high-revving 4.2 litre V8 FSI engine. Another notable[according to whom?] inclusion on the RS4 is the latest generation Torsen T-3 quattro 4wd system, which uses a 'default' asymmetric 40:60 front-rear dynamic torque distribution bias. This new asymmetric centre differential was initially only available on the RS4, but was added a year later on the S4. The remainder of the B7 A4 range still utilised the T-2 50:50 default dynamic split centre diff.

330px-Audi_A4_DTM_Edition_front.JPG
 
Audi A4 DTM Edition

A variant, developed by quattro GmbH, was first introduced in May 2005, named "Audi A4 DTM Edition". It was inspired from Audi's race cars of the 2004 Deutsche Tourenwagen Masters, and was reintroduced in 2006 as a regular option. The 2.0T FSI engine received revised software mapping to the ECU, which increased the output to 220 PS (162 kW; 217 bhp) and 300 N·m (221 lb·ft) of torque. It was available with front-wheel drive, or quattro four-wheel drive.

The B7 Cabriolet model arrived later than the other two body variants, with sales beginning in February 2006. New on the Cabriolet was an entry-level 2.0 TDI version, but to date, this is not being offered with the multitronic CVT gearbox.

In 2007 Audi introduced a version of the B7 named the 'Special Edition', which built on the S-Line specification and also included the black optics pack, the RS4 style 8J X 18 '7-arm double spoke' design alloy wheels, Two-tone Graphite/Black Volterra leather, 3-spoke sports leather/Alcantara multi-function steering wheel with gear knob and hand brake handle in Alcantara with silver stitching, ventilated cross-drilled front disc-brakes, black tailpipes and black roof rails (avant model only). It also had a power increase of 20PS, giving an output of 220PS on the 2.0T model.

According to 2007 Swedish vehicle inspection data, the Audi A4 Avant with diesel engine is the most reliable vehicle available on the market, with vehicle inspection rejection rate of 0.0% in three-year-old category.[24]

 

Редактирано от Fitil4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 minutes ago, dixpix said:

 Самоубеждаваш/самоспокояваш се, на външен вид може да са едни ламарини промените но и всичко "отдолу" е по-добро. 

Има етка, може да провериш. Ще откриеш, че частите са с еднакви номера. Не знам как е при Б6, но при Б7 пестеливите германци са избрали амортисьори Монро за първоначално вграждане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On ‎10‎/‎12‎/‎2016 at 3:22 AM, robobug said:

Б7 пестеливите германци са избрали амортисьори Монро за първоначално вграждане.

Сигурно това значи - revised , suspension geometry  :) 

 

От теб съм чувал, че като цяло окачването е по добро :) 

Редактирано от Fitil4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Б7 е много сполучлив модел точно защото почти всичко е същото. Не са мислили толкова за нови неща, а как да изчистят проблемите които са вкарани при Б6. При Б8 са по-големите иновации и затова е толкова жална картината там.

 

По външен вид пък мисля че Б7 е една от най-красивите коли които Ауди някога са правили. И преди да бъда обвинен в предразсъдък, ще кажа че не ми харесва защото я карам, а я карам защото ми харесва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задният мост на куатро моделите е променен и е с геометрията на RS4.

Това не им е попречило да изакат едни монро-та.

За щастие амортисьорите са смешно евтини (за разлика от амортисьори примерно за Б4-ка куатро:hilezh:) и един заден Билщайн Б6 е 200лв, Заксове и подобни са по 90лв, а монрото.......направо ги подаряват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On ‎10‎/‎12‎/‎2016 at 3:39 AM, CVT said:

Б7 е една от най-красивите коли които Ауди някога са правили

Зависи как е оборудвана ..... щото с нормалните брони, без спойлера, с черните релси на тавана с нормалните джанти и висока като автобус, синя тъмно дюс и с пейките за салон....

Извнявай... ама няма да се съглася

Редактирано от Fitil4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се опитам да взема Б7 дизайна както каза и колегата по-горе много ми харесва. Колкото до куатрото  - ЕСП ми стига, за да не ме завърти в някой завой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕСП-то не може да помогне на предно предаване, ако тръгне да се завърта в завоя. Помага на прав участък, примерно при аквапланинг или заобикаляне на препятствие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, robobug написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Точно това щях да кажа ....

Или с две думи куатрото си е куатро... ;) 

Чакам салама да ми отговори колко броя има налични в Б7 в БГ в момента :hilezh:

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 minutes ago, robobug said:

ЕСП-то не може да помогне на предно предаване, ако тръгне да се завърта в завоя. Помага на прав участък, примерно при аквапланинг или заобикаляне на препятствие.

Това не съм го знаел, мислех че помага и при занасяне в завои. Незнам защо от Ауди са избрали задния мост да е цяла греда, а не независимо окачване, дори на един Фокус отзад е независимо. Освен ако не са искали да понижат с малко производствените разходи на автомобила. Куатрото вероятно ще ми е скъпо за поддръжка, там до колкото съм чел и амортисьорите са доста по-скъпи, прави се реглаж на заден мост, още маншони, накрайници и т.н. Но на фона на безопасността която може да осигури в завои май май ще се прежалвам и с куатро. Че с тоя цял заден мост останал в наследство от Б3-ката  си е излагация за премиум марка според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 minutes ago, Passi said:

Какво значение има  за ЕСП-то дали е прав участъуа или завой:gruebel:

Тоест да смятам че ЕСП е достатъчно надеждна да не поднесе колата в завой?

Just now, Audi_FeN_1 said:

Няма греда...

Б6 И Б7 с независимо окачване ли са отзад?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

15 minutes ago, NITRO1 said:

Тоест да смятам че ЕСП е достатъчно надеждна да не поднесе колата в завой?

"достатъчно надеждно" е субективно. При автомобил с два задвижващи моста ЕСП има по-големи възможности.

Обикновено при висока скорост в завоя колата с предно задвижване започва да недозавива. ЕСП-то е по-ефективно при презавиване...каквото се получава при рязко завъртане на волана в опит да се избегне препятствие на прав участък.

 

Edit: Тия неща ги пиша принципно. Да не си поставиш за цел да търсиш куатро заради по-доброто ЕСП. Колата и на преден мост е достатъчно стабилна и в реална обстановка е достатъчно ЕСП-то главата ти.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само,че В6 не е В7 ...

Само,че в нито една обява тукашна или чужда не съм видял В7-ца олющена отвътре откъм интериор,копчета,панели и табла,което е от голямо значение предполагам не само за мен.

И още има какво да се каже по темата.

 

10.000 лева са приличен бюджет за В6-ца 1.8ТК с външен или вътрешен С-лайн пакет но не и Плюс пакета и мотор (BFB)

Даже дори и (BEX) ако си малко по-късметлия.

 

В7-ца с тази модификация в съвкупност с С-лайн Плюс съм виждал точно две в интернет,който преглеждам периодично,едната беше италянка на 6800 евро,другата швейцарка ама на 7800 швейцарски франка :nixweiss::hilezh:

Като първата беше над 200.000 километра пробег и с външни забележки.

Швейцарката беше топ на снимките и някъде на 140.000 километра ама ...

Като цяло Швейцарките са с най-доброто оборудване и пакети и на най-високи цени.

Немските са голи като пушки и скъпи.

Италянките са пълни със забележки и съмнителни откъм пробег но най-евтини.

 

Успех на колегата да хареса нещо и да се окаже читаво.

А относно избора на мотор ми факта,че 1.8Т се монтира близо 12 години в 4-ри разбилчни купета на Ауди само по себе си говори,че е надежден и качественн избор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 minutes ago, Audi_FeN_1 said:

Да.

Последно б5 и ц5 имат греда когато са на предно.

Това ми е ясно, въпроса ми е Б6 И Б7 ако са само на предно отзад на цял заден мост ли са или на независимо окачване, ако са с куатро  е ясно че е независимо? Аз доколкото съм ги заглеждал и двете съм останал с впечатление че са на цяла греда отзад.Б6 И Б7?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен и Б8 си е здрава кола! Казвам го защото на мой приятел Б8 2011 стана сега на 200 к км. и е мулти 2,0тди, няма абсолютно никакви проблеми до сега.Само масло, спирачки и гуми!!! Не мисля, че за 5-6 години и 200 к км. можем да говорим за чупливи коли.Отделен е въпросът, на колко км. се внасят автомобилите в България и с какви проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On ‎10‎/‎12‎/‎2016 at 2:52 AM, robobug said:

новите кутиите, новите спирачки (които вървят с новите мотори) 

Искаш да кажеш, че това е само към новите мотори и 1.8Т не е от тях и той си е със старата кутия и старите спирачки?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 hours ago, robobug said:

 

 

Edit: Тия неща ги пиша принципно. Да не си поставиш за цел да търсиш куатро заради по-доброто ЕСП. Колата и на преден мост е достатъчно стабилна и в реална обстановка е достатъчно ЕСП-то главата ти.

 

Както казах и по - горе не държа на куатрото, а ако наистина Б6 и Б7 са с независимо задно окачване само на предно и при наличие на ЕСП това ми е достатъчно.Пътното поведение вече става съвсем друго отколкото на цяла греда отзад.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...