Jump to content

Цена на ГИ за 1,8ТФСИ 160 коня


Recommended Posts

  • Отговори 76
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ясно, разбрах те landir! Значи повечето марки, които споменаваш са с бензинови двигатели тип MPI, т.е. монтирате газови инжекционни системи с втечнен газ (т.е. ГИ без изпарител, а с помпа и редуктор на налягането). Има разлика между това, което ти си виждал и правиш от това, което пита колегата в темата. Robobug ненапразно те запитва конкретно какво знаеш за TFSI и изобщо за FSI и как решавате проблема.

Накратко при конвертиране на FSI, бензиновите инжектори Сименс, се подменят с би-фюел инжектори Сименс, няма друг икономически успешно работещ вариант засега за конвертиране към LPG. Проблемите които другите фирми срещат и решават самостоятелно сa свързани с времената на впръскване при различните видове гориво в различните оборотни режими на ДВГ, масово се решава проблема чрез впръскване на бензин в Lean Burning цикъла, както и частично подаване на гориво през бензиновата дюза, за да се охлажда. т.е. няма икономическа изгода, освен ако не си фен на газовото по презумпция. 

 

Робо, дори и от ФауВе нещо с ФСИ да посочи нема да сгреши, ама не са стигнали дотам.

Редактирано от Nikosaul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, robobug написа:

Добре де, дай пример на какво Ауди сте монтирали каква уредба. Толкова ли е трудно?

1.8Т 88кв CDHA;3,2 AUK 188kw A6;Q7 4,2 257kw BAR;A6 3.0 213kw CAJA;A4 2.0 110kw AWA Това са някои от моделите за които се сещам.Мога да погледна в базата данни,ама има ли смисъл?Питай нещо конкретно за определен модел за да ти дам инфо.Колкото и да и се иска на конкуренцията няма как да се конкурира с ЛАНДИ.Няколко марки вече се пробваха при автомобили на 0км и удариха на камък с разход и работа.

Преди 6 часа, Nikosaul написа:

Ясно, разбрах те landir! Значи повечето марки, които споменаваш са с бензинови двигатели тип MPI, т.е. монтирате газови инжекционни системи с втечнен газ (т.е. ГИ без изпарител, а с помпа и редуктор на налягането). Има разлика между това, което ти си виждал и правиш от това, което пита колегата в темата. Robobug ненапразно те запитва конкретно какво знаеш за TFSI и изобщо за FSI и как решавате проблема.

Накратко при конвертиране на FSI, бензиновите инжектори Сименс, се подменят с би-фюел инжектори Сименс, няма друг икономически успешно работещ вариант засега за конвертиране към LPG. Проблемите които другите фирми срещат и решават самостоятелно сa свързани с времената на впръскване при различните видове гориво в различните оборотни режими на ДВГ, масово се решава проблема чрез впръскване на бензин в Lean Burning цикъла, както и частично подаване на гориво през бензиновата дюза, за да се охлажда. т.е. няма икономическа изгода, освен ако не си фен на газовото по презумпция. 

 

Робо, дори и от ФауВе нещо с ФСИ да посочи нема да сгреши, ама не са стигнали дотам.

Колега,четеш ли или само плюеш нещо е така за спорта?Пишеш глупости ей така ама и ти не знаеш защо?Вземи прочети с какво се занимаваме и за какво спорим и кажи нещо смислено!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 25 минути, landir написа:

1.8Т 88кв CDHA;3,2 AUK 188kw A6;Q7 4,2 257kw BAR;A6 3.0 213kw CAJA;A4 2.0 110kw AWA Това са някои от моделите за които се сещам.Мога да погледна в базата данни,ама има ли смисъл?Питай нещо конкретно за определен модел за да ти дам инфо.Колкото и да и се иска на конкуренцията няма как да се конкурира с ЛАНДИ.Няколко марки вече се пробваха при автомобили на 0км и удариха на камък с разход и работа.

Колега,четеш ли или само плюеш нещо е така за спорта?Пишеш глупости ей така ама и ти не знаеш защо?Вземи прочети с какво се занимаваме и за какво спорим и кажи нещо смислено!

 

Благодаря че отговори по конкретно на въпроса ми, а сега ако може кажи как ги конвертирате на LPG, изброените FSI двигатели, чрез монтаж на допълнителни газови дюзи в колекторите или сменявате оригиналните бензинови с би-фюел такива.

Редактирано от Nikosaul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен на LPG конвертираме и на  CNG.Можеш да се върнеш малко по горе и да прочетеш това което те интересува. За да ти помогна,защото явно това е доста трудно за проумяване http://landi.bg/газов-инжекцион-fsi-tfsi-tsi-gdi-tce/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

landir, по добре отговори, като дадеш информацията която съм пожелал, за да бъде темата полезна, а и за да бъдеш ти полезен на другите, 

за да стане ясно как газифицирате FSI двигател.

Въпроса e: какво е решението, което предлагаш?

Редактирано от Nikosaul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, landir написа:

Освен на LPG конвертираме и на  CNG.Можеш да се върнеш малко по горе и да прочетеш това което те интересува. За да ти помогна,защото явно това е доста трудно за проумяване http://landi.bg/газов-инжекцион-fsi-tfsi-tsi-gdi-tce/

 

Landir я разпрай за моето 2.7Битурбо дето правихте срещу 2300лв! Как първоначално бяхте правили няколко такива, а като ви докарах моята я гледахте като голям камък та я и снимахте след монтажа, как като сте и извадили единия турбо път колата не можеше да запали и сте висяли цяла нощ... как бяхте вързали изпарителя за големия кръг на радиатора, как бяхме се уговорили да слагате най-мощните елементи за да издържат на бъдещия чип, как уж компютъра е вързан по обд, а като ви накарах (след около половин година) да активирате довпръскване на бензин след 4000 оборота се оказа, че компа не бил вързан по обд... как сега колата ми забива като паднат температурите, как със 300 зора си отварям капачката за антифриза заради кабелажите ви... и как съм решил да си прекъсна гаранцията и да си правя колата някъде другаде, а не при вас. Тръгнали сте фси да газифицирате, айде няма нужда...

 

Към екипа на форума. Дочувам, че се трият негативни мнения насочени към въпросните газаджии... не ви прави чест. И ако някой реши да ми изтрие неудобното, но РЕАЛНО мнение нека остави само ника си за да имам поне малка отправна точка в намирането на цензуриращата личност.

Редактирано от TiL
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 35 минути, Nikosaul написа:

landir, по добре отговори, като дадеш информацията която съм пожелал, за да бъде темата полезна, а и за да бъдеш ти полезен на другите, 

за да стане ясно как газифицирате FSI двигател.

Въпроса e: какво е решението, което предлагаш?

Аз решения не давам!Следвам политиката на http://landi.it/

преди 13 минути, TiL написа:

 

Landir я разпрай за моето 2.7Битурбо дето правихте срещу 2300лв! Как първоначално бяхте правили няколко такива, а като ви докарах моята я гледахте като голям камък та я и снимахте след монтажа, как като сте и извадили единия турбо път колата не можеше да запали и сте висяли цяла нощ... как бяхте вързали изпарителя за големия кръг на радиатора, как бяхме се уговорили да слагате най-мощните елементи за да издържат на бъдещия чип, как уж компютъра е вързан по обд, а като ви накарах (след около половин година) да активирате довпръскване на бензин след 4000 оборота се оказа, че компа не бил вързан по обд... как сега колата ми забива като паднат температурите, как със 300 зора си отварям капачката за антифриза заради кабелажите ви... и как съм решил да си прекъсна гаранцията и да си правя колата някъде другаде, а не при вас. Тръгнали сте фси да газифицирате, айде няма нужда...

 

Към екипа на форума. Дочувам, че се трият негативни мнения насочени към въпросните газаджии... не ви прави чест. И ако някой реши да ми изтрие неудобното, но РЕАЛНО мнение нека остави само ника си за да имам поне малка отправна точка в намирането на цензуриращата личност.

Много рано си я подкарал май!Ракията ти е дошла в повече или нещо друго си поел та да ръсиш куп тъпотии.Имаш телефона на колегите,както и мейла,така е най разумно да се решават проблемите.Няма да влизам в тона ти и глупостите които си написал.Колко пъти дойде за гаранционни проблеми?Колко ти взехме когато смени скоростната кутия?Колко ти взехме за скапания ти чип?Колко време изгубихме за да решим проблема с чипа?Има хора има и неблагодарници,БЛАГОДАРЯ НЕБЛАГОДАРНИКО!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахаха вие самите казахте че чипа е читав като я настройвахте първия път и, че газовата няма да има ядове заради него. Да ти докарам ли на тунера с4-ката със същия чип и на газ само, че друга марка?  Я кажи колко пъти ме разкарахте до Пловдив докато ми направите газовата? Тва не бяха изпарители вързани на големия кръг, та чак в изпарителя имало въздух и затва не загрявал бързо, датчиците на изпарителя не били като тия на колата и отчитали други температури... Я кай и за 60 литровата бутилка която побира само 40 литра... я кай как при последното ми идване при вас(тогава когато ви карах да пуснете довпръскване) как колегите ви решиха, че компютъра ви е дефектен и щяха да го сменят, а се оказа, че не сте ми вързали кабелажа както трябва. Я кай как колата уж е настроена да пали на газ като е загряла, а в момента не пали, кажи също защо филтъра на изпарителя се сменял само когато се запуши, а другия на 20 000км... За кое съм неблагодарник? Заради това, че ми писна да се занимавам с вашите простотии и да идвам по 5 пъти до Пловдив? На думи го докарваш много... Кажи кое са глупости? Наскоро минах през ваши колеги за консултация... изпарителя си може толкова. Нали лично ти ме уверяваше, че сте правили 2.7Т и че нямало ядове дори и чипнати (казваше, че имате коли които са с чип от Тони от Варна)?  В последствие какво се оказа... "колегите в София са правили"... 

 

Вързахте ли изпарителя на големия кръг и бих ли 400км за да го коригирате?

Бяхте ли пуснали корекциите по обд още от самото начало?

Мога ли да си отворя капачката на разширителния съд?

Мога ли да си затворя капака над акумулатора заради компютъра ви?

Щяхте ли да сменяте газовия компютър, защото уж бил повреден?

Колко газ трябва да побере 60 литрова бутилка?

Изпарителя ви последно може ли да храни чипнато 2.7Т или трябва друг/втори?

 

Дай отговор на тези въпроси, показвам истината и спирам да ти пиша глупости!

Редактирано от TiL
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лелеееееее аз мислех като си взема турбинирано Ауди директно в Пловдив да го карам да ми слагат газ, че много ми нахвалиха пловдивските газаджии, ама явно за други е ставало дума. Както и да е На Плойф нема се слага бъдещата газова уредба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приемам последния ти пост като отказ да изкажеш истината и да си признаеш грешката, да си признаеш, че това което ми монтира не може да храни целогодишно битурбо мотор с 335 коня и 500нютона с налична дино графика! Запознах се и с момче което си е правило неговото битурбо в София... и то е спряло да се занимава с вас... Явно е останало доволно. Вече отговори не искам, получих ги.

Едит: Защо се включих ли? Защото и на мен ми замазваше така очите преди да се навия да ми монтираш ГИ, а мотора ми е много по-прост и непретенциозен от този за който се пита в темата. Нека колегите си правят сами изводите...

 

Лека вечер!

Редактирано от TiL
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

34 minutes ago, NITRO1 said:

Лелеееееее аз мислех като си взема турбинирано Ауди директно в Пловдив да го карам да ми слагат газ, че много ми нахвалиха пловдивските газаджии, ама явно за други е ставало дума. Както и да е На Плойф нема се слага бъдещата газова уредба.

 

Да ти кажа че и тези в София и те толкова могат.......от първа ръка го казвам не щото един приятел ми е разказал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, PESHO OT MARS said:

 

Да ти кажа че и тези в София и те толкова могат.......от първа ръка го казвам не щото един приятел ми е разказал.

Ми то не останаха майстори бе колега, щом с един 10 годишен кош не могат да се оправят..........................

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Простотията не ходила по гората,а по хората!Нямам намерение да доказвам,че нямам сестра!Работата ни е доказала вече над 25 години сме на пазара и работим с най много марки и автомобили на 0км.КУЧЕТАТА СИ ЛАЯТ КЕРВАНА СИ ВЪРВИ!Работа си имаме предостатъчно,заради не кадърноста ни!Живи и здрави и лека вечер!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

landir, нека да обобщя дотук какво се разбра.

Очевидното, е че не можете да направите желаната конверсия на FSI двигател към LPG/CNG гориво, защото не разполагате с оригиналното решение на VAG, и/или алтернативното на Vialle, а давате различно решение за газифициране на Omegas (в слуачя на Landi Renzo), което по същество нарушва горивният процес на FSI технологията. Не се притеснявай и BRC и Romano дават същото решение. Ние това го знаем. Колегата който пусна темата съвсем конкретно пита дали можете да извършите конверсия на 1.8TFSI, в която тема ти влизаш с маркетингови постове и двусмислени изказвания как можете да извършите конверсията без проблем. Да знаем, че можете да газифицирате всеки двигател без проблем за вас, но всъщност трябва да е рентабилен за клиента.

Другият очевиден факт, е че въпреки желанието да се справите с рекламация, на която за собствена сметка трябва да се извърши техническо решение различно от брошурките на Landi Renzo, то не можете да се справите с очаквано добър резултат. Да разбирам, че е трудно да се извърши собствено проектиране, но е по-добре да се информира предварително клиента докъде ви стигат възможностите.

 

Надявам се да осъзнавате, че е по-добре за вас, а и за клинтите ви, да се дава пълната информация, с която разполагате, за да може да се вземе адекватно информирано решение.

 

Желая ти успех.

Редактирано от Nikosaul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

14 hours ago, landir said:

1.8Т 88кв CDHA;3,2 AUK 188kw A6;Q7 4,2 257kw BAR;A6 3.0 213kw CAJA;A4 2.0 110kw AWA

От тези мотори два се доближават до моторът от темата.

Мен в личен план ме интересува какъв процент бензин при какви режими дават за 3.0Т.

Компютърът за 6 цлинидъра е доста по-скъп и е интересно каква е рентабилността на ГИ.

 

На колегата (а и на мен) са му казали, че на празен ход колата е (до) 100% на бензин. При кои от цитираните мотори това не е така?

Ланди имат ли таблица с процентите на бензин за различните двигатели?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, robobug написа:

От тези мотори два се доближават до моторът от темата.

Мен в личен план ме интересува какъв процент бензин при какви режими дават за 3.0Т.

Компютърът за 6 цлинидъра е доста по-скъп и е интересно каква е рентабилността на ГИ.

 

На колегата (а и на мен) са му казали, че на празен ход колата е (до) 100% на бензин. При кои от цитираните мотори това не е така?

Ланди имат ли таблица с процентите на бензин за различните двигатели?

Както ти писах по горе това са само част от автомобилите,които сме конвертирали.В групата ни има голяма част от таблицата за което споделяме опита си.Нямаме такъв мотор който да работи на 100% на бензин,освен ако мотора има някакъв проблем.Обикновено разхода на бензин в различните режими се движи от 7-35%. Повечето мотори позволяват да се намали много разхода на бензин дори до 4-5%,но тогава идва проблема с бензиновите инжектори,така че проблема не е колко може да се намали,а колко биха понесли бензиновите инжектори.Има и такива модели на които не може да се намали под 40%,върху което се работи.Таблицата е различна за всеки модел,постоянно се работи по разработката на различни карти и стратегии,така че няма строго определена карта за всеки автомобил.Имаме възможност да увеличаваме и намаляваме разхода на бензин,виждаме реално в какви натоварвания с какъв процент работи.За твоя личен интерес 3.0Т имам спомен за няколко автомобила,като единия вече е над 150000км.Трябва да се говори с клиентите какъв процент и каква рентабилност им дава.Нямам информация да има някакви оплаквания от разход или друго естество.Самата настройка отнема доста време,тъй като картите са за нови автомобили,а при нас идват обикновено над 200-300хиляди.Цената на 4 и 6 цил комп не е фрапираща,по скоро самото изпълнение. Икономическия ефект можем да вземем от нашите клиенти.лек ден!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър вечер!

Landir, какви 150 000 км пробег, като най-добрият/най-бързият Ви модел дюзи издържа при мен около 65 000 км!? И се разкарвах до Пловдив един месец докато установите очевадни неща по едно простичко 1,8 Т, което работеше като трактор на газ! Нищо , че през това време си покарах скромничко на бензинец из София и до Пловдив! Благодаря, било е полезно за помпата и бензиновите дюзи! Мога да ти снимам и гаранционната книжка с номерата на дюзите и италианската гаранция и каквото искаш като документи , които ми дадохте!

Това , че сте вързали изпарителя/и на TIL за големия кръг е най-вероятно така, защото като помня колко време ми отне да Ви убедя да вържете моя директно без преправяне на нищо към подгревателя/охладителя на маслото иначе искахте да режете маркучи на парното!

А това дето го е написал Pesho ot Mars  съм с два плюса за него. Колко нерви изхарчих аз и мой приятел в софийския ви магазин/офис/работилница на Ботевградско шосе не е реално просто! Какви FSI и TFSI , какви пет лева! Тия ДВГ не стига , че подават различни порции гориво,  ми могат да го и подават по няколко пъти в един и същи такт преди и след ГМТ или подаване на запалителна искра и всичко е в зависимост от конкретното натоварване на мотора. Тук директното , а не предкамерно впръскване на горивото Ви е най-малкият дерт според мен.

Лека нощ!

П.П. Нито се заяждам , нито пък пия много! И тия неща не ги пиша от липса на заетост, ами от зор!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 11/4/2016 at 11:30 PM, landir said:

Простотията не ходила по гората,а по хората!Нямам намерение да доказвам,че нямам сестра!Работата ни е доказала вече над 25 години сме на пазара и работим с най много марки и автомобили на 0км.КУЧЕТАТА СИ ЛАЯТ КЕРВАНА СИ ВЪРВИ!Работа си имаме предостатъчно,заради не кадърноста ни!Живи и здрави и лека вечер!

 

Всъщност това е проблема на някой от нас, че не ни се занимава да ви наредиме както си трябва.

Ама аз съм търпелив, ще излезе моргата ми от ремонта на кутията ще и оправя колектора и грешката дето странно се появява само на газ и ако и после онова нещастие дето го наричате АГУ Оме Газ пак кине и прекъсва тогава ще ви пресипя както си трябва.

Пък той кервана нека си върви, накрая някой от вас ще се спъне и белким ви дойде акъла на цялата група ш........ дето пишете от един и същи акаунт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Плямпане файда няма никаква!Има си официален начин за информация при който винаги сме се старали да решим проблемите на клиентите.Газта е достатъчно мизерна,та ни създава на нас и на вас проблеми.При всяка работа се появяват малко или много някакви проблеми,но трябва цивилизовано да се решават.За Тил говорих с колегите и неговото си е чиста проба заяждане и търсене под вола теле.Няма смисъл да му влизам в тона и да се обяснявам на човек който не уважава труда на другия и това което е направено за него.За другите двама колеги искам да помоля да пуснат мейл или на лични проблемите които имат,за да се опитаме да решим проблемите им.Мислите ли,че по този начин на поведение някой би се постарал да ви свърши работа качествено?За мен най важното е да се свърши работа по цивилизован начин,но ако някой ще ми се пени и вдига налягането трудно бих му помогнал.Искам още веднъж да повторя,за двамата колеги които имат проблем да опишат проблемите и оставят телефон за контакт.Няма начин да няма начин-проблемите ще бъдат решени!Що се отнася до работата FSI,как работи и какъв е икономическия ефект,всеки желаеш може да посети комплекс Маргел.Там ще му бъде предоставен автомобил за тест драйв,както и таблица за изминатите километри с процентно съотношение бензин газЛек ден!

Редактирано от landir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8 hours ago, landir said:

За другите двама колеги искам да помоля да пуснат мейл или на лични проблемите които имат,за да се опитаме да решим проблемите им

 

мейл ще имаш когато съм сигурен че всичко друго е изправно, т.е. не много скоро......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, Landir!

Виж, тук целта ми не е да се обиждаме. Всеки тук работи и знае колко трудно се изкарват сносни пари. Нито омаловажавам труда ти и на колегите ти. Но да съм платил дадена сума в брой и по-важното да съм се доверил на вашия сервиз за монтаж и поддръжка и да съм ви редовен клиент- всички смени на филтри за фино и грубо пречистване на газта на 20 000 км пробег , а вече съм на около 150 000 км на газ и всеки път комплекта от същите филтри да е 45+15 =60 лв, вместо за всички  клиенти които и да са те да има отстъпка. Сменям дюза на Ботевградско, ми тя струвала 120 лв и да и важи гаранцията трябва да е с нови филтри + още 60 лв и за работа десетина лева. Ми то 200 лв за нова газова дюза. Айде стига! и това защото моята кола се е поддържала изключително и само при вас дори и след гаранционния период. Тук става въпрос за уважение и фирмена политика спрямо клиентите. Не ми е дотегнало , че месец съм карал на бензин, друго е важно - на работа тръгвам всяка сутрин от 07:30 и се връщам 18:00 както повечето от нас и да дойда 4 или 5 пъти за този въпросният месец до Пловдив за цял един ден... Дали работодателят ми ще е очарован ....дали мога да правя каквото си искам в работно време...Уважавайте другите хора и труда им, защото тези пари за ГИ-то и време не са ги намерили на пътя ами и те блъскат за тях също както вас.

Никой не ти вдига налягането, нито се пени. Ние сме хора с реални проблеми и най-лесно и удобно ни е да нямаме такива. Ние тези проблеми не си ги смучем от пръстите.

Имам въпрос- само тези двата горепосочени филтри ли се сменят или има и други за сервизно обслужване?

Мейл няма да пиша. Предполагам , че ще ви звънна директно в Пловдив, че не ми харесва нещо работата на газ-тресе. Не знам кога ще намеря време. Дано да е преди Коледа. Но ако се прави нещо ще е само в пловдивския сервиз.

Лека вечер!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблеми винаги ще има от едно или друго естество,важното е да и ги решаваме по цивилизован начин,без излишни нерви и обиди.Живота и без това е доста напрегнат, кратък и ние да си го усложняваме излишно няма смисъл.Монополистите на горива пускат възможно най некачествено гориво с примеси,които при падане на налягането,при изпарената газ образуват вещества подобни на шмиргелов прах,които за отрицателно време износват дюзите.Работихме и с Кейхин,но ни отказаха гаранция именно заради тези вещества.Опитахме да информираме някои от веригите,но от там ни вопъл ни стон.Мога да твърдя,че филтрите,които ползваме са едни от най добрите,но с това вещество не могат да се справят,тъй като е течно и след изпаряването на газта и падане на налягането става твърдо.Никой не е виновен от нас монтьорите и вие потребителите,но ние си страдаме,без да можем да се оплачем на никой.Уважаваме труда и всеки наш клиент,като се опитваме да му помогнем във всички ситуации.Много пъти сме сменяли части,макар и с изминал гаранционен срок ,когато това е възможно.Ще обърна внимание на колегите спрямо вашия случай.Редовните и лоялни клиенти им помагаме по различни начини.Филтрите са само тези два които са ви сменяли колегите.Не мога да разбера защо трябва да се разкарвате до Пловдив,при положение,че колегите в София биха ви свършили същата работа?Мога да ви уредя специално за вас да ви погледнат автомобила извън работно време или евентуално в събота, за да не ви пречи това на работата.Лека вечер!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кай ся кое в моя слуай е чисто заяждане? Че казах по мек начин че сте некадърни и че хората го потвърдиха? Че в момента колата ми пак не върви както трябва на газ, измалява, докато не загрее на 90С пректсва на газ.. но не ми се идва отново при вас в Пловдив, защото за елементарни неща сте ме разкарвали по няколко пъти(200км идване, още толкова прибиране, цял ден загубен...)? Защо не отговори на горните ми въпроси? Гледам колегата пише, че сменя редовно и двата филтъра, а защо вие ми казахте, че големия се сменя на 20к а този на изпарителя като се задръстел... за да се разкарам пак до вас и пак да ми иде цял ден. Вече обмислям да пиша до landi и да стане ясно техниката която пращат ли е каплава или вие. Тия лафове за простотията и гората ги зарежи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой и какво е потвърдил?Нещо не можах да те разбера?С теб няма какво повече да споря и комуникирам,след като изопачаваш истината,по точно безочливо лъжеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...