Jump to content

кабрио фар


luks0r

Recommended Posts

В магазина има. Втора употреба също се появяват, но сравнително рядко. Кажи коя година ти е колата, кой фар ти трябва. Ето примерна цена: https://chastite.com/oem/895941115

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трисекционен ми е фара и ми трябва само стъклото,но никъде в интернет не намирам трисекционен фар .. 94 година ми е колата води се 80 обаче би трябвало от 90ка купе да стане фара нали ?

Редактирано от luks0r
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да стане - този е от тип 89/Б3. Двусекционен е и самото стъкло е по-голямо от твоето.  Виж му номера на твоето стъкло и търси по номер. Автомобила ти не е нито 80-тка, нито 90-тка - нарича се Ауди Кабриолет, ако идеш и питаш за този модел в магазина, със сигурност ще излезне твоето стъкло. Може да се пробваш и с модел Б4 с двигател 2.8. Ауди Купе го пропусни, че има много видове фарове и модификации при него.

 

Едит: Имаше няколко обяви за такива фарове в Купува/Продава, даже едните бяха очукани (със здрави стъкла) и цената беше приемлива - двата струваха колкото ново стъкло за един такъв.

Редактирано от Sklepi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купи го и ще видиш че не е точно като твоя. "Тъкмо да стане и е малко по-голямо с 2-3 см".  Имал съм тип 89 90-тка куатро, сега съм с Б4 с фарове точно от Кабриолет - ами самите фарове нямат нищо общо :) 

Едит: Най-лесно ще ти е да търсиш стъкло точно за Кабриолет за фарове без лупи. Всички останали модели ще те объркат и ще дадеш грешни пари.

 

Едит2: Като е твоето къде му е оребрението за 3-тата секция за габарита?

Редактирано от Sklepi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

четох че на купето от година на производство 09/91 на горе пасва за кабрио пък на продукта пише AUDI 90 91-94
за AUDI 90 (89, 89Q, 8A, B3) от 1987 до 1991
 
което малко ме обърква .. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фаровете с цяло стъкло са 3 вида:

1. За 80 и 90 може би до 91г. - те са без мигач или габарит и са по-широки.

2. За Б4, той е с габарит, там е и кабриото.

3. За Б4 и кабрио с лупи - най-тежкия вариант, но и най-добрия.

Мисля, че на колегата колата е за т.2

Редактирано от koko60
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тази група ще намериш всякакви брони и стъкларии. А този младеж има сигурно над 10 фара и 20 халогена, но не ми харесват цените му

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тази група писах но без отговор.. и с пича съм говорил не искал да разваля комплект и за това няма да ми продаде дори и цял фар..

Редактирано от luks0r
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако може един косвен въпрос, за да не отварям друга тема.

Как се сваля  моторчето за регулиране височината на светене на фара?

Става дума за ляв фар на audi coupe.

Четох, че имало разлика между сдвоен и единичен фар( при audi 80).

На едно място пише, че моторчето се завърта настрани(при ляв фар - наляво, при десен фар - надясно) и дърпа назад, а на друго място - че се повдига леко моторчето и  пъха отвертка в някакъв отвор, за да се освободи някакво зъбче и се дърпа назад....

Сигурно е много елементарно, но питам преди да счупя.

Редактирано от slona
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Машинката се сваля по абсолютно същия начин, както тапата, когато нямаш машинка. Машинката завършва с ябълка, която влиза в отворено ябълковидно легло във фара. Не си спомням на коя страна се завърташе, но тя може да се завърти само в една посока, в другата не може. Завърта се така, че да се освободят зъбите от корпуса. С поклащане се изважда малко навън машинката, все още ябълката е закачена, тогава машинката се напъва внимателно така, че ябълката да мръдне нагоре и да се откопчае от леглото. Понякога е доста лесно това изваждане, зависи колко е плътно леглото. При стандартните фарове с отделен мигач е същото, само че там ябълката е по-голяма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да - Koko60 благодаря.

Свалих машинката - завърта се обратно на часовниковата стрелка и излезе.

Оказа се че е здрава, само дето е откачена от фара, ...а беше откачена защото фара беше климбичкащ се от 100 години ...явно след смяна на крушка.

Чудех се аз от известно време защо левия ми фар гледа към Луната.

Надявам се довечера като падне мрак да гледа напред:)

 

П.С.:

Един авер ме светна какво значат степените:

0, I, II, III:

- 0 - ако си сам в колата, I - ако има 1 пътник освен шофьора,....III - 3-ма пътника(тежат - трябва корекция на фара).

Фара трябва да е регулиран в положение "0".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, степените са така. Трябва да се види отвореното ябълковидно легло дали е добре закрепено за рефлектора на фара. Това е отделен детайл от пластмаса, който на едни зъбчета се закопчава за рефлектора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ползвам темата да попитам на обикновените едносекционни фарове на б3 може ли да се постави ел регулиране, има ли някакъв отвор където да се монтира ел. машинката?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огледай фара отзад, откопчай всички тапи и капачки и виж за следното.Ако има отвор през който да си вкараш показалеца около 7-8 см и с върха на пръста напипаш пластмасова извивка с форма на подкова и големина около 1 см - значи тази част е предвидена за захващане на сферичния връх на оста на  моторчето, т.е. може да се монтира моторче.Може и да има друг начин за захващане на моторчето, при моята б4 е това, което описах.

Редактирано от slona
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега на Б3-ката ли смени фаровете? И как са фаровете че и аз мисля да взимам такива? От къде и на каква цена ги взе? 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, на б3ката ги смених, огромна разлика в сравнение със старите, на които рефлекторите бяха потъмняли, а на места покритието беше паднало. Взех ги с отстъпка от ауто+ 110лв и двата, иначе без отстъпка, мисля че беше 73лв./брой. Монтирах и релета, засега съм много доволен от фаровете, дано да нямам проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази тема вижда ли я? Между другото ако купиш ново стъкло, другия фар ще е със старо и малко ще жълтее най-вероятно и ще трябва полиране или стъкло и за другия фар.

 

Едит: Още едни 

 

Редактирано от Sklepi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...