Jump to content

Проблем с отключването на а4 б7.


Mr.Energy

Recommended Posts

Привет колеги!

Рази сутрин получих неприятна изненада. При опит да отключа колата с дистанционното тя не реагира изобщо. Смятам че акумулатора не работи вече понеже имах съмнения в него. По— интересното в случая е че колата няма ключалка на предната врата и изпаднах в положение шах мат с пешка. Успях да отворя малко прозореца и с желязо се опитах да отворя вратата от лосчето, но без успех, смятам, че успях да го изтегля до края. 

Приемам всякакви съвети, мнения и препоръки към автоключари.

Благодаря предварително!

Поздрави от Варна!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има някакво капаче, но може би знам как да го отворя. Напъвах го с отвертка, без резултат.

14800620634051782221301.jpg

Редактирано от Mr.Energy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Багажника има ключалка, отвори го с ключа и опитай да дадеш ток през плафона за осветяване на багажника колкото да може да сработи централното. Внимавай да не обърнеш плюс и минус, че ще си отвориш доста работа после. Със сигурност трябва да имаш ключалка и на шофьорската врата обаче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такова нещо не бях виждал до сега. Дали предишния собственик нарочно е махнал ключалките?

 

Ако се подава ток от багажника, най-добре е да се подаде през куплунга за запалката.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля си да отида да си купя, разклонител за запалка и да включа друга 12в батерия през запалката. Ще пиша какъв е резултатът по-късно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пусках същата тема миналата седмица, провери назад в темите и виж как се оправих аз. Надявам се да свърши работа, иначе става тежко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

22 minutes ago, Mr.Energy said:

Мисля си да отида да си купя, разклонител за запалка и да включа друга 12в батерия през запалката. Ще пиша какъв е резултатът по-късно.

 

Дано само на твоята кола куплунга за запалката в багажника да е вързан директно за акумулатора. (На моята е - и тя е Б7).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Седан е, има опция за сваляне на седалките, мъчих се, ама не успях. Оказва се,че има и dead lock система и заради нея не мога да я отворя с желязото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А отзад ел. стъкла ли са? Ако да, имаш проблем. Можеш на крик да вдигнеш колата и с допълнителен акумулатор и кабели,да хванеш плюс и маса за стартер или където да подадеш малко ток на централното, за да влезеш. Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега, хващаш и през багажника сваляш едната седалка, и влизаш. Ако не можеш да се провреш, с един чадър, с извита дръжка сваляш заден прозорец и през него вътре. Отиваш на предната седалка и отваряш предния капак. Излизаш от колата както си влязъл и отиваш да отвориш капака. От там или слагаш друг акумулатор или намираш някой да ти подаде ток и си готов.

Редактирано от sweetlioo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър план, но при Б7 задните седалки не могат да се отворят от багажника, само от купето.

 

Инеята да се захрани колата през куплунга на запалката в багажника не стана ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има ски сак, реже се и през него с протегната ръка и чадъра. Така направих аз на моята кола миналата седмица, иначе влизане няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Привет колеги. Благодаря за мненията и идеите. В крайна сметка разреших проблема. Малко некоректно от моя страна, че чак сега споделям опит, но по— добре късно, от колкото да си замълча.

Въпросното нещо на мястото на ключалката е масивна ”тапа” сложена от предишен собственик, защото или той си е разбил ключалката или някой я е разбил с незнайно каква идея. В крайна сметка я пробихме с ключар и много търпение я извадихме, след това останките  от разбитата ключалка, след това се откри зъбното колелце на централното и като го завъртяхме отключи. Сложих нова ключалка и проблема приключи.

Друго интересно, колата не беше с разреден акумулатор. Запалката на б7 в багажника е свързана директно. Измерих напрежение 12.7в. Все пак пробвах да и подам заряд от акумулатора на другото ауди. Възможно е да се направи през запалката, аз го направих така:

Кабел от + на другото ауди, след това през мултиметър в режим измерване на ток до 10А и в плюса на запалката. Задължително с другия кабел трябва — да се свърже някъде на маса към другата кола или просто двете маси да се свържат. Протече ток в посока от здравото към болното ауди, но само 1.2А което всъщност ме накара да се обадя на автоключаря и да разпробием ключалката.

Като заключение остана проблема да е в дистанционно или четеца, предстои да я водя на алармаджия.

ПОЗДРАВИ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...