chefoukr Публикувано 22 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2016 Той сигурно е само за кръга на ЕГР-а. Да от ЕГР тялото излиза.Но като четох из нета доста народ е минал през това сменят големия термостат леки подобрения.Първото ми загряване винаги минава добре и след това явно отваря малкия и се почва играенуто на стрелката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 22 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2016 Тоя като го гледам къде е наврян ще е разправия смяната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Number23 Публикувано 23 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2016 Колега къде го намери 2рия термостат. Чакам да споделиш мнение дали загрява по бързо след смяната му и дали държи температура при спускане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 27 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2016 (Редактирано) Обезателно ще споделя.Просто сега нямам време.30-40лв с отсъпката ми излезе иначе.059121113К му е номера заменен е на 059121113N. Редактирано 30 Декември 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trapera94 Публикувано 27 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2016 Това само на фейса ли е ? Или преди фейса пак има ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 27 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2016 (Редактирано) Аз незнам.Даже незнам моята що го има като по разните му каталози не ми излиза че имам.Хората с ЕТКА да кажат. Редактирано 30 Декември 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 27 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2016 При по-новите 3.0 е, четирибуквените. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 2 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2017 Така най-накрая смених и малкия термостат.Колата заспа бързо загрява и залепнили на 90гр не мърда.Слагам снимки на термостатите стария се беше разпаднал вътре. За да го извадя смъкнах ЕГР и маслената магистрала на турбината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dupeto_e Публикувано 24 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2018 Съжалявам , че вдигам темата от мъртвите. С две думи смених термостат преди година, оригинален. Вчера стана 3 градуса и колата седи на 75 градуса, ама точно. Какво може да е това, тоя втория термостат, да допълня и , че колата се караше на 25 градуса на парното вътре, просто много бавно загрява, в тия задръствания във Варна, вътре жега, колата не загрява. Има ли втори термостат и къде, и играе ли роля. 3.0 TDI BMK, с махнато вихрови, ЕGR-и DPF и мапнато като хората, колата се кара доста нормално, бавно, да спомена и, че разхода скочи драстично, от 100 лв , 42лт , приблизително 400 км, падна на 290, едва едва, до 10км до следващо зареждане,на бензиностанцията, пишеше 0. Всякъкви идей приемам кво мове да е тва, студено време Не Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ErrEvil Публикувано 24 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2018 Здравей колега, Миналата година и аз бях така и аз смених термостата и аз съм с 3.0 TDI BMK, махнати вихрови, EGR и ДПФ+ремап. При мен като изключа за малко парното - стрелката се вдига до 90. Според мен влияние оказва ЕГР-то, че е изключено иначе втори термостат нямаш, при смяната ги питах и те ми потвърдиха тогава от сервиза, че нямам втори термостат, а и колегата по-горе е написал, че новите 4-ри буквени дизели имат втори. Ето тук е дискутирано: http://audibg.com/forum/index.php?/topic/178173-за-колко-време-загряват-дизелите-ви/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 24 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2018 Слагаш един картон пред радиатора и си готов. С всичките тези модификации друг лек няма.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 25 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2018 Моята е без егр за първа зима и загрява много бавно, от Макси до Дондуков стига по средата. Термостата е нов сравнително. Не вярвам за 50-60 к км да е пак за смяна? Логично е без ЕГР да загрява по-бавно понеже не върти топлите газове, НО на практика е точно обратното. ЕГР-а намалява нивата на кислород (май) в цилиндрите и по този начин температурата в двигателя се понижава. Има подробно обяснение в SSP документацията от Ауди за 3.0тди. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dupeto_e Публикувано 27 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2018 Zafirovp, ko речи... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 27 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2018 Аз имам спомен, че при по-малко кислород изгаря с по-висока температура. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 28 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2018 Картон пред половината радиатор за зимата и това е решението. Някои коли, които са с печка трябва да им работи, защото им липсва електрическия нагревател и зимата се мръзне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 28 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2018 Аз зимата махам тръбата която свързва кутията на въздушния филтър и външната решетка. Попринцип имаме клапанче, при студен мотор смуче въздух под капака, но мисля че и ако през цялато време взима топъл въздух ще държи по-висока температура. Има ли значение коя част на радиатора се закрива? Сутрин като запаля карам 50 метра и се качвам на магистрала, няма загряване колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 28 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2018 Хората турили по няколко интеркулера да охлаждат въздуха вие искате да го греете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 28 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2018 (Редактирано) Не знам как искате 3л. мотор харчещ 6-7/100 да загрее, йеЛе Па без екологии. Изход....купете си и монтирайте печки, създаването на топлина е основната им функция. Редактирано 28 Ноември 2018 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 29 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2018 Кола без екологии ще загрее по-бързо, най-вече със спрян ЕГР. Понеже и никой не вярва качвам скриншот от SSP документацията за 3.0tdi. Както писах по-горе това че кола със спрян ЕГР загрява по-бавно е само мит. На 11/28/2018 at 18:47, Passi написа: Хората турили по няколко интеркулера да охлаждат въздуха вие искате да го греете. Днес карах 30 км докато загрее колата... това не е ок. При спускане повече от 15 минути температурата на колата стига почти 60 градуса, БМВтата имат капаци зад решетката точно затова, при нас не, така че освен картони друго май няма какво да сложим.:) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 29 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2018 (Редактирано) Зафиров. връзваш се на маркетингови лъжи. Първо ЕГР-а има охлаждане с антифриз(при по-новите), това изсмуква температурата от рециркулираните газове и я предава на антифриза. Второ, колкото и да се охлаждат тия газове...температурата им винаги е по-висока от навлизащия въздух. това повишава температурата на сгъстените газове от компресията. Но поради по-малкото кислород в тия газове принудително се обогатява сместа за да се повиши температурата на горене и дооксидират саждите. Това също повишава температурата на стените на цилиндъра, и челото на буталото. Те от своя страна нагряват по-бързо маслото и водата. Трето, наличието на ДПФ е само по себе си спирачка на излизащите топли газове от мотора, и част от тях(колкото и малка) ще остане в горивната камера. На камионите(шведските) даже се затваря ауспуха докато е на ръчна и не е достигнал поне 60градуса. а работещ камион на място без тая затварачка на ауспуха никога не достига 90градуса на празен ход зимата. Може да кюфка 24/7 на 40-60 градуса дори с изправен термостат и изключило виско на температури под 0. Това с егр- може да е влиятелно за бензинови коли...де да знам, тях не им разбирам хич. П.П. бах тия зимни бмв-та...за кво са им тия щори, освен като затънат да не умрАт от студ. Редактирано 29 Ноември 2018 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 29 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2018 Това че има кулер на ЕГР-а не мисля че има нещо общо с по-бързото загряване на двигателя, понеже има и байпас. Газовете минават през кулера само когато са по-горещи от колкото трябва, а това не се случва докато колата загрява или когато си на празен ход. И все пак ако разлика в загряването не съм видял със или без ЕГР, но както казах още в първия пост има логика наличието на ЕГР да спомага за по-бързото загряване, просто от Ауди твърдят обратното. И да, някой БМВ-та от Е60 нагоре имат вакум клапан и капак зад бъбреците (мисля че им викат желюзи). Преди да загрее колата капака е затворен и няма директен въздух до радиатора. Когато температурата стане 80+ капаците се отварят. При нас обаче това не си го представям с тези огромни решетки. Интересно ми е новите модели как загряват с тези огромни решетки. Предполагам @N1995 може да даде впечатления 3.0tdi в 4g дали загрява по-бързо, въпреки че съм сигурен че те имат подгревни свещи в антифриза. Мамка му, на съседа 1.9тди-то има подгрев. Иначе това за камионите е интересно, но там нещата са доста по-мислени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 29 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2018 Вашите коли като работят на място с включено парно, пада ли температурата? При мен днес на 0 градуса на място с включено парно си изстива доволно, като го изключа си загрява. С нов термостат съм и изключен егр и вихрови. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 29 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2018 На колко градуса ти е термостата? Иначе категорично НЕ. Преди няколко дни седях с една студентка в колата 3 часа на парно, беше ни топло... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 29 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2018 Just now, zafirovp написа: беше ни топло... не е било парно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 29 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2018 Беше ме страх да не се изтощи акумулатора.:) Доста често ми се налага да чакам в колата някого на празни обороти и пуснато парно, никога не е падала температурата. Само на (Residual Heating) - спрян мотор и пуснато парно си изтива доволно но това се очаква. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване