Jump to content

Термостат А6


Ivan2256

Recommended Posts

Той сигурно е само за кръга на ЕГР-а.

Да от ЕГР тялото излиза.Но като четох из нета доста народ е минал през това сменят големия термостат леки подобрения.Първото ми загряване винаги минава добре и след това явно отваря малкия и се почва играенуто на стрелката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 106
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колега къде го намери 2рия термостат. Чакам да споделиш мнение дали загрява по бързо след смяната му и дали държи температура при спускане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обезателно ще споделя.Просто сега нямам време.30-40лв с отсъпката ми излезе иначе.059121113К му е номера заменен е на 059121113N.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз незнам.Даже незнам моята що го има като по разните му каталози не ми излиза че имам.Хората с ЕТКА да кажат.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така най-накрая смених и малкия термостат.Колата заспа бързо загрява и залепнили на 90гр не мърда.Слагам снимки на термостатите стария се беше разпаднал вътре.79df4d17cace1ac46f252e450eb63bb6.jpg3b2bda302df7d2bf2937c57104724352.jpgfc6a2226da24ccc9edcf143aea1e8d0b.jpg

За да го извадя смъкнах ЕГР и маслената магистрала на турбината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Съжалявам , че вдигам темата от мъртвите.  С две думи смених термостат преди година, оригинален. Вчера стана 3 градуса и колата седи на 75 градуса, ама точно. Какво може да е това, тоя втория термостат, да допълня и , че колата се караше на 25 градуса на парното вътре, просто много бавно загрява, в тия задръствания във Варна, вътре  жега, колата не загрява. Има ли втори термостат и къде, и играе ли роля. 3.0 TDI BMK, с махнато вихрови, ЕGR-и  DPF и мапнато като хората, колата се кара доста нормално, бавно, да спомена и, че разхода скочи драстично, от 100 лв , 42лт , приблизително 400 км, падна на 290, едва едва, до 10км до следващо зареждане,на бензиностанцията, пишеше 0. Всякъкви идей приемам кво мове да е тва, студено време Не

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

 

Миналата година и аз бях така и аз смених термостата и аз съм с 3.0 TDI BMK, махнати вихрови, EGR и ДПФ+ремап. При мен като изключа за малко парното - стрелката се вдига до 90.
Според мен влияние оказва ЕГР-то, че е изключено иначе втори термостат нямаш, при смяната ги питах и те ми потвърдиха тогава от сервиза, че нямам втори термостат, а и колегата по-горе е написал, че новите 4-ри буквени дизели имат втори.

 

Ето тук е дискутирано: http://audibg.com/forum/index.php?/topic/178173-за-колко-време-загряват-дизелите-ви/

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е без егр за първа зима и загрява много бавно, от Макси до Дондуков стига по средата. Термостата е нов сравнително. Не вярвам за 50-60 к км да е пак за смяна?

Логично е без ЕГР да загрява по-бавно понеже не върти топлите газове, НО на практика е точно обратното. ЕГР-а намалява нивата на кислород (май) в цилиндрите и по този начин температурата в двигателя се понижава.

Има подробно обяснение в SSP документацията от Ауди за 3.0тди.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Картон пред половината радиатор за зимата и това е решението. Някои коли, които са с печка трябва да им работи, защото им липсва електрическия нагревател и зимата се мръзне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз зимата махам тръбата която свързва кутията на въздушния филтър и външната решетка. Попринцип имаме клапанче, при студен мотор смуче въздух под капака, но мисля че и ако през цялато време взима топъл въздух ще държи по-висока температура.

 

Има ли значение коя част на радиатора се закрива? Сутрин като запаля карам 50 метра и се качвам на магистрала, няма загряване колата.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам как искате 3л.  мотор харчещ 6-7/100 да загрее, йеЛе Па без екологии.

Изход....купете си  и монтирайте печки, създаването на топлина е основната им функция.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кола без екологии ще загрее по-бързо, най-вече със спрян ЕГР. Понеже и никой не вярва качвам скриншот от SSP документацията за 3.0tdi.

 

Както писах по-горе това че кола със спрян ЕГР загрява по-бавно е само мит.

 

 

На 11/28/2018 at 18:47, Passi написа:

Хората турили по няколко интеркулера да охлаждат въздуха вие искате да го греете.:gruebel:

 

Днес карах 30 км докато загрее колата... това не е ок. При спускане повече от 15 минути температурата на колата стига почти 60 градуса, БМВтата имат капаци зад решетката точно затова, при нас не, така че освен картони друго май няма какво да сложим.:)

Screen Shot 2018-11-29 at 11.26.51 PM.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зафиров. връзваш се на маркетингови лъжи.

Първо ЕГР-а има охлаждане с антифриз(при по-новите), това изсмуква температурата от рециркулираните газове и я предава на антифриза.

Второ, колкото и да се  охлаждат тия газове...температурата им винаги е по-висока от навлизащия въздух. това повишава температурата на сгъстените газове от компресията. Но поради по-малкото кислород в тия газове принудително се обогатява сместа за да се повиши температурата на горене и дооксидират саждите. Това също повишава температурата на стените на цилиндъра, и челото на буталото. Те от своя страна нагряват по-бързо маслото и водата.

Трето, наличието на ДПФ е само по себе си спирачка на излизащите топли газове от мотора, и част от тях(колкото и малка) ще остане в горивната камера.

На камионите(шведските) даже се затваря ауспуха докато е на ръчна и не е достигнал поне 60градуса. а работещ камион на място без тая затварачка на ауспуха никога не достига 90градуса на празен ход зимата. Може да кюфка 24/7 на 40-60 градуса дори с изправен термостат и изключило виско на температури под 0.

Това с егр- може да е влиятелно за бензинови коли...де да знам, тях не им разбирам хич.

П.П. бах тия зимни бмв-та...за кво са им тия щори, освен като затънат да не умрАт от студ.:hilezh:

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това че има кулер на ЕГР-а не мисля че има нещо общо с по-бързото загряване на двигателя, понеже има и байпас. Газовете минават през кулера само когато са по-горещи от колкото трябва, а това не се случва докато колата загрява или когато си на празен ход. И все пак ако разлика в загряването не съм видял със или без ЕГР, но както казах още в първия пост има логика наличието на ЕГР да спомага за по-бързото загряване, просто от Ауди твърдят обратното.

 

 

И да, някой БМВ-та от Е60 нагоре имат вакум клапан и капак зад бъбреците (мисля че им викат желюзи). Преди да загрее колата капака е затворен и няма директен въздух до радиатора. Когато температурата стане 80+ капаците се отварят. При нас обаче това не си го представям с тези огромни решетки.  Интересно ми е новите модели как загряват с тези огромни решетки. Предполагам @N1995 може да даде впечатления 3.0tdi в 4g дали загрява по-бързо, въпреки че съм сигурен че те имат подгревни свещи в антифриза. Мамка му, на съседа 1.9тди-то има подгрев.

 

Иначе това за камионите е интересно, но там нещата са доста по-мислени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вашите коли като работят на място с включено парно, пада ли температурата?

При мен днес на 0 градуса на място с включено парно си изстива доволно, като го изключа си загрява. С нов термостат съм и изключен егр и вихрови.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На колко градуса ти е термостата?

 

Иначе категорично НЕ. Преди няколко дни седях с една студентка в колата 3 часа на парно, беше ни топло...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Беше ме страх да не се изтощи акумулатора.:)

 

Доста често ми се налага да чакам в колата някого на празни обороти и пуснато парно, никога не е падала температурата. Само на (Residual Heating) - спрян мотор и пуснато парно си изтива доволно но това се очаква.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...