Jump to content

Чип на BFB Куатро


NITRO1

Recommended Posts

Нещо ми влезе мухата да слагам чип, че ми се ще да я позасиля малко красавицата. Обаче не ми е ясно дали след като го монтирам този чип ще скъся живота на съединител, скорости и всички други механизми свързани с повишаването на въртящия момент? Тъпото е, че вече сложих ГИ, но много ми нахвалиха Маднес в Пловдив и че дори настройвали наново и самата газова уредба. Някой да има мнение относно това до колко ще съсипя колата с чипа и как работят хората в Маднес, държа да стане качествено и надеждно. Естествено зависи и каква цена ще ми дадат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би държиш първото място по пускане на теми във форума .... :zustimm:

За този "чип" има цял раздел с безкрайно много информация. 

Моят личен опит ми показа, че ефекта от този чип е по скоро малък. Иска се и някакъв хардуер. Но ако свалиш кардана ...:razz:

Може да посетиш тези https://bg-bg.facebook.com/oemotorsport/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

32 minutes ago, МММ1 said:

Може би държиш първото място по пускане на теми във форума .... :zustimm:

 

Радвам се че си водиш статистика относно темите ми. Да беше казал и нещо полезно по темата, освен линка който си постнал ...........

Гледах в таблиците на Маднес че за Б7  с този двигател въртящия момент се повишава от 225 на 295 Нм, това са 70 Нм в повече, тоест с 1/3 от първоначалния върт. момент в повече и тази разлика да не се усеща? Оставам настрана конските сили, които са с около 30 повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, NITRO1 написа:

Да беше казал и нещо полезно по темата, освен линка който си постнал ...........

Аз казах .... Махни цялото система Quattro и без това се оплакваш от нея. :razz:

За всичко останало http://audibg.com/forum/index.php?/forum/14-тунинг-концепти-спорт-подвизи/

Ако все пак сложиш "чип"  махни катализатора, изолирай втората ламбда сонда, махни и SAI , че ще има пак вълна от теми. :razz:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тази тема не се оплаквам от куатрото а питам за чип, а щом казваш да я махна ще я махна. На теб лично каква ти е драмата че ще има "вълна" от теми? Гледам, че и ти си активен из темите. Ако модераторите решат да я захлопват темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, NITRO1 написа:

Ако модераторите решат да я захлопват темата.

+1 за затварянето и, че по лесно май е да отваряте теми отколкото да потърсите във форума! :zustimm:
Както ти каза и насочи колегата @МММ1 

 

Преди 3 часа, МММ1 написа:

Може би държиш първото място по пускане на теми във форума .... :zustimm:

За този "чип" има цял раздел с безкрайно много информация. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газаджията каза, че е оставил аванс за 200 коне, ами двоумя се за чипа искам да видя какви евентуални поражения би могъл да нанесе по скорости, дифове, съединител и т.н. за да преценя за себе си какво да правя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със стоковата турбина и дюзи поражения по скорости, диф, карета не може да има. Съединителят е 228мм и изначало е слаб за quattro. Ако и сега правиш драг стартове от място си заминава скоропостижно. На  едни коли се слага Sachs на други Luk. Първите се оказаха по нежни. Животът на съединителят зависи изцяло от теб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е това вече е отговор по темата, не съм състезател и бих казал, че дори пазя съединителя, значи в крайна сметка 30-на коня отгоре и приблизително 70Нм повече няма да окажат влияние върху възлите.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,колега моята е 1.8t BEX quattro чипосвана е в Германия в момента е около 235 коня 327nm,има голяма разлика от BFB-то на един приятел (или нещо не му е наред) и още от 1900 оборота подритва стабилно.Аз лично съм много доволен не тръгвам с 7к така че не мога да ти кажа за съединителя защото и аз го пазя,а и го имам от малко повече от месец,плюс това съм млад шофъор и може би и това ще допринесе за по бързото му износване.Но много върви колата чак ме плаши един приятел на баща ми като я изпъна на магистралата в Германия прави 260 без проблем но вече отива в 6400-500 оборота.Моето турбо е на 0.8 бара.Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом съединителя при теб издържа 235 коня (предполагам няма разлика с моя заводски), значи 190 коня при мен би трябвало да ги издържи. А нещо налага ли промяна и по охладителната система или всичко е сток. Вчера пратих запитване до Маднес но все още нямам отговор. Някой случайно да е бил при тях за отзиви?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединителят ако е ти е в добро състояние и караш нормално няма да имаш проблеми с него. Аз от като съм я взел колата съм навъртял над 100к километра с ремап и все още си е ок. И преди мен собственика е карал със същия съединител. 

За ремапа попринцип не ти трябват никакви хардуерни промени. За мен най важното обаче е да си сложиш по-големи инжектори (от BEX или от TT225) защото стоковите на BFB се таванят прилично дори със стоковата турбина на по-високо налягане. 

Другите неща като махане на катализатор, смяна на блоу офф клапан и т.н. може и после да си ги правиш сам.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6 minutes ago, danidelev said:

Другите неща като махане на катализатор, блоу офф клапан и т.н. може и после да си ги правиш сам.

 

Сори за глупавия въпрос, но защо трябва да ги махам тези неща?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е задължително, на по-високо налягане турбото грее повече и катализатора допринася. Може по-бързо да ти се нацепи топлата част на турбото, а и една идея ще се поотпуши генерацията. Стоковия блоу оф клапан лесно се предава и може да сложиш от последната ревизия. Има доста писано по темите в тунинг раздела.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Редактирано от danidelev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, NITRO1 said:

Щом съединителя при теб издържа 235 коня (предполагам няма разлика с моя заводски), значи 190 коня при мен би трябвало да ги издържи. А нещо налага ли промяна и по охладителната система или всичко е сток. Вчера пратих запитване до Маднес но все още нямам отговор. Някой случайно да е бил при тях за отзиви?

Всичко е сток колега по колата.Обаче ,мисля че инжекторите ми и те допринасят малко защото май са по големки и съм с 2 кулера а твоя незнам няма ли да му идва зор и след малко резачки да пада мощността.Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • VBI locked this topic
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...