NITRO1 Публикувано 7 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2016 Нещо ми влезе мухата да слагам чип, че ми се ще да я позасиля малко красавицата. Обаче не ми е ясно дали след като го монтирам този чип ще скъся живота на съединител, скорости и всички други механизми свързани с повишаването на въртящия момент? Тъпото е, че вече сложих ГИ, но много ми нахвалиха Маднес в Пловдив и че дори настройвали наново и самата газова уредба. Някой да има мнение относно това до колко ще съсипя колата с чипа и как работят хората в Маднес, държа да стане качествено и надеждно. Естествено зависи и каква цена ще ми дадат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 7 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2016 Може би държиш първото място по пускане на теми във форума .... За този "чип" има цял раздел с безкрайно много информация. Моят личен опит ми показа, че ефекта от този чип е по скоро малък. Иска се и някакъв хардуер. Но ако свалиш кардана ... Може да посетиш тези https://bg-bg.facebook.com/oemotorsport/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 7 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 7 Декември 2016 32 minutes ago, МММ1 said: Може би държиш първото място по пускане на теми във форума .... Радвам се че си водиш статистика относно темите ми. Да беше казал и нещо полезно по темата, освен линка който си постнал ........... Гледах в таблиците на Маднес че за Б7 с този двигател въртящия момент се повишава от 225 на 295 Нм, това са 70 Нм в повече, тоест с 1/3 от първоначалния върт. момент в повече и тази разлика да не се усеща? Оставам настрана конските сили, които са с около 30 повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 7 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2016 преди 1 минута, NITRO1 написа: Да беше казал и нещо полезно по темата, освен линка който си постнал ........... Аз казах .... Махни цялото система Quattro и без това се оплакваш от нея. За всичко останало http://audibg.com/forum/index.php?/forum/14-тунинг-концепти-спорт-подвизи/ Ако все пак сложиш "чип" махни катализатора, изолирай втората ламбда сонда, махни и SAI , че ще има пак вълна от теми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 7 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 7 Декември 2016 В тази тема не се оплаквам от куатрото а питам за чип, а щом казваш да я махна ще я махна. На теб лично каква ти е драмата че ще има "вълна" от теми? Гледам, че и ти си активен из темите. Ако модераторите решат да я захлопват темата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Zombi Публикувано 7 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2016 Преди 1 час, NITRO1 написа: Ако модераторите решат да я захлопват темата. +1 за затварянето и, че по лесно май е да отваряте теми отколкото да потърсите във форума! Както ти каза и насочи колегата @МММ1 Преди 3 часа, МММ1 написа: Може би държиш първото място по пускане на теми във форума .... За този "чип" има цял раздел с безкрайно много информация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано 7 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2016 Нали нямаше да слагаш чип!Дали ще ти стигне изпарителя, като надуе турбото да не замръзне! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 7 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 7 Декември 2016 Газаджията каза, че е оставил аванс за 200 коне, ами двоумя се за чипа искам да видя какви евентуални поражения би могъл да нанесе по скорости, дифове, съединител и т.н. за да преценя за себе си какво да правя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано 7 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2016 Направо слагай, не се чуди! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 7 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2016 Със стоковата турбина и дюзи поражения по скорости, диф, карета не може да има. Съединителят е 228мм и изначало е слаб за quattro. Ако и сега правиш драг стартове от място си заминава скоропостижно. На едни коли се слага Sachs на други Luk. Първите се оказаха по нежни. Животът на съединителят зависи изцяло от теб. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 8 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2016 (Редактирано) Е това вече е отговор по темата, не съм състезател и бих казал, че дори пазя съединителя, значи в крайна сметка 30-на коня отгоре и приблизително 70Нм повече няма да окажат влияние върху възлите. Редактирано 8 Декември 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
К.Rusev Публикувано 8 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2016 Здравей,колега моята е 1.8t BEX quattro чипосвана е в Германия в момента е около 235 коня 327nm,има голяма разлика от BFB-то на един приятел (или нещо не му е наред) и още от 1900 оборота подритва стабилно.Аз лично съм много доволен не тръгвам с 7к така че не мога да ти кажа за съединителя защото и аз го пазя,а и го имам от малко повече от месец,плюс това съм млад шофъор и може би и това ще допринесе за по бързото му износване.Но много върви колата чак ме плаши един приятел на баща ми като я изпъна на магистралата в Германия прави 260 без проблем но вече отива в 6400-500 оборота.Моето турбо е на 0.8 бара.Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 8 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2016 Щом съединителя при теб издържа 235 коня (предполагам няма разлика с моя заводски), значи 190 коня при мен би трябвало да ги издържи. А нещо налага ли промяна и по охладителната система или всичко е сток. Вчера пратих запитване до Маднес но все още нямам отговор. Някой случайно да е бил при тях за отзиви? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danidelev Публикувано 8 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2016 Съединителят ако е ти е в добро състояние и караш нормално няма да имаш проблеми с него. Аз от като съм я взел колата съм навъртял над 100к километра с ремап и все още си е ок. И преди мен собственика е карал със същия съединител. За ремапа попринцип не ти трябват никакви хардуерни промени. За мен най важното обаче е да си сложиш по-големи инжектори (от BEX или от TT225) защото стоковите на BFB се таванят прилично дори със стоковата турбина на по-високо налягане. Другите неща като махане на катализатор, смяна на блоу офф клапан и т.н. може и после да си ги правиш сам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 8 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2016 6 minutes ago, danidelev said: Другите неща като махане на катализатор, блоу офф клапан и т.н. може и после да си ги правиш сам. Сори за глупавия въпрос, но защо трябва да ги махам тези неща? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danidelev Публикувано 8 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2016 (Редактирано) Не е задължително, на по-високо налягане турбото грее повече и катализатора допринася. Може по-бързо да ти се нацепи топлата част на турбото, а и една идея ще се поотпуши генерацията. Стоковия блоу оф клапан лесно се предава и може да сложиш от последната ревизия. Има доста писано по темите в тунинг раздела. Sent from my SM-G930F using Tapatalk Редактирано 8 Декември 2016 от danidelev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 8 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2016 Ясно мерси ще прочета и там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
К.Rusev Публикувано 8 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2016 3 hours ago, NITRO1 said: Щом съединителя при теб издържа 235 коня (предполагам няма разлика с моя заводски), значи 190 коня при мен би трябвало да ги издържи. А нещо налага ли промяна и по охладителната система или всичко е сток. Вчера пратих запитване до Маднес но все още нямам отговор. Някой случайно да е бил при тях за отзиви? Всичко е сток колега по колата.Обаче ,мисля че инжекторите ми и те допринасят малко защото май са по големки и съм с 2 кулера а твоя незнам няма ли да му идва зор и след малко резачки да пада мощността.Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts