Gostrex Публикувано 16 Май 2018 Доклад Share Публикувано 16 Май 2018 Нищо му няма на блока,просто с налягане 0.5 при обороти никой двигател не може да обиколи земята безпроблемно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DogForLife Публикувано 17 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 17 Май 2018 Така е, съгласен съм. Но защо след като го сглобих двигателя сега няма налягане. Коляновият вал няма драскотини и видими следи от износване, основните и биелните лагери са в чудесно състояние, помпата и тя си качва без проблем. Уж всичко е в някакви норми и пак филм с това масло. Нямам обяснение на проблема и се отчайвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 17 Май 2018 Доклад Share Публикувано 17 Май 2018 Главата сигурен ли си в нея - валовете, лагерите - черупките , леглата на повдигачите и т.н. Оттам може да ти е проблема. Отнякъде изпуска налягане хайдушката , то е ясно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DogForLife Публикувано 17 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 17 Май 2018 (Редактирано) Е то може ли в днешно време да си сигурен в нещо. Така на око всичко изглежда нормално. Повдигачите влизат плътно, по леглата на валовете нямаше драскотини, валовете бяха в прилично състояние. Единствено вала на помпата и пръскалките на буталата не съм гледал. Свалих вала на помпата от моя двигател и лагерите там ми се виждат износени. Ще ги сменя и ще прегледам и пръскалките. Целия блок е разглобен вече и отива към шлайфистите за проверка и ремонт. Него ще го направя от-до и ако пак няма налягане ще се метна от някъде. Някой ако може да ме насочи към читава шлайф база, където не са на дърво след 11 много бих бил благодарен. Редактирано 17 Май 2018 от DogForLife Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 17 Май 2018 Доклад Share Публикувано 17 Май 2018 Имам чувство че се конкурираш с @loshdancho за приза домашен майстор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DogForLife Публикувано 17 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 17 Май 2018 (Редактирано) Ето на какво попаднах във VWVorterx: Luckily I had the old shells laying there I checked the thickness and they were 0.05mm thicker than the standard one's I measured the main bores in the block and these were 0.10mm bigger than another block I had I then made an interesting phone call to Glyco And the guy there told me that back in 1996 or 97 Audi made a mistake on around 1000 blocks by boring the mains 0.10mm too much и да съм попаднал на 2- от 1000 блока ще е много забавно Другото което си мисля е с основните лагери. Може пък да си има причина да са 6 с прорез и 4 гладки? п.п. И блока е чао. С хубави сегменти има ключ 0,85 0,90 коляновият вал е с лагери 0,50 като на 4-тата биела лагера починал. Започвам събиране на нов мотор. Блок съм намерил, търси се глава. Редактирано 17 Май 2018 от DogForLife Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DogForLife Публикувано 18 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 18 Май 2018 Развитието на колата се премести няколко раздела по-нагоре! Темата е за ключ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 18 Май 2018 Доклад Share Публикувано 18 Май 2018 На 17.05.2018 г. at 12:39, kostaIliev написа: Имам чувство че се конкурираш с @loshdancho за приза домашен майстор Ама душегуба.....си меля камИчета и си пърпори безпроблемно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 19 Май 2018 Доклад Share Публикувано 19 Май 2018 Колега,клапана на помпата.Ако ще и с ръка да хлопат разпределителните валове,пак не могат да ти намалят толкова налягането,те са от последните точки в мазилната система. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DogForLife Публикувано 19 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 19 Май 2018 (Редактирано) 3 помпи имам. Интересното е, че като сложих новата помпа на моят двигате и запалих налягането скочи до 8 бара и колата се разпуши. После падна на 0 и никога не стигна до 7-8 пак. Все си стоеше на 5-6 на студена. Същото се случи и с двигателя който сглобих. Това е измерване от вчера. Редактирано 19 Май 2018 от DogForLife Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 19 Май 2018 Доклад Share Публикувано 19 Май 2018 Ако се е разпушила синкаво,значи си за турбо.Пробвай да смениш маслената помпа на сегашния двигател и пръскалките на буталата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DogForLife Публикувано 19 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 19 Май 2018 Този двигател ще се покара така за сега. Ако не раздам на части колата ще събера нов двигател както си трябва и тогава ще го мисля този. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 19 Май 2018 Доклад Share Публикувано 19 Май 2018 Мериш ли правилно. Ако караш без налягане на маслото бързо ще затегнеш. Провери с друг манометър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DogForLife Публикувано 19 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 19 Май 2018 Тоя е 3-ти. Меря на датчика на масленото тяло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 19 Май 2018 Доклад Share Публикувано 19 Май 2018 Тук стана малко като в "Туин Пийкс". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване