Jump to content

1.8т теч на масло и други


DogForLife

Recommended Posts

  • Отговори 214
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Така е, съгласен съм. Но защо след като го сглобих двигателя сега няма налягане. Коляновият вал няма драскотини и видими следи от износване, основните и биелните лагери са в чудесно състояние, помпата и тя си качва без проблем. Уж всичко е в някакви норми и пак филм с това масло. Нямам обяснение на проблема и се отчайвам. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Главата сигурен ли си в нея - валовете, лагерите - черупките , леглата на повдигачите и т.н. Оттам може да ти е проблема. Отнякъде изпуска налягане хайдушката , то е ясно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Е то може ли в днешно време да си сигурен в нещо. Така на око всичко изглежда нормално. Повдигачите влизат плътно, по леглата на валовете нямаше драскотини, валовете бяха в прилично състояние. Единствено вала на помпата и пръскалките на буталата не съм гледал. Свалих вала на помпата от моя двигател и лагерите там ми се виждат износени. Ще ги сменя и ще прегледам и пръскалките. Целия блок е разглобен вече и отива към шлайфистите за проверка и ремонт. Него ще го направя от-до и ако пак няма налягане ще се метна от някъде.

 

Някой ако може да ме насочи към читава шлайф база, където не са на дърво след 11 много бих бил благодарен.

Редактирано от DogForLife
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ето на какво попаднах във VWVorterx:

 

Luckily I had the old shells laying there
I checked the thickness and they were 0.05mm thicker than the standard one's

I measured the main bores in the block and these were 0.10mm bigger than another block I had

I then made an interesting phone call to Glyco
And the guy there told me that back in 1996 or 97 Audi made a mistake on around 1000 blocks by boring the mains 0.10mm too much
 

и да съм попаднал на 2- от 1000 блока ще е много забавно :D

 

Другото което си мисля е с основните лагери. Може пък да си има причина да са 6 с прорез и 4 гладки?

 

п.п. И блока е чао. С хубави сегменти има ключ 0,85 0,90  коляновият вал е с лагери 0,50 като на 4-тата биела лагера починал. Започвам събиране на нов мотор. Блок съм намерил, търси се глава.

Редактирано от DogForLife
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 17.05.2018 г. at 12:39, kostaIliev написа:

Имам чувство че се конкурираш с @loshdancho за приза домашен майстор :D

Ама душегуба.....си меля камИчета и си  пърпори безпроблемно.:flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,клапана на помпата.Ако ще и с ръка да хлопат разпределителните валове,пак не могат да ти намалят толкова налягането,те са от последните точки в мазилната система.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

3 помпи имам. Интересното е, че като сложих новата помпа на моят двигате и запалих налягането скочи до 8 бара и колата се разпуши. После падна на 0 и никога не стигна до 7-8 пак. Все си стоеше на 5-6 на студена. Същото се случи и с двигателя който сглобих. Това е измерване от вчера.

Screenshot_20180519-095854.png

Редактирано от DogForLife
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този двигател ще се покара така за сега. Ако не раздам на части колата ще събера нов двигател както си трябва и тогава ще го мисля този.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...