Jump to content

Стрелката за горивото пада до 0 и светва лампата!!!


aleksandar jordanov

Recommended Posts

преди 25 минути, bsdnikolov написа:

Лично мнение, не те ангажирам с него!

Щом на помпата си измерил 3 волта, много възможно е четките и да са заминали и да имаш страшен пад на напрежение на помпата (не на цялата кола, разбира се!). Това се установява сравнително лесно. Трябва да сте двама човека обаче. Единия върти на стартер, другия чука с чукче капакът на помпата. Почти съм сигурен, че ще захапе помпата и колата ще запали. Ако това се случи, директно отиваш и купуваш нова помпа(не втора употреба, защото ти вече си имаш една амортизирана в колата!).

Помпата е сменена преди 1 година (Vemo)...почти не е работила....

преди 28 минути, NIKO написа:

измислената J17-ка май, това да прекараш де що има масивен консуматор през едно единствено реленце...., тия са за трепанье^_^.

 

(а въъъййй, де са намесих и аз, къде са ритат Атовете!:hilezh:)

къде се намира това реле???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 58
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

преди 3 минути, aleksandar jordanov написа:

Помпата е сменена преди 1 година (Vemo)...почти не е работила....

Това може да е разковничето. Бензиновата помпа "има нужда" да работи. За това, когато се слагат газови, се връзва и помпата да върти бензин, за да не умре от бездействие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

помпата не е изключвана ...върти си постоянно.....резервоара е пълен наполовина почти винаги

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не може ли да се пусне директно 12V на  буксата на помпата за проверка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ако е заминало моторчето, пак ще го ядат. До тук, трима приятели с бензинки са ми се обаждали, че са закъсали с паленето. При първия отидох с пробна лампа, изведено с крокодили за поддаване директно захранване през запалката и цял друг куп ел. глезотии. И не му запалих колата. На другия ден сутринта се върнахме (че беше закъсал пред заведение) с чукче. Той върти, аз чукам по помпата. Запали и си прибра колата. При другите двама вече си знаех урока. Освен с ел. раничката и с едно чукче в ръка :hilezh:, и точно с него свършвах работата :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 9 минути, loshdancho написа:

не може ли да се пусне директно 12V на  буксата на помпата за проверка?

!!!!!!!!!! това го коментирах по горе....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених релето( моето беше с номер 208....взех MEYLE за 45 лв.).....същата работа...завъртам припалва за секунди и загасва....на газ пали принидително.....вече незнам какво да търся. Иначе като почуках с отверката клапана за бензиновите пари си заработи....и вакум няма вече, и след смяната на релето стрелката за бензина се оправи, но не пали. Някакви идеи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми остава горивната помпа... ако искаш пробвай с кабел директно да дадеш 12 волта на помпата от акумулатора и да пробваш да запалиш, ако пак не става - помпата,ако запали - провери си хубаво кабелите,които стигат до помпата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

първо това  направих .....помпата работи, но не достига ток....при завъртване на стартера отчита на помпата 3 волта...

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

точно.....непали и това си е......NIKO помагай!!!

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голям сняг , голямо нещо...не мога да мръдна колата....свърши газтта, както казах.....за дърпане не става....репатрак трябва да викам :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 4.01.2017 г. at 20:16, aleksandar jordanov написа:

..., но не достига ток....при завъртване на стартера отчита на помпата 3 волта...

Как ги мериш не тия 3 волта? На откачена букса ли? Сигурен ли си че си сменил правилното реле? При мен като дам контакт и дава 12волта за секунда, които релето ги прекъсва веднага докато не се закачи товар.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами как...аз вътря ключа и приятел замерва  при помпата...и отчита 3 волта на обувките на помпата.....реле 208 (оригиналното беше такова) ...сложих 372 ( Meyle)...и не пали пущината.....

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ммм.....нали ти си го пробвал това.." При мен като дам контакт и дава 12волта за секунда, които релето ги прекъсва веднага докато не се закачи товар"

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Качих я в неделя на репатрака и е в бокса ....диагностиката ще покаже...до 2-3 дена се надявам майстора да има време да я погледне.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Решението на проблема...алармата...поставена от "майстори специалисти", които със "напипване" (надупчване) са намерили правелните кабели и там кадето са дупчели с времето се е прецакал кабела и е окасил връзката към бензиновата помпа....и алармата изключва помпата постоянно. Подмяна на кабелите и проблема е решен. Жоро (касапина) е  човека проследил и оправил мазалото на алармаджиите :):)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 4.01.2017 г. at 18:59, aleksandar jordanov написа:

Смених релето( моето беше с номер 208....взех MEYLE за 45 лв.).....същата работа...завъртам припалва за секунди и загасва....на газ пали принидително.....вече незнам какво да търся. Иначе като почуках с отверката клапана за бензиновите пари си заработи....и вакум няма вече, и след смяната на релето стрелката за бензина се оправи, но не пали. Някакви идеи?

Нещата със стрелката се оправиха временно....след извесно време отново същата работа..запалвам показва точно. После пада до 0 и светва лапата ...след известно време пак се качва стрелката но по малко....

Намерих решение.....пуснах друга тема , но понеже първоначално в тази това беше проблема щ го напиша и тук...изклучих маркуча на клапана за вентилация на бензиновите пари ( клапана не работи създава вакум в резервоара явно поплавъка се обърква) нещата се оправиха.....днес цял ден карам и стрелката не е мръднала....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...