aleksandar jordanov Публикувано 30 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 30 Декември 2016 преди 25 минути, bsdnikolov написа: Лично мнение, не те ангажирам с него! Щом на помпата си измерил 3 волта, много възможно е четките и да са заминали и да имаш страшен пад на напрежение на помпата (не на цялата кола, разбира се!). Това се установява сравнително лесно. Трябва да сте двама човека обаче. Единия върти на стартер, другия чука с чукче капакът на помпата. Почти съм сигурен, че ще захапе помпата и колата ще запали. Ако това се случи, директно отиваш и купуваш нова помпа(не втора употреба, защото ти вече си имаш една амортизирана в колата!). Помпата е сменена преди 1 година (Vemo)...почти не е работила.... преди 28 минути, NIKO написа: измислената J17-ка май, това да прекараш де що има масивен консуматор през едно единствено реленце...., тия са за трепанье. (а въъъййй, де са намесих и аз, къде са ритат Атовете!) къде се намира това реле??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 30 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2016 преди 3 минути, aleksandar jordanov написа: Помпата е сменена преди 1 година (Vemo)...почти не е работила.... Това може да е разковничето. Бензиновата помпа "има нужда" да работи. За това, когато се слагат газови, се връзва и помпата да върти бензин, за да не умре от бездействие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandar jordanov Публикувано 30 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 30 Декември 2016 (Редактирано) помпата не е изключвана ...върти си постоянно.....резервоара е пълен наполовина почти винаги Редактирано 3 Януари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 30 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2016 не може ли да се пусне директно 12V на буксата на помпата за проверка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 30 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2016 И ако е заминало моторчето, пак ще го ядат. До тук, трима приятели с бензинки са ми се обаждали, че са закъсали с паленето. При първия отидох с пробна лампа, изведено с крокодили за поддаване директно захранване през запалката и цял друг куп ел. глезотии. И не му запалих колата. На другия ден сутринта се върнахме (че беше закъсал пред заведение) с чукче. Той върти, аз чукам по помпата. Запали и си прибра колата. При другите двама вече си знаех урока. Освен с ел. раничката и с едно чукче в ръка , и точно с него свършвах работата . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandar jordanov Публикувано 30 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 30 Декември 2016 преди 9 минути, loshdancho написа: не може ли да се пусне директно 12V на буксата на помпата за проверка? !!!!!!!!!! това го коментирах по горе.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandar jordanov Публикувано 4 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 4 Януари 2017 Смених релето( моето беше с номер 208....взех MEYLE за 45 лв.).....същата работа...завъртам припалва за секунди и загасва....на газ пали принидително.....вече незнам какво да търся. Иначе като почуках с отверката клапана за бензиновите пари си заработи....и вакум няма вече, и след смяната на релето стрелката за бензина се оправи, но не пали. Някакви идеи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 4 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2017 Еми остава горивната помпа... ако искаш пробвай с кабел директно да дадеш 12 волта на помпата от акумулатора и да пробваш да запалиш, ако пак не става - помпата,ако запали - провери си хубаво кабелите,които стигат до помпата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandar jordanov Публикувано 4 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 4 Януари 2017 (Редактирано) първо това направих .....помпата работи, но не достига ток....при завъртване на стартера отчита на помпата 3 волта... Редактирано 5 Януари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 4 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2017 И сега какво, след `сичко писано, казано и посъветвано, така и не пали пУщината, така ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandar jordanov Публикувано 4 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 4 Януари 2017 (Редактирано) точно.....непали и това си е......NIKO помагай!!! Редактирано 5 Януари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 4 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2017 Ако си във Варна, идвай и ще я бОрим, ако не......., диагностика като за начало... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 4 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2017 Може и в " паяка" да има проблем - чупят се! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandar jordanov Публикувано 4 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 4 Януари 2017 ммм....малко си ми далече от Пловдив....ще я карам на диагностика (ще вида как, защото ми свърши и газтта :(..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 5 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2017 Провери кабелите, нещо отечка да няма някъде ? :/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandar jordanov Публикувано 10 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 10 Януари 2017 Голям сняг , голямо нещо...не мога да мръдна колата....свърши газтта, както казах.....за дърпане не става....репатрак трябва да викам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 12 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2017 На 4.01.2017 г. at 20:16, aleksandar jordanov написа: ..., но не достига ток....при завъртване на стартера отчита на помпата 3 волта... Как ги мериш не тия 3 волта? На откачена букса ли? Сигурен ли си че си сменил правилното реле? При мен като дам контакт и дава 12волта за секунда, които релето ги прекъсва веднага докато не се закачи товар. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandar jordanov Публикувано 12 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 12 Януари 2017 (Редактирано) Ами как...аз вътря ключа и приятел замерва при помпата...и отчита 3 волта на обувките на помпата.....реле 208 (оригиналното беше такова) ...сложих 372 ( Meyle)...и не пали пущината..... Редактирано 13 Януари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 13 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 Я пробвай на откачена помпа като завъртиш стартер колко волта ще покаже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandar jordanov Публикувано 13 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 (Редактирано) ммм.....нали ти си го пробвал това.." При мен като дам контакт и дава 12волта за секунда, които релето ги прекъсва веднага докато не се закачи товар" Редактирано 16 Януари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 16 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2017 При мен помпата се включва, като дам контакт, докато при теб е само при въртенето на стартера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandar jordanov Публикувано 16 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 16 Януари 2017 Качих я в неделя на репатрака и е в бокса ....диагностиката ще покаже...до 2-3 дена се надявам майстора да има време да я погледне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandar jordanov Публикувано 17 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 17 Януари 2017 Решението на проблема...алармата...поставена от "майстори специалисти", които със "напипване" (надупчване) са намерили правелните кабели и там кадето са дупчели с времето се е прецакал кабела и е окасил връзката към бензиновата помпа....и алармата изключва помпата постоянно. Подмяна на кабелите и проблема е решен. Жоро (касапина) е човека проследил и оправил мазалото на алармаджиите :):) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandar jordanov Публикувано 20 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Януари 2017 На 4.01.2017 г. at 18:59, aleksandar jordanov написа: Смених релето( моето беше с номер 208....взех MEYLE за 45 лв.).....същата работа...завъртам припалва за секунди и загасва....на газ пали принидително.....вече незнам какво да търся. Иначе като почуках с отверката клапана за бензиновите пари си заработи....и вакум няма вече, и след смяната на релето стрелката за бензина се оправи, но не пали. Някакви идеи? Нещата със стрелката се оправиха временно....след извесно време отново същата работа..запалвам показва точно. После пада до 0 и светва лапата ...след известно време пак се качва стрелката но по малко.... Намерих решение.....пуснах друга тема , но понеже първоначално в тази това беше проблема щ го напиша и тук...изклучих маркуча на клапана за вентилация на бензиновите пари ( клапана не работи създава вакум в резервоара явно поплавъка се обърква) нещата се оправиха.....днес цял ден карам и стрелката не е мръднала.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 21 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2017 Смени го тоя клапан - по моргите за около 15-20 лева ще намериш.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване