aleksandar jordanov Публикувано 21 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2016 Сменена бензинова помпа( от хубавите китайчита) преди 10 месеца....както си карам , и стрелката почва да пада и като стигне 0-та светва лампата. Стана изведнъж . Като загася и запаля започва бавно да се качва достига нормалната стойност и след като покарам малко пада до 0. Има газов инжекцион. Бензин има около 20 литра. Акумулатора ми е за смяна( 5-години и нагоре). Въпроса ми е може ли от ниско напрежение да прави този проблем??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 21 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2016 Just now, aleksandar jordanov написа: ..............може ли от ниско напрежение да прави този проблем??? Не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandar jordanov Публикувано 21 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Декември 2016 ммм....значи нивомер!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 21 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2016 за съжаление.....Иначе първо си провери окабеляването, буксички, едно-друго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandar jordanov Публикувано 23 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 23 Декември 2016 Днес отварям капака на бушоните да пробвам системата с бушон 15 и 28.....и какво да видя...бушон 28 изгорял, а колата си пали на бензин и си върви на бензин!!!....бушона е 15А...сложих 20А(нямах друг)...това може ли да създаде проблем? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 23 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2016 Ако отваряш капака за бензиновата помпа хубаво огледай буксата на нивомера да не е счупена и да дава на късо. С моята имах такъв проблем, често гореше бушона 28ми и едното кабелче беше оголено и опораше в другия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandar jordanov Публикувано 23 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 23 Декември 2016 (Редактирано) Утре ще направя тази процедура...лошото е че бутилката на газовата е точно отгоре....дано да е е буксата..... Редактирано 30 Декември 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 23 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2016 И моята е там, но я местих.Няма как. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandar jordanov Публикувано 24 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Декември 2016 Днес отидох до Технополис и на тръгване отказа да запали.....запалих е на газ...добре че беше топла.....какво да търся.....бензиновата помпа?..реле?....погледнах бушона които сложих, не е изгорял...някакви предложения??? Още нещо ми направи силно впечатление...от резервоара се чува съскаш звук когато работи на газ....като развивах бензиновата капачка се чува силно съскаш звук ... вътре в резервоара има вакум и се всмуква въздух...това не значи ли че помпата работи??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 24 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2016 При мен отчиташе по-малко гориво,когато ми беше развален клапанът за бензинови пари и през капачката на резервоара свиреше. Пробвай да я развиеш леко и да видиш дали нивото на горивото ще се вдигне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandar jordanov Публикувано 24 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Декември 2016 (Редактирано) Въпроса беше за помпата...нивото на бензина какво общо има? Редактирано 30 Декември 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 24 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2016 още в началото на темата казваш,че си променя показанията на таблото. Помпа я пробваш много лесно - изкарваш маркуча,който внася гориво в двигателя, някой врътва за кратко ключа и ако започне да пръска бензин - помпата работи... Обикновено се чупи пластмасовата тръбичка на самата помпа,която се свързва с капака на помпата и тръбата към двигателя, но гледам че ти си сменял помпата скоро и е малко вероятно да е от това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandar jordanov Публикувано 24 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Декември 2016 (Редактирано) да....проблема започна с промяна на показанията на таблото, но 2 дена след като се появи това спря да пали ....стартера върти но не пали. Наличието на вакум в резервоара също ме озадачава!!!! Редактирано 30 Декември 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 24 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2016 Докато не отвориш капака на помпата и не видиш какво има не както трябва, само ще гадаем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 25 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2016 (Редактирано) Преди 20 часа, aleksandar jordanov написа: Още нещо ми направи силно впечатление...от резервоара се чува съскаш звук когато работи на газ....като развивах бензиновата капачка се чува силно съскаш звук ... вътре в резервоара има вакум и се всмуква въздух...това не значи ли че помпата работи??? Отпред до филтърната кутия имаш ел. клапан за вентилацията на резервоара. Щом чуваш съскане, значи клапана е останал отворен. Вакуума се създава от работата на двигателя. На едно ауди чак му се свиваше резервоара и издаваше пукащи звуци от този вакуум и неработещ клапан. При развиване на капачката на резервоара при работещ двигател му се променяха оборотите. В случая бензиновата помпа не играе никаква роля. Пробвай при развита капачка на резервоара какви ще са показанията на бензиномера. Редактирано 25 Декември 2016 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandar jordanov Публикувано 26 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 26 Декември 2016 (Редактирано) Може ли да изгори помпата от този вакум?... Редактирано 30 Декември 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 26 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2016 (Редактирано) Не,но някой ден може да стане проблем с резервоара ти. Така се свива,че може да си пъхнеш ръцете между него и железата, което го подпират отдолу. Човекът, на който открихме проблема е карал 5 години с пукането на резервоара. За това време никой не е открил защо "пружините" му издавали такива звуци при запален двигател. Редактирано 26 Декември 2016 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandar jordanov Публикувано 30 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 30 Декември 2016 Хора помагайте...отворих да видя помпата дали е изгоряла....подавам 12V и помпата заработва....слагам кабелите ...контакт и няма никои...замерих напрежението до помпата достига 3.2V !!!!!....проверих бушоните наред са...какво да търся....не достига ток !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 30 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2016 При теб помпата заработва когато си на стартер, не само на контакт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandar jordanov Публикувано 30 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 30 Декември 2016 (Редактирано) грешно съм се изразил....въртя ключа..стартера върти, но до помпата достигат 3 волта и тя не захапва!!! Редактирано 3 Януари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 30 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2016 почни от клемореда (ако не е бушон). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandar jordanov Публикувано 30 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 30 Декември 2016 (Редактирано) клемореда го смених преди 1 година....(пали принудително на газ всеки път...все още) Редактирано 3 Януари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 30 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2016 Реле? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 30 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2016 преди 12 минути, aleksandar jordanov написа: грешно съм се изразил....въртя ключа..стартера върти, но до помпата достигат 3 волта и тя не захапва!!! Лично мнение, не те ангажирам с него! Щом на помпата си измерил 3 волта, много възможно е четките и да са заминали и да имаш страшен пад на напрежение на помпата (не на цялата кола, разбира се!). Това се установява сравнително лесно. Трябва да сте двама човека обаче. Единия върти на стартер, другия чука с чукче капакът на помпата. Почти съм сигурен, че ще захапе помпата и колата ще запали. Ако това се случи, директно отиваш и купуваш нова помпа(не втора употреба, защото ти вече си имаш една амортизирана в колата!). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 30 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2016 (Редактирано) измислената J17-ка май, това да прекараш де що има масивен консуматор през едно единствено реленце...., тия са за трепанье. (а въъъййй, де са намесих и аз, къде са ритат Атовете!) Редактирано 30 Декември 2016 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване