Jump to content

KME Gold Tubro или Kme Extreme


Recommended Posts

Преди 22 часа, Fitil4o написа:

Благодаря.

Малкия е, 135Kw 

КМЕ ще е играта, може би Голд-а щом казвате, че е безмислено да се дават двойно пари за Екстрийма.

Иначе Екстрийма е 230 лева....+ 20 евро доставка

 

Има ли по широки фитинги.

Има ли сонда с два маркуча от бутилката до изпарителя?

Това добър вариант ли е?

Гламав,погледни KME GOLD GT. Като цени е от 180 до 230 лв. По добър е от КМЕ ГОЛД със 25%  от към топлообмен.Държи стабилно налягане,проста конструкция и много надежден.Храни доволно А8-ца 4.2 и волво S80Т6 2.8turbo 270 коня. Такъв замислям да слагам и аз и да засилвам романото в някое дере.

Иначе има бутилки със 2 отвора за сонди,което автоматично значи 2 сонди.Боби караше S4-ката със 1 сонда,но вървяха 2 тръби от сондата до изпарителите.Колата беше около 300+ коне и нямаше ядове.

Ето ти каталога за КМЕ хвърли едно очо за въпросното KME GOLD GT  ЦЪК

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 66
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

:flehan:

Екстрима струва 260  лева доставен от полша. За 30 лева няма го правя на въпрос деева

Май е доста по добър от Голд-а , доста по добър от 30 лева :) И екстрима е с Хай Флоу редъкшън валв...

Или бъркам?

29 minutes ago, HCOHCO said:

засилвам романото в някое дере

Що ве, много хубави били .... :hilezh:

30 minutes ago, HCOHCO said:

Иначе има бутилки със 2 отвора за сонди

Не е опция, бутилкава вече е при мен.

А с две тръби, тогава сондата има два изхода или просто се слага тройник след сондата и се пускат две тръби...?

Редактирано от Fitil4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И КМЕ ГОЛД ГТ има Хай Флоу редъкшън валв...

Може и да са добри Романото ама аз все теглим хой-а от турбата с тутки :)

Да пускат се 2 тръби със тройник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря мой!

Такава схема ще отиграя значи, предполагам с Екстрийма..

Ако се чипва и вдигат конете по натам, ще се купуват Кафявите Кейхин-и или тези новите на LPG Tech, изглеждат много добре и не са изобщо скъпи.

Редактирано от Fitil4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм за изпарител, но за 5.2 атмосферка 220 к.с. 400н.м. Сегашния умира а 2500об в студените дни и 3- 3500 в по- топлите. Не знам какво да избера и аз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

11 hours ago, HCOHCO said:

Иначе има бутилки със 2 отвора за сонди,

Проблем е, че не може да се изработи тороидална такава.....а и все си мисля, че за 4 цилиндров мотор две сонди са прекалени.

КМЕ-то си идва съ собствен клапан (вероятно на базата на валтек или направо валтек), който трябва да е съобразен с дебита на изпарителя.

 

Разгледах BRC Genius Max в ютюб. В новата версия (с белия метал) ми се струва са спестили доста материал от корпуса и месинг от клапана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен на 2.7Т-то бях с един 8мм клапан на бутилката, тройник след него и две успоредни тръби по 8мм с два изпарителя, колата беше с някакъв софтуер. Превключвала ми е на бензин при заварка само зимата, когато съм имал под 1/4 газ в бутилката.

И на мен ми се струва, че две сонди са малко изхвърляне.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, robobug said:

КМЕ-то си идва съ собствен клапан

Ще взема версията без клапан, имам си 8 мм клапан на OMB , не мисля КМЕ да е по добър....

По въпроса за двата изпарителя....

Ако взема КМЕ-то, понеже Принс-а ми е малък (135Kw), така и така си имам Принс изпарителя чисто нов и като взема КМЕ-то защо да не ги хакна и двата, за всеки случай с две тръби от бутилката.

Какво да го правя тоя Принс така и така. А така и така ще свалям колектор да дупча, там се отваря идеално място за монтаж на двата изпарителя. По принцип дюзите застават ПОД колектора и не се вижда нищо отгоре.Ще си направя къстъм рейка за дюзите с два входа , по един от всяка страна... за всеки изпарител по един вход.

 

 

 

Дайте да избистрим малко Филтрите....моля

Какво се предлага там, кои филтри са най добрите, коя е най добрата концепция?

Не е ли добре да има и филтър след пълначката и преди бутилката....

После един в изпарителя и един след него?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@robobug , Има такива бутилки тороидални с по 2 сонди,но са много скъпи и не се правят/внасят.Да, за 4 цилиндров мотор няма смисъл.Поляка храни 2.0 литра мицокоши оутлендър 350 коня с 1 сонда! Леко модифицирана.Кме-то зависи как си го поръчаш може със и без клапан :)

Сонда

Дино мицокоши

Фитиле въпросното мицокоши е със кме екстриим изпарител.Поляка пише че на пълна газ от 1.25 бара наБлегане пада на 1 бар

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9 minutes ago, HCOHCO said:

Фитиле въпросното мицокоши е със кме екстриим изпарител.Поляка пише че на пълна газ от 1.25 бара наБлегане пада на 1 бар

На мене дЕдо ми ме е учИл, че за да стигне треа да артиса .... :hilezh: ако ме разбираш

Дотук цялата система ми е себестойност 200 лева(и много от нещата ми се дублират)- като ми липсва само маркучите от бутилкатаи фитингите(щото Принса комплект е с медна тръба) и сондата и КМЕ-то

Няма ме съборят още 3-400 лева. Други разходи нямам.

Ако Муцев иска да ми я настрой при мой монтаж, добре, ако ли не ше се мъчим сам с четене, оригинален софт имам на Принс... 

Ся кат се замисля, май имам тери изпарителя принс :lol:

 

@HCOHCO Ама тая сонда ти си я прайл ве, виждам отзад зелената стрела, дръжката и се вижда. Освен ако "поляка" няма и той така зелена стрела дейва ;) 

 

Редактирано от Fitil4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

18 minutes ago, HCOHCO said:

@robobug , Има такива бутилки тороидални с по 2 сонди,но са много скъпи и не се правят/внасят.Да, за 4 цилиндров мотор няма смисъл.Поляка храни 2.0 литра мицокоши оутлендър 350 коня с 1 сонда! Леко модифицирана.Кме-то зависи как си го поръчаш може със и без клапан :)

Сонда

Дино мицокоши

Фитиле въпросното мицокоши е със кме екстриим изпарител.Поляка пише че на пълна газ от 1.25 бара наБлегане пада на 1 бар

Тоя "мод" е бая безмислен. Единствено, че си махнал цедката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Fitil4o Не съм аз ве,но черпя инфо от поляците.Много са напред от към гЪзови уредби.Много неща могат да се научат.Стига да ти се занимава да копи/пейст от полски на английски в гоглето.

@kvm_88 Пич нищо не съм махал,показвам как поляка е моднал сондата.Щом е добутал 350-360 коня с една сонда без драми... И не е лошо да отидеш на офталмолог(очен лекар). И на двете разклонения си има цедки...

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно си говорим на различни езици... Един път казваш няма цедка,после говориш за рестрикция.

Идеята  да смуче от две места е съсвсем друга.:birne:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 hours ago, HCOHCO said:

 

кме екстриим изпарител.Поляка пише че на пълна газ от 1.25 бара наБлегане пада на 1 бар

 

Това аз не го разбирам. Този изпарител теоретично е до 400кс, на практика при 350 вероятно ще е на ...или даже след ръба:)

Същевременно го пускат на сравнително ниско налягане от 1.25. Дюзите трябва да хранят по сметки около 65кВ на цилиндър, при ниско налягане....какви са тия дюзи и какъв е тоя компютър:stupid:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Масово карат на ниско налягане и голями дюзи.Аз също съм попадал на хора които тачат ниско налягане и голями като отвор дюзи.Да но,някои редуктори се мръщят на ниско налягане.Но ако погледнем масовката изпарители варират между 1.2-1.5 работно налягане. Но ето че ГОЛД-а се държи мъжки и на наблегане от 1.3 бара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Ако Муцев иска да ми я настрой при мой монтаж, добре, ако ли не ше се мъчим сам с четене, оригинален софт имам...

Ще я настроиме или поне ще се опитаме, аз обаче не одобрявам идеята да криеш рейките под колектора. Не вярвам да ходиш на изложба, че да искаш всичко да ти е скрито.

Изпратено от Мобифоня с любезното съдействие на Мобиком

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с изпарител КМЕ екстим вече повече от година и Драгон Бигфлоу и не може да изтине на модифицирана кола,бях с Голд но изтиваше ако задържа по дълго 220,а аз ги държа 20-30 мин!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

12 hours ago, HCOHCO said:

 Но ето че ГОЛД-а се държи мъжки и на наблегане от 1.3 бара.

На 26-27ма секунда прави пик от 3.3 бара. Това не е ли проблем?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е проблем.Прави пик защото затваря дросела.Всеки редуктор вдига налягане след връщане на педала на газта,особенно при турбо моторите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

15 hours ago, HCOHCO said:

Да пита Митака  колко пъти ги сваля :)  и мен и мен :P

:steinigung:

 

Ясно..... :wall:

Неща да режа капаци и да се виждат дюзи. Газовия комп влиза при другия ако ли не,ще го ръчна под волана. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 1/4/2017 at 1:43 PM, HCOHCO said:

Стига да ти се занимава да копи/пейст от полски на английски в гоглето.

Бастун, са го видех тва. Гугъл транзлейт превежда и цели сайтове, само меткаш линка.... те ева у индианеца :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам ве пипонкио,ма не ми требе да четем писанята на всички спамери,а само това където ми трябва. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Два пъти съм ги вадил инжекторите за разпробиване, предстои и ми и трети път. Вярно малко терсене, но пък плюсовете са повече и си заслужава. Не знам дали има друг вариянт при който тръбетата да са толкова къси и щуцерите са да толкова близко до главата.

034554783-thumb.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...