Jump to content

Мнение конкретна обява и мотор


Recommended Posts

5.2 FSI V10 в S6 има правено на газ.

Такава кола трябва да се взима с ясна сервизна история и с едно наум,че е скъп мотор.

4.2 V8 335 к.с. май е по-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, venksta написа:

 

Някои хора,като цакат двойно за бензин и се вадят за паралии,а всъщност с това си избиват комплексите.. аз нямам проблем.

 

Кое му е комплексарското на това да караш голям мотор и разходът да не те притеснява? Не мисля,че щом някого може да си го позволи непременно е комплексар, по-скоро изказването ти е комплексарско. :)

 

А, относно скучния дизел имам един под ръка който ще опуши което да е и бавно 4.2 да вземеш. :) 

Както каза парите не се намират по земята.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, tonko2.0T написа:

5.2 FSI V10 в S6 има правено на газ.

Такава кола трябва да се взима с ясна сервизна история и с едно наум,че е скъп мотор.

4.2 V8 335 к.с. май е по-добре.

Има в Бургас и е евридейка

Ама човека с това се занимава и му е за реклама.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За много години на всички :D

Живи и здрави

 

@Papi123 говоря за хора дето днес си купуват нова кола от Порше запад и утре й слагат газ..

За 10 годишни таратайки дето живота им е на приключване не виждам никакъв смисъл да наливам скъп "качествен БГ" бензин.

 

Последно съм се спрял на 

4.2i V8

4.2 FSI

 

Като първия го дават с по-голям разход,но там ще се сложи ГИ.

Между двата мотора,кой е по качествения и безпроблемния ?
Също така какъв е прага на живот на тези мотори в километри ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, venksta написа:

За много години на всички :D

Живи и здрави

 

@Papi123 говоря за хора дето днес си купуват нова кола от Порше запад и утре й слагат газ..

За 10 годишни таратайки дето живота им е на приключване не виждам никакъв смисъл да наливам скъп "качествен БГ" бензин.

 

Последно съм се спрял на 

4.2i V8

4.2 FSI

 

Като първия го дават с по-голям разход,но там ще се сложи ГИ.

Между двата мотора,кой е по качествения и безпроблемния ?
Също така какъв е прага на живот на тези мотори в километри ?

Няма праг......

зависи как е каран,с какво масло е каран,кога е сменяно и т.н и т.н ........

Има гледан мотор и такъв ,който е каран като служебен.

Има градски и извънградски цикъл.

Мотор каран само граЦко ,може да е много по-амортизиран спрямо магистралка.

Скоро гледах по АМС едно предаване и там германците обясняваха ,че 50 000км градско каране на къси разстояния са = като износване на кола карана 200 000+ км на аутобана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, venksta написа:

Някой с коментар за този дизелак ?

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11481833223852234&slink=h7nn6p

Без да си налагам мнението искам да кажа,че може да не е външен С-лайн.

Решетката не е С-лайн,а е тип С6.

Задния дифузьор не е С-лайн от преди фейса и след фейса не е такъв,т.е е сменян.

Аспусите са преправяни /подменени.

Следователно ,може и броните да са сменяни.

Аз,лично не бих инвестирал в дизел 3.0тди гонещ 10г.

Ето как изглежда С-лайн от тия години.

А с оглед на парите,вероятно тази в несмското мобиле е на реални километри и ще ти излезе пак толкова ,примерно

https://m.mobile.de/auto-inserat/audi-a6-avant-3-0-tdi-quattro-tüv-05-2018-s-line-voll-demmin/237012559.html?ref=srp

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, venksta написа:

За много години на всички :D

Живи и здрави

4.2i V8

Като първия го дават с по-голям разход,но там ще се сложи ГИ.

Между двата мотора,кой е по качествения и безпроблемния ?
Също така какъв е прага на живот на тези мотори в километри ?

Това е по добрия и безпроблемен от 2та от мой наблюдения.

 

А дано тази година си купиш кола. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно е така..

Много ги избирам :D

Просто няма една кола до сега без да е магарена нещо яко или да няма проблем с дюзи и кутия или да не е на половин милион километра..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми Оди си купи от официалния търговец тогава, но пък сигурно цената нема да ти хареса А?

В другия вариант палиш и тръгваш по частни обяви У чужденеция. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@venksta

При А6/4F/ нещата бият към няколко моторизации:

-4.2 V8 335 к.с.-вграждан 2004-2006 г.Може да се монтира ГИ.

-3.0 TDI V6 233 к.с.-вграждан 2006-2008 г.

Това са преди фейслифта.

След фейслифта:

-3.0 TFSI V6 290 к.с.-вграждан 2008-2011 г.

-3.0 TDI V6 240 к.с.-вграждан 2008-2011 г.

Незнам колко е заделения бюджет за покупка,но ако не се класираш за фейслифт,взимай префейс.

Километрите са доста на тея А6-ци,все пак първите излязоха 2004 г.

Абстрахираш се от това,късмет и си ти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...