Batstoman Публикувано 8 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2017 Здравейте и за много години!!! знае ли някой каква е причината до ми свети сутрин при първо палене червен термостат? Мисля си заради ниските температури ама ... Антифриза беше миниму и долях до максимум, но тазе сутрин пак светна и до като не вдигна температура не загасна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 8 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2017 Я пак си провери нивото утре сутринта. Същото направи и с буксата за нивото на разширителният съд. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Batstoman Публикувано 8 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 8 Януари 2017 Вчера беше на минимума и долях една идея под максимума. Днес пак светна червения термостат. Почвам пак да мисля глупости за главата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SuperNas Публикувано 8 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2017 (Редактирано) Спокойно колега и при мен беше така, сипи си до МАХ (но сутринта когато е студно), това при мен се случваше само при темп. под -5. След като му долях да е на мах всичко си е ОК. Редактирано 8 Януари 2017 от SuperNas Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 8 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2017 Антифриза зимата се свива и нивото в разширителния съд спада. Долей до максимума,малко над него няма проблем. Най-вероятно си с G12. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Batstoman Публикувано 8 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 8 Януари 2017 С g12 съм системата на 9 месеца. Не е давал никакви индикации да създава грижи. Човърка ме защото долях и пак светна на другата сутрин. Вярно е, че е студено ама и на всякъде е студено сега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 8 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2017 Долива се,замерва се и трябва да няма проблем. Другото е датчика на разширителния съд,както каза колегата по-горе. Или да го губи от някъде.Трябва да се наблюдава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Batstoman Публикувано 13 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 Чел ли е някой наръчника на потребителя точно за тази версия / 2004 година? Два дена времето е по - топло и не свети червен термометър. Чудя се, дали не светва червено като и прекалено студено - за да не се натиска или форсира на празен ход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 13 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 По скоро си с кофти антифриз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 13 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 Колега,сподели какво си недоволен от антифриза на HEPU и от къде си го купувал? Ако е удобно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 14 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2017 Извинявам се моя грешка......Febi беше антифриза , който измерихме с рефрактометъра. Hepu си е ок...както и Мотула. Иначе аз вземам две тубички оригинален антифриз G13 и рязреждам с дестулирана вода 1:1 Лошото е , че почти е невъзможно да се източи цялото останало предишно количество антифриз в системата....и по тази методика може да не се получи -30 градусова смес...затова е хубаво да се разрежда с готова смес антифриз. В моят случай Мотул. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Batstoman Публикувано 14 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 14 Януари 2017 Извинявам се ако разводнявам темата!!! Някой запознат ли е тези автомобили могат ли да се карат със син/зелен антифриз? Имам истински японски две туби по 5 литра и се чудя дали да не го подменя червеният. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 14 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2017 Не, не може да караш със зелен/син. Не напразно на казанчето пише G12. Червения има антикуродионни свойства за нашите двигатели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 14 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2017 @venomcorp Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 14 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2017 Дам само G12...G12+...G12++ и G13 . Като всички те могат да се мешат по между си. Разликата е в еконормите им т.е. добавките да са по екологични и съответно в живота им....G13 го дават да се сменя на 8 години....макар че съм чувал че бил и вечен....нещо като маслото в ръчната скоростна кутия.... Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване