Jump to content

Rq: Bkd сутрин ми свети coolant / червен термометър


Batstoman

Recommended Posts

Здравейте и за много години!!!

знае ли някой каква е причината до ми свети сутрин при първо палене червен термостат?

Мисля си заради ниските температури ама ...

Антифриза беше миниму и долях до максимум, но тазе сутрин пак светна и до като не вдигна температура не загасна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера беше на минимума и долях една идея под максимума. Днес пак светна червения термостат. Почвам пак да мисля глупости за главата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спокойно колега и при мен беше така, сипи си до МАХ (но сутринта когато е студно), това при мен се случваше само при темп. под -5. След като му долях да е на мах всичко си е ОК.

Редактирано от SuperNas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Антифриза зимата се свива и нивото в разширителния съд спада.

Долей до максимума,малко над него няма проблем.

Най-вероятно си с G12.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С g12 съм системата на 9 месеца. Не е давал никакви индикации да създава грижи. Човърка ме защото долях и пак светна на другата сутрин. Вярно е, че е студено ама и на всякъде е студено сега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Долива се,замерва се и трябва да няма проблем.

Другото е датчика на разширителния съд,както каза колегата по-горе.

Или да го губи от някъде.Трябва да се наблюдава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чел ли е някой наръчника на потребителя точно за тази версия / 2004 година?

Два дена времето е по - топло и не свети червен термометър. Чудя се, дали не светва червено като и прекалено студено - за да не се натиска или форсира на празен ход.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се моя грешка......Febi беше антифриза , който измерихме с рефрактометъра. Hepu си е ок...както и Мотула. Иначе аз вземам две тубички оригинален антифриз G13 и рязреждам с дестулирана вода 1:1 Лошото е , че почти е невъзможно да се източи цялото останало предишно количество антифриз в системата....и по тази методика може да не се получи -30 градусова смес...затова е хубаво да се разрежда с готова смес антифриз. В моят случай Мотул.

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се ако разводнявам темата!!!

Някой запознат ли е тези автомобили могат ли да се карат със син/зелен антифриз?

Имам истински японски две туби по 5 литра и се чудя дали да не го подменя червеният.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, не може да караш със зелен/син. Не напразно на казанчето пише G12. Червения има антикуродионни свойства за нашите двигатели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам само G12...G12+...G12++ и G13 . Като всички те могат да се мешат по между си. Разликата е в еконормите им т.е. добавките да са по екологични и съответно в живота им....G13 го дават да се сменя на 8 години....макар че съм чувал че бил и вечен....нещо като маслото в ръчната скоростна кутия....

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...