Jump to content

поредният (Project) 2.5 TDI "AFB"


Recommended Posts

здравейте на всички реших да си споделя проектчето преди време ми се бе случила беля поради силно износване на валовете и кубилиците се строши всичко вътре 

реших да се позаиграя и се почна едно разглобяване 

отворих капаците на главите и изненадата бе на лице 

20161103_105730.jpg

отначало си помислих ще сменя няколко кобилици ще я покарам още малко и като се счупи ще я метна на части е да ама не говорим едно пък праим друго ядосах се поразглобих я 20161020_154742.jpg20161020_174854.jpg

 

помислих си защо да не направя една бърза работа сменям  валовете и кубилиците затварям и карам със старите ремъци е да ама и тук някак не издържах и реших да сваля мотора 

 

20161108_112046.jpg20161108_165646.jpg

 

гледахме го едно известно време и се чудихме как може да има толкова мръсни мотори и да го качим така мизерен ами не няма как да стане нали сме тертиплии 

 

image-0-02-05-2dd7af9a365216525374b433493956bbd7b9b0aa717fe96c07c16c75ae052fa1-V.jpg

 

image-0-02-05-978db86f65b2c839e89944c37c42047b1c5cb036a3fec52ed403f4cc3de66e99-V.jpg

image-0-02-05-3de669aca40e9e1c891c306bd1c53b2891f8d4c7820928efd0c7b25e6eccbfc2-V.jpg

 

 

и дойде вече ред да поизмием и блока и да я посъберем и да нареждаме новите валове,кобилици,тарелки,повдигачи,гарнитурки,семеринги,ролки,ремъци на ангренажа масла и филтри 

 

 

 

 

20161020_154757.jpg

image-0-02-05-57f3c095394b22b4339e199210067f48c7f98000d9af1eb633689b15d1f3c55c-V.jpg

тук вече имаме доста по чист блок 

 

image-0-02-05-c48450ecae6ae9452aa43cff6a0590a9b04e2866a372949195177c5b73e832fa-V.jpg

15056423_813127915493233_3343936411259298578_n.jpg15095492_813128238826534_568259811465613007_n (1).jpg15095492_813128238826534_568259811465613007_n.jpg15179216_813127932159898_6755250087036229060_n.jpg15079083_813128175493207_1332982696336391731_n.jpg15109430_813128378826520_36883056404455592_n.jpg14937299_805214489617909_478287255792867353_n.jpg

15055813_813127998826558_7347711249353735914_n.jpg

15135821_813128215493203_3293588136419407922_n.jpg

15171049_813128252159866_3812859378784794478_n.jpg

и за благодарност след всичко това старание след 700 км се счупи шайбата на разпределителните валове на лявата глава и сега след като вече и без друго съм се набутал няколко хиляди лева сега смятам да го ревизирам напълно но и още малко да го позасиля защото като я разхвърлих предният път разбрах че е чипната в чужбина нооо това не е достатъчно засега това като събера малко парички ще понапиша още малко и малко снимки 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси, имам дежавю с една друга тема на един друг потребител. :flehan:

Като прочетох проектче, помислих, че ще го засилвате поне до 300 кс.

А ти само си го измил и си сменил част от карантиите.

Ама добре е станало де.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Постепенното скапване на маслената  помпа води до по-ниско налягане на маслото, от където се получават проблемите с мазането на главите.

Ако не е сменена с нова сега е момента да се смени.

Иначе само с миене и баене няма да премахнете първопричината на проблема.

 

Ако някой има инфо за някоя афтърмаркет помпа с подобрени характеристики на дълговечност да пише.

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно не съм съгласен с мнението. Този двигател си има заводски дефект с износването на повдигачите(на повдигачите не им трябва налягане за да пръснат масло. Работят подобно на бутална помпа: засмукват си сами масло и пръскат когато ги натиснеш). От там са му всичките проблеми. Дори има излязъл сервизен документ от Ауди за проблема. Ако си разглобявал  такъв мотор, знаеш колко клапана за разпределяне налягането и дебит има. Отделно първото, което ще замине от ниско налягане не са главите, а турбото. Налягането може да се види по всяко едно време през вагком.

Проблема със счупено колело на шофьорската глава, също си има причина: Пренатягане на болтовете стягащи колелото въртящо ремъка на помпата. При мен беше само спукано.....и за мой късмет успях да го хвана по случайност.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днеска пак го почнах свалих му ангренажа утре ако времето бива ще му махна картера да му проверя лагерите и след това се захващамs главите чи ми се струва че има нещо криво 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 14.01.2017 г. at 17:08, motoboys написа:

 През инструменс канал01

И през двигател живите данни. Means  blocks  ебаси ингилийския правопис.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...